Search Results
Search results 81-100 of 460.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
geen piraat, die probeert de coma te bereiken Knoest?
-
Ja? Piraatje?
-
nee veger?
-
Nee knoest?
-
te diep in het glaasje gekeken capitan? pffff gl@rb mooie slag, helaas van de vloot. blijft weinig over in fenrir
-
Ste wie? Kami?
-
Nope die is tickets aan het lezen Bella?
-
Zeker Knoest?
-
Die is er ook niet, Bella?
-
Aanwezig Jenske?
-
Mooie ninja gl@rb en sportief van aanvaller
-
wie ga je kille?? Piraatje?
-
2x fail aanval (te weinig navi's), daarna 2x succes aanval. (lagen totaal 5k kv) Sportieve reactie teruggehad. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-01-2024 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Unleasher [OKK] ________________________________________________ Pathfinder 1.000 _________________________________________ Verdediger onvriendelijk [SCL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.195 Raketlanceerder 16 Kleine planetaire schildkoepel 1 _____…
-
was weer lekker in slaap gevallen na sturen expo's en werdt 5min na impact wakker helaas vonden ze gsjes die alweer mee zijn. Succes ermee Ik zie het maar alsof de expo in een zwart gat is gevlogen
-
ja zeker Knoest nu dan maar?
-
Ja dd de expo's eruit he, Jenske er nog of durft ie niet hier te komen
-
die is vuurwerk vegen Knoest?
-
Ja dat ben ik Hysteria nog? Of oordoppen in en onder de dekens?
-
Kreeg mooie tip binnen, en toen er timers waren maar opgestegen. Niet gesimmed en nog recs moeten versnellen @def gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-12-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Unleasher [OKK] ________________________________________________ Kruiser 15.035 Slagschip 7.412 Spionagesonde 15.000 Bommenwerper 5.962 Vernietiger 4.142 Interceptor 6.667 Reaper 3.667 Pathfinder 15.162 _________________________________________ Verdediger Commander Uriel [GoM…
-
Zou ik niet weten, Veger nog in de buurt?