Search Results

Search results 21-40 of 43.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Ind0: “Sick, Lurtz gaat zelfs hits maken. Puike winst pak je daar. The Skull succes met RB-en ” Op forum sta ik meestal aan de andere kant Maak wel vaker hitjes hoor, maar post gewoon niet vaak.

• Spot sim fly De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lurtz [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 12.000 _________________________________________ Verdediger Frydrax [Pleebook] ________________________________________________ Groot vrachtschip 22.111 Kolonisatieschip 1 Recycler 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Lurtz [Ex Play] ________________________________________…

• Dacht moet ook maar eens wat posten hier, langzame rebuild onderweg. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lurtz [Ex Play] ________________________________________________ Interceptor 1.383 Bommenwerper 1.375 Vernietiger 880 Reaper 901 Slagschip 10.126 Zwaar gevechtsschip 155.508 Kruiser 24.562 Licht gevechtsschip 2.505.924 Klein vrachtschip 1.442.513 Groot vrachtschip 500.000 _________________________________________ Verdediger T…

• Quote from Trucker: “Quote from Wickedness: “Zal er weinig woorden aan vuil maken, een redelijke naaistreek. 20min voor de slag: Speler BlackHawk heeft je verwijderd van zijn vriendenlijst. Speler Hitsugaya Toushiro heeft je verwijderd van zijn vriendenlijst. Lurtz out ” OMG Dat jij zoiets durft zeggen kerel. Jullie hebben hetzelfde met mij geflikt. Doet pijn hé, ik vind het alvast een geweldige actie. Op allemaal. Kudo's aan Monfy en Simba. Heerlijk om zo wakker te worden. ” Trucker daar was ik…

• Zal er weinig woorden aan vuil maken, een redelijke naaistreek. 20min voor de slag: Speler BlackHawk heeft je verwijderd van zijn vriendenlijst. Speler Hitsugaya Toushiro heeft je verwijderd van zijn vriendenlijst. Lurtz out

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Heb je hem toch eindelijk na een jaar te pakken Al die keren dat we hem steeds in de gaten hielden tot midden in de nacht om dan maar te ondervinden dat ie ineens in meerdere mw save mogelijkheden ging maken... Lekker die stoute schoenen uittrekken, op de bank hangen en flixen tijdens het flexen. Productief weekje voor je, ff 30 miljard gs erbij. Pinned ” Lurtz hier, Ja het heeft even geduurd. Was wel een leuke tijd toen met jullie ploffers elke keer en ik weer me…

• Discussiedraadje New Beginnings

Wickedness - - Algemeen

Quote from Tymur: “Hmm... Niet handig. Op elke planeet 2500 kruipers (2500 * 0.02 = 50% was mijn gedachte...) bouwen en er dan achter komen dat je er maximaal iets van 900 kan gebruiken met huidige mijn levels... Voordat iemand anders dezelfde fout maakt hier even de berekening en uitleg van de kruiper: ((metaalmijn level + kristalmijn level + deutfabriek level) * y * 0,02) * 1,5 (y is een server specifieke factor, voor Xalynth is die 8 blijkbaar ) Stel dat je de volgende mijnen hebt: Metaal: 30…

• Quote from Legend.bdr: “En wat als klasse keus leeg blijft? het is nu 11:00 geweest en ik zie nog niets. ” Is verzet naar 14:00 board.nl.ogame.gameforge.com/i…?postID=885374#post885374

• Quote from Alpatsjino: “Ben meer benieuwd of de handelaar nog blijft. Was eerst wel sprake van, maar je hoort er niks meer over. Voor mijn volgende astro heb ik zo'n 60 miljard aan GS nodig, laat staan het niveau daarop voor een extra planeet. Dat ga je nooit fixen met een marktplaats met corrupte ratio's. ” Dat mag ik toch hopen zeker. Als die er niet in zit in de in oude unies, dan is binnen no time een chronisch tekort aan kristal.

• Quote from LoneRanger: “Thanks HT! Maakt kiezen makkelijker. Oude uni -> verzamelaar Nieuwe uni -> generaal Ben trouwens wel een beetje nieuwsgierig naar de keuzes. Ik vermoed dat in de oude uni's massaal de verzamelaar wordt gekozen. ” Wat ik hoor en lees wordt generaal amper gekozen. Het is meer: Hoge mines -> verzamelaar Lage mines -> ontdekker

• Ze hebben net op org formule de expeditie formule bekend gemaakt heb het even vertaald. board.en.ogame.gameforge.com/i…ostID=7071620#post7071620 Standaard expeditie formule: (0.5*Eco Speed)* = huidige standaard De 0.5 is de standard waarde in de configuratie. Huidige expeditie formule in Ontdekker class: Huidige standaard * 1.5 Ontdekker class * 2 patvinder op expeditie. Huidige expeditie formule in andere classes: (0.5*Eco Speed)* = huidige standaard De 0.5 is de standard waarde in de configura…

Wickedness - - Algemeen

Quote from paul-maximilianus: “Heeft iemand al de verschillen in vlootsnelheid berekend? 100% meer basissnelheid is in het begin erg leuk, maar hoe gaat dat bij kvtjes als ze impuls motoren krijgen en wat zijn bv de verschillen van een gewone Gv die verbrandingsmotor 10 heeft, en van 1-9 naar een itje op 2-9 vliegt. Hoeveel is dan nog de tijdwinst? ” Kun je hier testen als het goed is moet deze al geupdate zijn preview.trashsim.universeview.be/

Wickedness - - Algemeen

Ik heb wat zitten rekenen. Hoe lager je mines en als je de energie benodigd heden niet kan voorzien voor de kruipers dan wordt ontdekker weer beter. Enkel het probleem met ontdekker is dat er nog geen duidelijke winst gemiddelde zijn op de expeditie formule. Wel is bekend hoe hoger de eco level hoe beter de expedities, Mogelijk is de formule nog bugged op moment en zal deze aangepast worden. Wat je wel al kunt doen is kijken wat zou de verzamelaar opleverd, en wat zou ik als passive krijgen van …

• Vond me bed toch iets te lekker. Achja na zoveel pogingen zat het er een keer aan te komen Gr. Lurtz

• Antigame : board.en.ogame.gameforge.com/i…tigamereborn-v7-feedback/ Blijkbaar hangt de beta versie van anti game voor v7.0 vast bij chrome. Voor infocompt is al tijd geen support meer van de makers.

Wickedness - - Algemeen

Quote from Plofkop: “Quote from Nocturno: “Kan iemand mij uitleggen wat die discoverer class moet doen met een meer uitgebreidde phalanx range, want ik zie het niet. ” Dat is ook niet de reden om die class te kiezen, meer een extraatje.Quote from paul-maximilianus: “Quote from Jillian: “ik heb even zitten brainstormen, maar die 83k energie is te doen op plek 15. echter wel pas in een later stadium waarin energie 21/22 en fusies op 22 te betalen zijn... of hoger ” Met Energie 18 en fusie 21 heb i…

Wickedness - - Algemeen

Dus de max aantal crawlers 1667 op moment 50% boost. Lekkere energie kosten is dat 83.350.

• Lurt hier. Achja zag de aandacht de laatste maand al wat meer op me gericht. Daarom toch maar weer wat beter gaan saven en opletten dat was ervoor al wat minder. Vandaag toch een mooi gaatje gevonden ik was in mijn beleving dat ik al gesaved had en was lekker de tour aan het kijken en ineens kom ik er achter dat me vloot al 2 uur off ligt. Zie ik dat ik net 10min te laat was. Lekker winstje pak je ik zal wel even snel wat rebuilden en dan weer door met me mijntjes. Helaas geen tijd voor vloot.

• die vloot lag eerste op zijn planeet die is door mij naar de maan gejaagd hij kwam net voor tijd on. daarna blijkbaar te lang off geweest

• Quote from JamesCameron: “lekker geprakt hoor! Ik zocht hem al ff maar het wilde maar niet lukken... Mooi vlootje heb je al gebouwd, maar ik zoek de vernietigers alleen nog.. ben je daar geen fan van ofzo? .....oooooohhhh enjoy de gs! kylo rlrb ” Lol dat is gemeen James OT: lekker hitje en lekkere winst