Search Results
Search results 241-260 of 460.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Server settings
Postzou wel leuk zijn bepaalde events waarbij je opeens andere server settings hebt 50% puin naar 80% puin periodes dat mines (eco) verhoogd wordt (en eventueel versnelde bouwprojecten, we hebben bijvoorbeeld ook al 25% snellere onderzoek acties) tijdelijke versnellingen van vloot. verhoging van expo resultaten Lijkt me wel leuk als ze dat is uittesten in een proefunie en als het succesvol is (zonder bugs etc) uitvoeren in de andere uni's
-
Quote from ReWinD: “Geen verhaal? beetje teleurgesteld ” maan geplofd, vloot op phalanx, ik vliegen. hun nieuwe maan neergelegd, halt richting maan + maansvernietiging. Maan word 1s voor inslag vernietigd, halt wordt doorgestuurd naar planeet en land directvoor de slag. Wist niet van het bestaan van zo'n soort ninja, maar nu voortaan wel. hf spending dure les voor me
-
klein slagje, maarjah toch leuk winstje (1ste poging kwam ie on, 2de poging timers ) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Unleasher [GZV] ________________________________________________ Vernietiger 3.979 Reaper 2.418 _________________________________________ Verdediger Surv ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.576 Ster des Doods 5 Raketlanceerder 3 _________________________________________ Na het …
-
hoppa kleiduif schieten
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Waarom doe je dan niet gewoon normale handel tussen spelers? Als je in een uni als Kallisto kristal zoekt, dan mag je wel het maximale aanbieden binnen de toegestane handelsratio's Metaal naar kristal ( 2 / 1 ) Deut naar kristal ( 2 / 1 ) Sta je hoger dan degene waarmee je handelt, dan mag je meer geven middels pulling. Wanneer je marktplaats gebruikt, zal sowieso 1 van de 2 een tax moeten betalen, wat je ook in overweging zal moeten nemen. ” Je moet wel lezen wat…
-
No save No fleet, Wat een prutser Was Xalynth beetje vergeten Na zoveel pogingen is het je eindelijk gelukt he Quote from Zippy: “kwam tijdens de naraids on en drukte 90m gs in de veiling, beetje jammer maar wel een sportieve reactie gehad voor die vmode indook. ” Jah kwam online en zag nog 2 "trage" na-raids en vond als het kan dan ook alles opmaken Accountje gaat weg of iemand die t wil hebben, maar is beetje experiment account geweest voor ontdekker klasse (alle vloot en gs komen zowat van de…
-
pffff wat een klapper, netjes gedaan Def gl@rb
-
Zag hem al een tijdje liggen en elke keer kwam ie online en was ik te laat. nu had ik berekend hoelaat ie ongeveer terug zou komen, en had ik een foutje gemaakt en was de hoofdslag mislukt. Maar zag op de andere maan nog de gssjes liggen en dacht ik vlieg gewoon en wie weet lukt het! (niet genoeg vrachters gestuurd dus niet alles meegenomen en genoeg na-raids, en voor de eerst volgende wave was hij helaas al online) hierbij het resultaat, Helaas heeft hij zelf het puin Maar alsnog veel gsjes @de…
-
Quote from paul-maximilianus: “jammer van de fijne safemogelijkheid. ” Zelfde risico als kolo safe innerstelsel. Expos zijn ook zichtbaar (indien op planeet duh) op phalanx.
-
Nope, Gorilla?
-
Nope LORD? LAAT JE HIER IS ZIEN
-
Wat is het nut van het kunnen spioneren van plek 16? Je ziet hier verder helemaal niets mee dus waarom zit die functie er op? Hierdoor moeten we tijdens expedities (als je via het venster van vloot zelf start) handmatig op expeditie drukken aangezien er 2 opties zijn ipv 1. (zodra er 1 optie is of geen spio mee stuur selecteerd ie automatisch expeditie) Ja ik ben lui en vind het onhandig om extra handelingen te doen die niet nodig zijn Verwijder de spionage of geef het een functie? Dat je bv kan…
-
i'm alive! MINIME?
-
Quote from Abremsev: “Quote from Unleasher: “Quote from TheBunny: “Met betrekking tot laser techniek: 1-12 benodigd door Interceptor/ kleine en grote laser / Plasma tech / ionen 15 - stelt je in staat om: 2 eenheden (def of schepen) af te ronden wanneer de "theoretische bouwtijd" van deze unit 0,5s is per seconde te produceren 20 - stelt je in staat om: 3 eenheden (def of schepen) af te ronden wanneer de "theoretische bouwtijd" van deze unit 0,33s is per seconde te produceren 25 - stelt je in st…