Search Results
Search results 221-240 of 460.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Trojan
-
Trojan
-
Leef je nog scaap?
-
Maar dat heeft dan alleen nut voor mensen met ontdekker klasse. Mensen met verzamelaar of generaal is dit een nutteloze optie. + wordt het dan niet een beetje te druk in die balk 944caa990340f66d2921c2f77d5f8949.png https://gyazo.com/944caa990340f66d2921c2f77d5f8949 vind het wel een mooie optie (voor ontdekkers) en laat ze dan meteen ook navigators toevoegen aan de lijst van als je een raid wil starten (ogame ui++ heeft dit bv al als extensie zou fijn zijn als het een standaard optie wordt voor …
-
Trojan
-
Nee Lownub
-
Nee Trojan
-
pfff wat een spanning deze 2 slagen kost wat maar dan heb je ook wat! gl@rb iedereen
-
pfff wat een spanning deze 2 slagen kost wat maar dan heb je ook wat! Was gezellig mannen! gl@rb iedereen
-
Nee Middnight
-
Quote from Gorilla: “Volgensmij is dit pushing want hun kennen elkaar ” Je bent gewoon jaloers op me slagje en wou me niet eens helpen met recyclers wekker om half 4 om me recs weer te saven
-
bezig met rebuild, zag dit opeens liggen en dacht ik vlieg gewoon (3mw stelsels verder) 25m deut brandstof De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Unleasher [GZV] ________________________________________________ Kruiser 10.535 Slagschip 4.310 Interceptor 4.061 Reaper 985 _________________________________________ Verdediger Bye ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.030 Groot vrachtschip 5.600 Zwaar geve…
-
Het is gewoon toegestaan om vlootcontact te hebben tussen zelfde ip adressen. Dit staat duidelijk in de regels. Zo jammer dat veel mensen de regels zelf niet kennen (Hidden Content) En Director altair en Trojan kennende zijn ze vaak s'nachts actief, (laatst ook met de moonblow op kjoelkast wat eindigde in een german ninja ) Mooie ninja 6 rips minder jammer geen winst. (Hidden Content)