Search Results
Search results 861-880 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Oude gezichten?
Posteen historie van 15 jaar aan teamleden, dat gaat nogal hard
-
Oude gezichten?
Post2003-2004 ergens ooit begonnen, begin u5 d8 ik
-
ik zit nog steeds te wachten op die x100 eco uni
-
in de latere fases van het spel wordt er niet veel dm meer gebruikt behalve wat onderzoekjes die misschien afgekocht worden en offi's/boosters die enkele altijd aan hebben. een nieuwe uni heeft in het begin een flinke "wallet-hero" factor, vandaar die actie van veel uni's openen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeker voor een merge. Maar dat is hoogstens een oplossing voor een paar weken, na die paar weken zijn de noobjes die in dode uni's groot geworden zijn weer gesloopt en beginnen ze weer i…
-
"uren op moeten loeren" hoe dan? het acc is voor het eerst sinds 9 april uit vmodes gekomen, en in de gehele tussentijd is het lid van jullie alliantie geweest. De enige plek waar jij deze vloot gezien heb, is op de monitor van je vrouw's laptop. hij komt volgens jullie regelmatig uit vmodes, Ik kan je vertellen dat die er sinds 9 april niet uit is geweest. Hij is er op 12-05 uit gekomen, is de alli uit gegaan, gerenamed, en gelijk daarna gesloopt. zal mij niets verbazen als het allemaal in het …
-
betrap me er steeds vaker op dat ik niet inlog, beetje lui geklikt hier. niet echt vloot, 15 sterren en overal liggen paar vrachters, geen manen Account details of God uni s127 generate the May 11 2018 by InfoCompte v3.12.26[/center] .:: Empire's total points - Points in Mines: 184.821 ( 17.4 %) - Points in Other Structures: 90.000 ( 8.4 %) - Points in Defences: 518.445 ( 48.9 %) - Points in Technologies: 74.550 ( 7 %) - Points in Fleet: 191.400 ( 18 %) Total Points: 1.059.216 ( with 32.9% Indes…
-
Quote from Wish2Die: “Quote from gambit: “Tja ik ben niet iemand die snel kritiek geeft of zomaar commentaar, maar dit is niet leuk, te snel alles op elkaar nu. Als je ogame nl wil bewaren dan moet dit niet doorgaan. Unies bloeden al dood, maar dit zal nog eens een doodsteek geven. Ik doe in ieder geval niet mee. ” Je bezwaar is geen vreemde en speelt in elke community die nu continu van nieuwe universa wordt voorzien. De klacht ligt reeds bij GameForge, maar helaas hebben zij bepaald dat, met u…
-
Verbrandingsmotor
Postkan eerst het deut vermindering gedoe onderzoek wat ooit verzonnen was er doorheen? bedankt.
-
Quote from Lord: “Is mijn post niet duidelijk? Laat ik duidelijker zijn. De slag is, als ik het goed lees, gewoon gemaakt door te spotten, simmen en te vliegen. Als je denkt dat een pm van een speler voldoende is om een prima slag om zeep te helpen, dan kunnen we het spelletje wel opdoeken denk ik? De meeste slagen komen voort uit niet gesavede vloot als ik me niet vergis. Als vooraf dan een pm word verzonden dat je niet meer saved, dan is een slag dus per definitie geen Top 10 meer? Nogmaals, i…
-
oh dus het is een afscheidsslag die in de top 10 staat wait wut?
-
Quote from renederoij: “je mag wel even kijken op mijn account hoor ” ook al tegen de regels! sharen, pushing, afgesproken slagen. wat komt r nog bij?
-
Quote from renederoij: “dus jij stuurt me nu een bericht en ik mag jou nooit meer aanvallen ? ” als jij het gewoon in publiek met iedereen deelt, want wie zegt nu dat het echt zo verlopen is zoals jullie zeggen? kan net zo goed helemaal afgesproken zijn.
-
vind het toch krom dat dit mag, maar iemand lief noemen geeft je een 3 dagen ban. "thats the team that we play with"
-
maar dat zegt toch al genoeg niet stoer over een slag gaan doen, als je gewoon "foute" informatie vooraf had,
-
maar waarom word daar dan niet eerlijk gesproken in de forumpost?