Search Results
Search results 141-160 of 460.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
2 wegen verder maar dacht zal me eerste rip kill maar is halen hier On 11-11-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Unleasher [NOAD] ________________________________________________ Battleship 5.681 Battlecruiser 4.620 _________________________________________ Defender Manson [TGC] ________________________________________________ Small Cargo 11.111 Large Cargo 4.552 Colony Ship 1 Recycler 714 Espionage Probe 40 Solar Satellite 917 Deathstar 1 Crawler 599 Rocket Launcher 1.10…
-
Aanwezig Knoest nog laat aan de gang?
-
slaapt tussen de vissen denk ik Knoest nog aan het vliegen?
-
neeeheee Knoest nog wakker?
-
Helaas geen piraat die is denk druk oorlog aan het voorbereiden Kamikaza?
-
moet iets met me vloot, en iedereen in deze unie heeft of een gigantische vloot of een dikke defense en met def naar puin waarom ook niet. + op deze manier me vloot naar gs omzetten is beter dan die schroothandelaar of dat het bij andere naar binnen gaat om een of andere reden neemt ie puin van ruimers niet mee in verslag maar staat er onder. On 04-11-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Unleasher [NOAD] ________________________________________________ Small Cargo 100.000 …
-
Nooppppeeer Roy???
-
Aanwezig, Bella?
-
Toevallig ben ik aanwezig, kami?
-
Nope, Flappie?
-
Ook aanwezig! Roy?
-
Neeeee, Epibrate?
-
Nein geen neon Unleasher! Hysteria?
-
piraat is dronken, Dan probeer ik de Lord maar is?
-
Aanwezig correct! Neon deze keer?
-
nope, en ik zie dat kamikaze blind was op knoest zijn post of hij voelt zich als bella, Knoest nog wakker?
-
Je verwacht een piraat, maar het is ik Unleasher Kamikaze piloot next?
-
nope Straatveger?
-
Nope, Knoest?
-
Nope ik reageer, Kamikaze dan maar?