Search Results
Search results 21-30 of 30.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Jemig wat een loot, dat mensen zoveel laten slingeren joh
-
Ziet er goed uit, de enige tip die ik kan meegeven is dat een Nvidia videokaart en een AMD processor minder compatibel zijn dan Intel-Nvidia of allebei AMD. Dit komt natuurlijk doordat het van verschillende non-samenwerkende bedrijven zijn. Als je een AMD videokaart zou gebruiken ipv Nvidia of een Intel processor ipv AMD dan verbeter je al gauw daarmee de prestaties van het product ook al zitten ze in exact dezelfde prijsklasse met dezelfde specificaties. Hoop dat ik je hiermee een beetje heb ku…
-
[TOT: 236.532.000] Independence [BIRDs] vs. Het Ruimte Konijntje [LEEUW] (A: 46.468.000, D: 190.064.000)
Leviathan - - Rustplaats
PostIk heb zeker wat ervaring opgedaan en een band opgebouwd met jouw iprs
-
[TOT: 236.532.000] Independence [BIRDs] vs. Het Ruimte Konijntje [LEEUW] (A: 46.468.000, D: 190.064.000)
Leviathan - - Rustplaats
PostIk zag het inderdaad al in de lijst dat ie gecrashed was. Mooie slag, natuurlijk weer de klassieke IPR regen XD veel plezier met je winst en gl@rb ruimte konijn
-
[TOT: 134.627.000] Independence [BIRDs] vs. President Neutrino [LEEUW] (A: 26.265.000, V: 108.362.000)
Leviathan - - Rustplaats
PostAl is de leeuw nog zo snel, de vogels achterhalen ze wel. Prima slagje, volgens mij ook top 10 dus congrats! President Neutrino gl@rb
-
We moeten allemaal ergens beginnen met een slagje, hier ben ik zojuist begonnen. @henkie gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Leviathan [LOTW] ________________________________________________ Groot vrachtschip 100 Licht gevechtsschip 1.250 Kruiser 170 Slagschip 65 Interceptor 16 _________________________________________ Verdediger klhenkie [PANDA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2 Groot vr…
-
Lekker bezig Joacobs! Moge er nog vele komen
-
Mooie slag! Prima winst! Ga zo door!