Search Results
Search results 21-40 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 8.443.541.000] HATSEFLAST [Next] vs. Janeway (A: 0, D: 8.443.541.000)
Azenomei - - Hall of Fame
PostOuch, te lichte turtle.
-
TOP 10? [TOT: 1.550.019.000] Douwe Egberts [koffie] vs. Donxplosiv (A: 101.464.000, V: 1.448.555.000)
PostQuote from StewieGriffin: “Doe ik niet aan, ben te lui. Ik geef liever commentaar op het forum! ” Beste comment op het forum tot nu toe. Verder natuurlijk: "lekker", "mooie slag", "goed gedaan" en uiteraard "gl@rb"!
-
Fearlessz
Azenomei - - Ex teamleden
PostGL@RL
-
[TOT: 895.351.000] Douwe Egberts [koffie] vs. Kippy (A: 101.140.000, V: 794.211.000)
PostQuote from Ind0: “Ga je nu ook al haten op geen V-Hop hits? Jij hebt echt geen ander doel in je leven dan alles voorzien van een zuur laagje, hè...... Kunnen we die piesert niet een perma-ban geven? Gedurende zijn tijdelijke ban was het al zo heerlijk rustig en gemoedelijk op het board.. ” Ik zal je binnenkort wel even verblijden met de v-hop stijl van je grote makker Bolder. Eens kijken of jij dat net zo leuk vind als je hier doet voorkomen. Verder zul je het ermee moeten doen, als het je niet …
-
Quote from Bolder: “Quote from Azenomei: “Meer dan jou. Probeer je nog steeds stoer te doen? Ga weg joh. Je bent net zo relevant als de specs van de nieuwe uni. ” Heb jij je zelf wel eens afgevraagd hoe relevant jij bent?Ik ga in elk geval spelen ! I ” Dat jij gaat spelen snap ik, spionage opslag staat aan, dus als je tussen het v-mode hoppen ook nog je gebruikelijke 300 spionages per hop cyclus spamt, heb je er in dit geval ook nog echt wat aan. Alhoewel, dan moet je ze op aanval sturen en dan …
-
[TOT: 122.954.990.000] Zippp [Next] vs. xtroken (A: 26.392.762.000, V: 96.562.228.000)
PostIk had geen interesse en heb dat ook niet aangegeven. Ik zei slechts dat een account beter af is op delete dan met Bolder de hopper. En ja, het blijft een "mooie" slag! ==Yoshi 29/04/21 02:18 zie reactie vorige post van zelfde persoon
-
Quote from bassie36: “leuke specs wel, ook goed voor de variatie binnen .nl. Ik weet nog niet of ik in deze uni start of een keer instap op .de. Daar start vrijdag Ymir - Kategorie: Fleeter - Kreisförmige Anordnung von Galaxien und Sonnensystemen - Das Universum wird 5 Galaxien haben - 8fache Geschwindigkeit für die Ökonomie - 5fache Geschwindigkeit für die Flotte - 16fache Forschungsgeschwindigkeit - 70% Flotte ins Trümmerfeld - Deuteriumverbrauch für Flüge 0,7 - + 30 Felder extra für jeden Pla…
-
[TOT: 122.954.990.000] Zippp [Next] vs. xtroken (A: 26.392.762.000, V: 96.562.228.000)
PostQuote from Toeter: “Quote from Buckert: “Speel jij nog wel ergens? Lijkt me niet, al die praatjes zijn zo vermoeiend. ” Hij heeft dus recent een top 10 account van Independence overgenomen in Polaris.Volgens mij 2 dagen op gespeeld en staat nu al enige tijd in de door hem zo gehate v-mode.. On-topic, dikke slag met idem winst! ” Dat iemand die naam gebruikt betekend niet dat ik dat dan ook ben. En ja, ik speel nog hier en daar. Uni3 zelfs. "Mooie slag" verder. ==Yoshi 29/04/21 02:16 De post is o…
-
Quote from Bolder: “Quote from Azenomei: “. Dus wat is nog het doel? ” Hopen dat je minder topics verziekt!Yep, leuke uni om te vhoppen ” Bah, wordt jij niet moe van jezelf joh. Als je alles zo snel verziekt vindt is het wellicht tijd om eens met een professioneel hulpverlener te praten. En ja, deze specs zijn inderdaad gemaakt voor DM schuiven en vhop fleet saven. Daar gaan je spaarcenten, Trollder.
-
Quote from Spacefighter: “Grijp je kans Aze!!! Maar eco 4 is niet meer van deze tijd. hoge eco is een must! ” Ik ben niet zo van de DM. Maar een nieuwe uni zien starten is opzich best vermakelijk. Dingen als "eerste gravi" of "eerste kruisers" zijn alleen nutteloos geworden met al die DM Warriors en expo leuten. Dus wat is nog het doel?
-
[TOT: 895.351.000] Douwe Egberts [koffie] vs. Kippy (A: 101.140.000, V: 794.211.000)
PostAh, weer een koekie pauper hit. Wat een feest. GL@RL Kippy