Search Results
Search results 381-400 of 460.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
GORILLA
-
Expo
PostTijdje terug was 't precies 't zelfde onderwerp en precies de zelfde antwoordden. Persoonlijk heb ik veel te veel bad luck veel vloot in zwarte gaten :p maar maak nog steeds dikke winst Resultaten expo's
-
Die is aan 't werk? Zoals ik , Sempi?
-
- Ik kom er nog ff tussen - Scapie nog maals
-
die is nog aan het tellen Indy nog wakker of al teveel schaapjes geteld?
-
die is aan het notuleren? BLM dan? of is die mensen aan het afstraffen
-
Ontketende? Dat zou unleashed zijn Gorilla al wakker van een lange nacht?
-
Zoveel gratis vloot en dan nog zo slordig me omgaan, goed afgestraft en dubbel aan verdiend dus Hf met de goodies Def gl@rb
-
NEE Notuul?
-
Ik zie hier gewoon een slag met goede winst have fun spending def gl@rb
-
Jaaa Gorilla jij ook?
-
Hierbij deel 2 (puin verwerkt in deel 1) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Unleasher [GZV] ________________________________________________ Bommenwerper 2.637 Groot vrachtschip 500 _________________________________________ Verdediger Roodrider [l00s] ________________________________________________ Klein vrachtschip 127 Spionagesonde 40 Zonne-energiesatelliet 196 Vernietiger 150 Crawler 84 Raketlanceerder 4.634 Kleine laser 4.…
-
Gister in ander stelsel gespot en doorgegeven aan andere voor mezelf te ver vliegen, Helaas kwam hij toen online, kreeg ook bericht van hem of ik hem aan het aanvallen was. Vandaag gekeken op z'n maan dichterbij me en het lag er gewoon zonder timers :O op zijn planeet lag ook aardig wat grondstofjes en nog wat vloot. Dus hierbij Deel 1 zijn vloot (deel 2 is aanval op planeet) + het puin van volledige slag @def gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-01-2020 --:--:--, toen het tot een …
-
Klopt precies Nu dan barney anders grote teleurstelling
-
Neej Nu komt barney
-
Nuu notuul dan?!
-
Jah, Dizzy?
-
Nope L3xx?
-
Nee nu kom ik Klapstoel
-
nope die heeft teveel schaapjes geteld Zzzz..... Notuul?