Search Results
Search results 161-180 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
De verliezen voor de tegenstander lijken ook hoger dan ze in werkelijkheid waren omdat er heel veel -dezelfde- def bij zat in elke slag en die grotendeels rebuilde. Maar stevige les heeft die geleerd wellicht. Gewoon lanxen over een tijd en zien of die nog steeds van planeet af expoot... Geen GS had je dus en alleen het meeste puin. Mja 15 tegen 200zoveel, zo gaat dat.
-
Mooie slag hoor. Je spioot veel ingame en vindt dus ook hele mooie targets.
-
Mooie vette hit hoor.
-
Fusie centrale.
PostOp locatie 1 doet een deutmijn 35 maar 923.000 per dag bij me. (met sats inderdaad) Op locatie 15 doet een deutmijn 36 een mooie 4,6 milj per dag. (met fusie) Ik ga die locatie op 1 binnenkort eens naar locatie 15 springen denk ik.
-
Fusie centrale.
PostEn je gebruikt met fusiecentrales minder planeetvelden dan met zonnecentrales. In het begin van een uni bouw ik Zonne 32 en dan fusie 19 erbij en als ik zin heb breek ik alle zonnecentrales weer af tot 0 en zet fusie op 21 met energietech 19 of zo, alleen dan zit ik niet meer in het begin van een uni. Planeet op 15 met fusie op 22 is top. Ondanks dat het deut kost hou je toch meer deut over.
-
Fijne hit, ik zag de rode cijfers van henk71 in de database.
-
Als de attacker het puin heeft valt het nog wel mee. En als hij generaal is helemaal. Volgende keer recs met die 80 sterren mee springen? Maar mooi je punt en slag gemaakt. Mocht in het HoF hoor, niet in gevechten sectie.
-
Wat een gescheld om niks. Fijne actie, mooi die GV gepuind.
-
Ik logde even in om wat itjes te doen en op het einde even een spioo gedaan bij iemand die ik niet ken van voor mijn vakmode tijd. Mooi er lag een fijn hapje. Moest wel even 40 k lg en 21 k recs bouwen maar dat was het wel waard. Rondje of 5/6 zou het worden dus elk expo kruisertje en ss meegenomen die ik niet net voor vakmode gescrapped had. Fijn battletje 1 : 2,14 als verhouding is vrij pittig. Tja sinds april 2021 weer eens een post in Nusakan... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-0…
-
Mooie slag zo gedaan. Je acca bestaat uit 80% vlootpunten zie ik. Netjes hoor.
-
In Nusakan stuur ik 1 nav en 1500 GV Je weet dan je cargoruimte van ca 63 milj GS en als je het volgende bericht "gigantisch onbekend scheepswrak" krijgt weet je dat je 100 GV meer moet gaan sturen omdat er meer GS me te pakken was.: Je expeditievloot meldt de ontdekking van een gigantisch onbekend scheepswrak. Ze waren niet in staat om te leren van hun technologieën, maar ze waren wel in staat om het schip op te delen in haar basisonderdelen en hebben er bruikbare grondstoffen van gemaakt. Er i…
-
nieuwe merge?
PostNoren, Zweden en Finland zijn al naar .org gemergd Geen idee of Nederland dat ook gaat doen. Ik ben dolblij als er hier weer een hoop unis in het nieuwe jaar gemergd gaan worden.
-
expo-records
PostNusakan, ECO=5, nr 1 heeft ca. 120.000.000 21.09.2021 22:17:31 gigantisch onbekend scheepswrak. Er is Metaal 47.466.302 buitgemaakt. --------- 24.09.2021 16:13:38 gigantisch onbekend scheepswrak. Er is Kristal 24.375.000 buitgemaakt. ---------- 07.09.2021 20:46:37 gigantisch onbekend scheepswrak. Er is Deuterium 22.000.000 buitgemaakt. -------- Vloot, crashes puin en dm dat ik krijg hou ik niet bij. Hyper Ruimte Tech=16 --- ik vlieg met 1 nav, 31.000 lg en 6000 kv of met 1 nav en 1200 GV
-
Fijne slagen allemaal en alles nagenoeg 100% winst ook.