Search Results

Search results 181-200 of 209.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Devil_Lord: “Haha netjes, en wat een slechte verliezers zeg. Maar dat wist ik al van sommige! ” Pas op hoor...anders krijg jij ook een paar honderd raketten op je dak

• Quote from monfy: “Jammer rikkert, moeten maar eens kijken hoe we dat terug gaan halen ” Wees dan wel zo dapper om dat dan ook te posten wat je weg gehaald heb als de nr1 van deze uni. En de rest van de aanvallen die gedaan zijn( inclusief alle raketjes) Dan zou ik jullie echt helden vinden.

• Gebouwen On Hold

fearlessz - - The Docks

Ik ben in de nieuwe uni Fidis gestapt, even wennen want alles gaat traag, heel traag. Een nieuwe planeet gekoloniseerd en dan beginnen met bouwen. Met DM commander gekocht en aangezien ik ook werk en even snel op mijn werk wat in mijn bouwlijst had gezet, keek ik later op ogame en zag een berichtje dat mijn deutmijn was geannuleerd wegens gebrek aan gs. Wat zou nou een mooie toevoeging zijn als de gebouwen en of nou eens niet geannuleerd werden maar On HOld gezet worden totdat de benodigde gs zi…

• Quote from thjazi: “gegroet sterrenheren, ik vind het leuk om weer op een nieuwe uni te starten ik vind het alleen jammer dat de top spelers die werkelijk honderden euro's uitgeven aan DM het helemaal verzieken voor de rest van de spelers, ik zag na minder dan een week al dat mensen met SS'jes rondvliegen, dit is onmogelijk zonder DM. ......................................................................... ” Je loopt al achter er zijn al bommers

• Fearlessz

fearlessz - - Ex teamleden

Bedankt allemaal en heb er volop zin in, leuk team dus komt wel goed @Flugel: jij ook al? Knigge is super lief dus ik zal de andere kant nog niet gezien hebben en dat houden we dan maar zo. Bedankt Knigge, je bent een kanjer en hoop nog lang met je samen te werken

• herplaatsing planeet

fearlessz - - Spel

Nee klopt wat Knigge zegt.Als je in v mode gaat zal de verplaatsing geannuleerd worden. Dan word er gevraagd: weet je het zeker?

• Manager

Succes met je trial als je zolang speelt zal dat wel goed komen

• Jij wilde Friendly en die kreeg je niet, maar wel 3 mooie andere voor terug. Is dat halten toch nog ergens goed voor geweest, top hoor. have fun met het puin en def gl met rebuilden

• Was even spannend maar ach, hoe kan het ook anders Top klasse slag. Have fun met het puin en def: balen, uit v mode komen je maatje helpen en zelf te onder gaan, gl met rebuilden.

• Quote from TheDutchRitual: “Om op @fearlessz. Wat je zegt daar heb je helemaal gelijk in. Je hebt het over technologie in 2018. Wat helaas altijd een risico factor is zijn mensen. technologie is namelijk afhankelijk van mensen op te kunnen opereren zoals data entry. Daar gaat het juist over. Plus het beleid wat ik voorstel voor inogame, bestaat al zelfs op het forum . Quote from Fabje: “2 - Waarschuwingen ouder dan 18 maanden zijn 'verouderd', over het algemeen tellen deze niet mee voor een ban …

• Quote from TheDutchRitual: “Quote from Deurwaarder: “1) Een speler is ten alle tijden verantwoordelijk voor zijn eigen administratie en niet de GO 2) GO's hanteren verschillende mate's waarin ze eerst een bericht sturen of direct bannen ” Dit was meer mij punt met de verhaal van eerst. Maar waar ik vooral bang voor ben is dat de volgende keer als ik vergeet een deut boer te betalen. Ik een perma kan krijgen. Dit is voor mij een zeer beangstigend beeld. Hoewel het word gezien als Pushing. Zit er …

• Quote from Deurwaarder: “ De ene GO/SGO deelt hier direct een ban voor uit, terwijl een andere eerst ingame een bericht stuurt dat er iets niet in orde is en geeft dan een tijdspad om dat in orde te maken. Nu weten we allemaal dat er een aantal teamlers zijn die het beste met de community voor hebben en een aantal die er zitten om een machtspositie te gebruiken om hun eigen ego te strelen. Kan er geen standaard intern beleid komen, waarbij er ALTIJD een bericht naar een betreffende speler wordt …

• Fearlessz

Was 1 van de beste tijden op ogame ever Bedankt allemaal, en Knigge, ach ik ken hem niet dus ik ben niet bang en anders huil ik wel bij Lukoekjes uit

• Fearlessz

Val maar meteen met de deur in huis.. Ik ben Fearlessz en word de nieuwe Trial GO van Zagadra. Nou heel wat drukke onrustige jaren gaan wij een nieuwe tijdperk in: de boys en girl hebben nu een een eigen leven en ik zeeën van tijd over. Al een 1,5 jaar aan het spelen in Xalynth en dacht ach why not. Ogame altijd al leuk gevonden dus dat was niet veranderd en dus kon ik hier de draad hier weer op te pakken. Dus bij deze, voor vragen kan je mij altijd bereiken via ticket systeem, mailen, pm-en of …

• Quote from Obi12try: “Ik ben anti Apple! ” An Apple a day keeps the doctor away Ik ben pro Apple

• Quote from discordia: “het aanvallen gaat prima heerlijk rustig ingame je had gewoon na 3 uur niet meer moeten uitloggen,dus eigen schuld ” Dat zou echt de limit zijn, jij lekker aanvallen en wij stonden erbij en keken ernaar.

• Ik ga er wel van uit dat er een v mode inschakeld gaat worden of een 24 uurs niet aanvals pact want voor spelers die nu niet kunnen saven is het zodra hij weer on line is het einde verhaal.

• Mobiele versie ogame

fearlessz - - Klachten en bugs

Nou ik weet niet wat anderen ervan vinden maar die lobby is echt grrrrr. Moet nu 10x meer handelingen uitvoeren om in te loggen op mijn phone. En idd scaapie ik heb er ook last van ( 6s: oud ding I know maar doet verders prima) En ik gebruik ook Saffari. So be it maar vind behoorlijk lastig niet meer snel in te kunnen loggen

• Zagadra

fearlessz - - Spel

Echt al zo snel na Yakini? Ik sta met account Taurus in v mode sinds 21-8-2016, aantal actieve spelers 23, wachtend op een merge! Natuurlijk kan het Team hier niets aan doen maar dit is toch echt ongelooflijk. Laten zij dan ook maar heel snel met een merge komen van al die uni's. Zoveel uni's meer dood als levend. Succes daar

• Lu koekjes

Op de 2de bladzijde!! bumpen met die hap 9781445449302.jpg Gewoon omdat je wel weet waarom <3