Search Results
Search results 161-180 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Azenomei - - Thuisplaneet
PostFout. Vernal is next.
-
[TOT: 602.709.000] Zippp vs. Ziggy [RoT] (A: 8.248.000, V: 594.461.000)
Azenomei - - Hall of Fame
PostQuote from Eclipse: “@Azenomei Moet ik je een lijstje geven met dingen die je als hobby kunt doen? Ik heb steeds het gevoel dat je je verveelt en omdat ik dat niet leuk vind, wil ik je graag helpen Def GL@RB ” Bemoei je lekker met jezelf, nietszeggend persoon met een forum account van nog geen 2 maanden oud. GL@VM
-
[TOT: 1.132.677.000] Zippp vs. Ziggy [RoT] (A: 109.310.000, V: 1.023.367.000)
PostDe hopper slaat weer toe, goed hoor. GL@VM
-
[TOT: 602.709.000] Zippp vs. Ziggy [RoT] (A: 8.248.000, V: 594.461.000)
PostZielige v-hop hit. GL@VM
-
[TOT: 2.542.849.500] Zippp vs. Klapstoeltje [RoT] (A: 31.375.000, V: 2.511.474.500)
PostQuote from Zippy: “Geen antwoord op legitieme concrete vragen op een statement dat gemaakt wordt over een slag. Wellicht wat zenuwachtig dat je er geen consequent antwoord op kunt geven en je jezelf (wederom) tegen zal spreken? Moet ik dan uit die link opmaken dat het persoonsgebonden is? Wellicht zelf proberen het een plekje te geven? Het lijkt jou meer te frustreren dan ieder ander in deze community... ” En ik heb je al eerder antwoord gegeven op die vragen. Je van de domme houden is je eigen …
-
[TOT: 2.542.849.500] Zippp vs. Klapstoeltje [RoT] (A: 31.375.000, V: 2.511.474.500)
PostQuote from Zippy: “wellicht kun je mij en de hele community eens helpen met een toelichting over jou visie van een v-hop slag?:- wanneer kwalificeert iets als een v-hop slag? - is het slag gebonden of persoonsgebonden? - hoe lang moet iemand uit vmode zijn dat een een slag in jou visie geen v-hop slag meer is? - is de eerstvolgende slag van klapstoel dan ook een vmode slag, aangezien hij ook blauw is? - is daarmee elke slag die jij zou maken (ja ook die zielige posts als er een paar spios op je …
-
[TOT: 1.304.657.000] Zippp vs. Viceregent Flame [F-E-L] (A: 9.775.000, V: 1.294.882.000)
PostAch ja, weer een schrale v-hop hit. Goed gedaan hoor. GL@VM
-
PostAch, weer een zielige v-hop slag. Waardeloos en nutteloos. gl@rb Klapstoeltje GL@VM aan Zippp
-
Quote from ReWinD: “Kan je aub een keer stoppen met het gezeur over VK-hoppers? Iedereen is er van op de hoogte dat je VK-hoppers niet fijn vind. ” Waarom? Die zeurende v-hop slag posten en de grote hoop zeurende fans die dat allemaal de beste speel stijl ooit vinden houden ook niet op omdat ik ze vervelend vindt. Gelukkig zijn er in nieuwe uni's nog geen v-hoppers te vinden.
-
Wie reageert er na jou?
Azenomei - - Thuisplaneet
PostFout. En ja, HT geniet van zijn rust. Toch FuuF nog eens proberen!
-
expocalc.universeview.be/ Ontdekker is inderdaad het beste, maar een navigator meesturen scheelt ook al heel veel. Piraten voor puin zijn het beste. Aliens minder. Voor piraten/aliens stuur ik: 1 spio (voor betere resultaten/heeft met de bepalingen wel of geen activiteit in expeditie ruimte te maken). 1 ruimer (om alle schepen te kunnen krijgen, als je geen ruimer hebt is 1x vernietiger ook goed). 1 navigator (winst uit expo +veel). En dan een mix van de volgende schepen in deze verhouding: X aa…
-
175m deut.
PostVerkocht.