Search Results
Search results 141-160 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie slag, blijft hem niets bespaard Veel plezier met de winst: welkom terug. Of wij daar met zijn allen blij van worden weet ik nog niet Def gl@rb maar weer...en weer..en weer
-
Super gedaan Wat een berg kristal neem je daar mee Veel plezier met de gs en def gl@rb
-
Quote from GGMM: “Quote from fearlessz: “Quote from Robbendinho: “Ik vind het sowieso bijzonder dat er wordt geïnvesteerd in iets kunstmatig in leven te houden ” Precies, maar zolang en nog steeds spelers zijn die er in totaal duizenden euro's in steken zal dit zo blijven.Blijkbaar zijn wij rendabel genoeg om nieuwe uni's te openen dus waarom geen nieuw board? De hoeveelheid commentaar over dode uni's is zeker gestegen de afgelopen jaren en toch blijven wij er zelf een hoop geld in steken om dit…
-
Keurig zeg Lekker ophalen zo. Have fun spending. Def Gl@RB
-
Knigge
PostWelkom terug knigge Jouw afwezigheid duurde te lang mijn inziens Succes met je Trial ( of jij dat nodig hebt )
-
RoadRunner
PostWelkom terug RoadRunnner, fijn je weer hier te zien Die trail tijd ben jij zo voorbij. Veel plezier met Hysteria
-
Quote from Robbendinho: “Het spel (dus de unies) zijn minder dood dan dit forum. Ik had een samenvoeging zeker zien zitten. Dan maar over op Engelands ” Prima, Maar zolang er nieuwe uni's geopend worden en de post in de nieuwe universa's om je oren vliegen is het forum niet helemaal dood. Dus ook hier weer, zolang er nog steeds gepost word zullen er nieuwe verbeteringen zijn. Wij leven in een 24/7 maatschappij, het is gewoon niet maar als voorheen, het levendige forum.Maar ja de post van slagen …
-
Quote from Robbendinho: “Ik vind het sowieso bijzonder dat er wordt geïnvesteerd in iets kunstmatig in leven te houden ” Precies, maar zolang en nog steeds spelers zijn die er in totaal duizenden euro's in steken zal dit zo blijven. Blijkbaar zijn wij rendabel genoeg om nieuwe uni's te openen dus waarom geen nieuw board? De hoeveelheid commentaar over dode uni's is zeker gestegen de afgelopen jaren en toch blijven wij er zelf een hoop geld in steken om dit kunstmatig in leven te houden Dus hier …
-
Rdet
PostWelkom als ex admin vlieg jij er door heen.
-
Abremsev
PostWelkom in het team en heel veel succes met je trial
-
The_mk
PostGefeliciteerd met je full
-
Vogel!
PostGefeliciteerd, netjes Nooit getwijfeld
-
netje hoor Mooie berg gs neem je mee. Have fun ermee def gl@rb en sparen
-
Smoothly
PostWelkom in het team en have fun met Yoshi.
-
[TOT: 1.571.435.000] PresentDanger [RCN] & Gier [GZV] vs. Stinkzwam [TnT] (A: 75.822.000, V: 1.495.613.000)
fearlessz - - Rustplaats
PostMooie slag heren have fun met de gs Def gl@rb
-
The_mk
PostWelkom en succes met je trial
-
Django
PostWelkom en succes met je Ttrial
-
Geen oude Koeien uit de sloot halen Meneer.. Mooie slag en have fun met het puin. Def gl@rb
-
Lu koekjes
PostLieve Lu, bedankt voor alles, er schoten meteen leuke herinneren aan jouw voorbij. En toen ik laatst bij team zat te kijken en onze foto tegen kwam, samen op het terras lang geleden. Je zal gemist gaan worden in het team
-
Kaj
PostGefeliciteerd met je Full