Search Results
Search results 141-160 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Sprongpoortninja neem ik aan. Misschien met te langzame vloot aangevallen?
-
Ik ben geen ic fan maar dit ziet er lekker en solid uit ja.
-
[TOT: 11.204.813.000] Boris de Beuker [SFS] vs. Sweex [Whololo] (A: 1.647.398.000, V: 9.557.415.000)
PostFijne defender vloot was het, dat was een leuke vloot om wat mee te doen. (was...) Ah 2 speed, ik zit te slapen hier omdat het zo langzaam gaat, ben 3x speed gewend. Maar voor een 1 speed speler is het lastig ja. Beide goed verhaal. Prima slag.
-
Kostte wel wat lgtjes maar de winst is giga. Mooie vlootslag en actie.
-
Mooie all vloot in slag op vloot ook.
-
Iemand had zijn guard down... goed gedaan net als slag 2 spiorondje van 2 uur snachts was het geloof ik...
-
Nr 171 die eventjes de nr 9 uitschut... Prachtopbrengst-slag. Goed gedaan en gevonden.
-
Paasevent 2022!
PostE9 E10 E11 Dessa Uni-3
-
Misschien heeft iemand anders nu juist die plek in de mw geselecteerd voor een herplaatsing eerder vandaag. En door je merge nu naar die plek is er een conflict. Vakmode dus. En over 2 dagen opnieuw kijken of alles weer goed werkt als altijd. Want die ander zou dan ook al gemerkt moeten hebben dat zijn herplaats plek vergeven is. my 2 ogame cents.
-
specs van doeluni
PostDe vorige merge was op 1 september 2020 dus een ruim 1,5 jaar geleden. Zal deze aankomende keer vast ook wel zijn. Houdt moed Smurf! (ow en deel je alliantie -na goed overleg- op in kleinere stukjes, geeft meer spel)
-
De slag was mislukt als de def goed gebouwd was met 1,3 milj raket en 1,3 milj kl lasers.
-
Dikke slag. Ja vaak zie je na merges een paar van dit soort omdat men moet wennen. Minder rakettjes en meer kl lasers zou ik ook zeggen, maar ben zelf niet zo van def bouwen. Mooie slag aanvaller.
-
specs van doeluni
PostVolgende merge is de hele boel naar .org denk ik. Prima vind ik.
-
Je maakt -in je voorstel- van zonnecentrales een soort satjes, of het satjes effect. Tja, daar hebben we dus al de satjes voor. Die doen het het best op plek 1 waar fusie op plek 15 het best doet en de zonnecentrale doet overal evenveel, of eigenlijk als je account groter gaat worden even weinig, want zonnecentrales zijn meer opstart account dingen. Na een tijdje stop je met zonnecentrales bouwen en ga je alleen op sats of fusie over afhankelijk van je planeetplek. Van mij hoeft je voorstel dus …
-
specs van doeluni
PostQuote from Courage: “oke, duidelijk dat de specs dus ''voorlopig'' blijven zoals ze zijn. heeft iedere doeluni ook de beschikking over de handelaar? ” U3 en Zagadra in ieder geval wel.
-
specs van doeluni
PostIk kijk ook erg naar: Uni-3 heeft 131 actieve spelers en 775 inactief Zagadra heeft 26 actieve spelers en 248 inactief Deimos heeft (maar) 7 actieve en 133 inactief.
-
Gewoon simpele standaard regels voorstellen. Niet rare zaken dat na 6 dagen vakmode je mijnproductie van 23% per 46 minuten 1,2% extra gaat geven en naar verwachting na 8,34 dagen weer op 80% zit waarna je cooldown ook weer 3,63% afgenomen is. +++ De huidige vakmode hoppers draaien met genoegen op mijnproductie 0% want ze komen even kijken voor een crash maken en zo niet: dan tot over 2 dagen. === Hou het simpel.
-
Ik zou het prima vinden als voor jonge uni's (tot bv 1 jaar bestaantijd) de vakmode 2 dagen zou blijven maar dat voor oudere unis de vakmode naar 5 dagen zou gaan. En ja dat Scaapiee idee dat je daarna uit vakmode gekomen verplicht minimaal 48 uur niet terug in vakmode mag lijkt me een leuk idee al zou ik het bij de intro op 24 uur zetten en dan eens kijken of het idee werkt of averechts werkt.
-
[TOT: 64.713.224.000] Scaapiee [Next] vs. Kevin87 [DEMA] (A: 19.482.462.000, V: 45.230.762.000)
PostGeweldig natuurlijk dat de nr 64 in de stand de nr 2 van de stand wegschiet en ook in vakmode dwingt. hehe Goed gedaan.
-
[TOT: 14.809.196.000] Scaapiee [Next] vs. Gotyn [Smoodle] (A: 2.236.790.000, V: 12.572.406.000)
PostOef wat een hoop grote vrachters, daar haal je een bank(je) van Uni-3 leeg. Maar gisteren was het dus nog een dikkere bank, dat is dan wel jammer voor je, maar leuke actie en opzet weer.