Search Results
Search results 41-60 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from ReWinD: “Perfect gedrag van een go... stop gewoon met reageren Fearlezz. Je begint op de andere Fearlezz te lijken. OT: Grappige slag, zoon eentje heb ik nog niet gezien ” Tja helaas als speelster moet ik mij maar ook correct gedragen en mij vergelijken met be the fearless! Erg jammer. maar goed, ik weet dat jij het bent, dus laat ik het los
-
Happy 2021!
PostHappy new year❤️ Beloftes, allemaal beloftes Ik heb geen verwachtingen dit jaar, voor je het weet Quote from Independence: “Hoi mede Ogamers! Namens het Ogame.NL team wensen we jullie allen een voorspoedig 2021 toe. Hopen dat we weer snel naar het “oude normaal” gaan en niet in deze situatie blijven. Be safe! Jullie zeer geliefde team. ”
-
Er zijn er nog steeds genoeg die het niet snappen, verwacht je wel van een speler die al zolang meegaat . We zien allemaal dat je actief bent maar goed. happy rebuild beide, Ho Ho Ho
-
Mkw veranderd niet
PostMeerdere spelers hebben hier last van, dus was ff benieuwd wie nog meer.
-
Mooie slag, easy does it. Man man man, have fun met goodies
-
Mkw veranderd niet
PostIemand anders last van dat je niet van mkw wisseld? Dus je bent in mkw 1 planeet, je gaat naar mkw 2 planeet maar blijft hangen in mkw 1?
-
Mooie slag, maar doe je dan niet iets verkeerd? Meer deut dus op je manen have fun met de goodies
-
Bans worden niet bespoken in een topic als deze. Als je klachten heb over welk teamlid dan ook raad ik je aan naar een admin te gaan. Dit is off topic dus laten we deze post on topic houden.