Search Results
Search results 321-340 of 460.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooi zo BLM?
-
Solo kan een gevecht eervol zijn, met ags kan het weer on eervol zijn ivm dat ze dan je militaire combineren (Hidden Content)
-
Voor deze keer Goofy?
-
Quote from Spacefighter: “winst mag naar een lagere speler Ik offer me op! ” pushingsgrondstoffen Mag al jaren niet meer :p Mooie slag succes met 't onderzoek (indien hij lager stond als jullie, pushing ivm niet safen terwijl er tijd voor was en moedwillig hogere spelers gs schenken etc etc)
-
Neee Tom?
-
die is geklapd? Terugspoelen?
-
Time to unleash Hocus pocus tom
-
mensen beginnen steeds vaker me naam goed te typen INDY?
-
zou hetniet weten Scaapie?
-
kijk iemand die me naam goed typt Notuul?
-
ik heet nog steeds geen barney Indy? of de dekens ingedoken na de veiling
-
Ik heet geen barney Voldemort
-
Quote from Anuvinda: “Waarom hebben jullie zo veel geluk? Ik krijg hier en daar 1 of 2 vrachters extra of wat extra kruipers die toch niet kunnen functioneren. ” Ligt er aan of je actief bent op die planeet of niet, je werf en nano nivo, want als de pagina refreshed op juiste moment krijg je 2 ipv 1 + en misschien vind GF het wel een features ipv een bug, ik vind 't niet erg iig, alleen verwijderen ze zelf de duplicatie koepels, heb ik er lekker 2 ben ik de volgende dag we 1tje kwijt :p
-
zeker En jij dan gorilla?
-
die is druk bezig actie maken op zijn planeten of niet INDY?
-
Naaaaa Sempi nu dan
-
Nopeeeeeee HT?
-
Helaaaaaaas Indy?
-
Nee Schaap