Search Results
Search results 161-180 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Allereerst willen jullie bedanken dat jullie meedenken en kijken. Was ook al op spel enz geweest en dubbel gechecked. Nog ruim 3 uur te gaan en nog steeds rood..alles erboven over geblokkeerd is niet aan de hand.. Ik word niet aangevallen ik verplaats tussen de coordinaten ( ook al is dat niet meer) in mkw 1. Er staat voor de duidelijkheid: niets aan wat dit zou kunnen blokkeren. Dit is niet mijn eerst verplaatsing en weet heeeel goed wat ik moet doen om deze verplaatsing goed te laten verlopen.…
-
Hij is nog steeds rood met nog 4 uur te gaan. Ik verplaats in de mkw zelf. Heb de screenshot al verstuurd en die is net zo verbaast als mij. Niets aan wat dan ook. Ik verlies hier natuurlijk( hoop ik) geen DM mee het een bug is. Alleen jammer dat ik nu dus eigenlijk 48 moet wachten voordat ik er wat mee kan doen. 24 uur voor verplaatsen en 24 uur voordat ik kan springen. Dus vreemd en zoals ik al zei: dit is mij nog nooit overkomen.
-
Ik ben een planeet aan het verplaatsen en vandaag zou hij hij moeten landen op mijn nieuwe plek. Maar hij blijft rood! ik heb niets aan staan of vliegen of wat dan ook( is niet mijn eerste verplaatsing) maar om wat voor reden dan ook blijft hij rood dus ik ga er van uit dat deze niet gaat lukken. Ik heb meerdere verplaatsingen gedaan en dit is mij nog nooit overkomen dus heb ook geen idee waarom hij rood blijft( de tijd). Iemand een Idee? Ik heb gister er een maan gekregen maar dat mag toch geen…
-
Hop Hop Hop gas erop!!! Deze neem je wel letterlijk Prachtige slag, have fun met de gs. Def gl@rb
-
Mooie slag en leuke winst hier. Doe er wat leuks mee( nog meer vloot bouwen ) Op naar de volgende zoals ik jouw ken. Def jammer maar gewoon rebuilden en beter checken voor je uitlogt.
-
Manager
Postgefeliciteerd Manager
-
Normaliter zou ik hier niet op reageren maar Monfy: keurig gedaan geen genade. Ik blijf mij nog steeds met stomheid verbazen dat er zo slecht gesaved word. In zo', jonge uni kan je gerust je vloot voor 20 uur op de save gooien! Monfy goed gezien en gevonden: no save no fleet, als je niet weet hoe je kan saven bouw dan geen vloot( zoals mij :p) Puck..tja weinig woorden: foute save,word een mooie slag.happy rebuild. Have fun met het puin
-
Mooie slag...have fun met het puin. Zubryyy have fun in de nieuwe uni miss heb je daar meer geluk
-
Lu koekjes
PostVan Harte Gefeliciteerd, een fijne dag gewenst
-
Kaj
PostWelkom en succes met je trial
-
Lu koekjes
PostGefeliciteerd met dit jubileum Jeetje 10 jaar alweer, wat gaat de tijd hard LU.
-
Quote from Borderline: “Veel plezier met de winst, dacht dat ik die paar gv's niet hoefde te saven in mw6 lol. Wel erg jammer dat je mij dan vervolgens arrogante PMs ingame gaat sturen. Getuigd van zeer laag niveau. Nogmaals, succes met de 1000 puntjes, kost je dan wel een nachtrust ” No save no Fleet.... Jammer maar mooi gespot..have fun ermee @Bordeline...hij heeft 24uur per dag tijd om te ogamen...hij heeft geen nachtrust nodig Bordeline snel rebuilden en hop hop hop gas erop
-
Mooie slag weer idd.. En alweer, zonde hoor Hans dat is nou al de 4/5de keer. Je had zo,n mooie vloot kunnen hebben. have fun met puin Galaxy en Hans gl@rb
-
Druk bezig vandaag Mooie slag, have fun spending. Def Gl@rb
-
Eerste hof [TOT: 4.116.000] Zetsubooteki [INQ] vs. Bloodtrail [BSG75] (A: 360.000, V: 3.756.000)
PostMooie slag in het bijzonder, op de lanx Word wel spannend gemaakt zo. Have fun met puin en def gl@rb