Search Results
Search results 221-240 of 317.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
deel 2 On 10-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barney Stinson [TRC] ________________________________________________ Small Cargo 35 Battlecruiser 141 _________________________________________ Defender Sunny Home [SIC] ________________________________________________ Large Cargo 11 Cruiser 3 Battleship 79 Colony Ship 1 Recycler 14 Espionage Probe 20 Bomber 2 Destroyer 7 _________________________________________ After the battle ... luot8yg4a.jpg Attacker Barney Stinso…
-
wie niet save heeft kans op een bezoekje van mij deel 1 On 10-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barney Stinson [TRC] ________________________________________________ Small Cargo 20 Battlecruiser 140 _________________________________________ Defender Sunny Home [SIC] ________________________________________________ Large Cargo 27 Cruiser 6 Battleship 56 Colony Ship 2 Recycler 20 Espionage Probe 19 Bomber 3 Destroyer 6 _________________________________________ After th…
-
vloog al eerder op hem vandaag maar toen was ie online gekomen. wie niet save is zijn vloot kwijt. On 07-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barney Stinson [TRC] ________________________________________________ Small Cargo 250 Battlecruiser 90 _________________________________________ Defender Ludonix ________________________________________________ Small Cargo 1 Large Cargo 229 Cruiser 4 Battleship 17 Recycler 1 Espionage Probe 4 Destroyer 6 __________________________…
-
zag hem op de lanx een teamgenoot die een itje is geworden aanvallen. na wikken en wegen vanwege recs tekort maar snel wat in de werf gegooit maar het was niet genoeg waardoor ik meerdere keren moest vliegen en zag ook alweer een puindief voorbij komen maar gelukkig weet ik wie dat is have fun ermee. Bunny helaas is barney alleen lief voor vrouwen maar als het om serieuze zaken gaan als dit moet ik niet lief zijn. maar zeg zelf hoe vaak krijg je de kans om de nummer 1 in vloot van hyperion een d…
-
[TOT: 1.100.750.000] Trucker [Playbook] vs. DONALD DUCK [JIGSAW_1] (A: 60.750.000, V: 1.040.000.000)
Postlekker gedaan hoor trucker keep it going def glrb met je overige planeten die je nog over heb
-
dit keer genoeg recs en alles opgehaald On 02-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barney Stinson [TRC] ________________________________________________ Small Cargo 300 Cruiser 400 _________________________________________ Defender Ludonix ________________________________________________ Large Cargo 2 Cruiser 1 Battleship 43 Battlecruiser 6 _________________________________________ After the battle ... luot8yg4a.jpg Attacker Barney Stinson [TRC] ________________________…
-
[TOT: 307.483.000] DeGroteJamesCameron [Playbook] vs. Nimitz [KDP] (A: 32.963.000, V: 274.520.000)
Postlekkere slag james keep it going def glrb
-
door ernstig rec tekort moest ik maar improviseren en genoeg nemen met minder winst def glrb On 30-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barney Stinson [TRC] ________________________________________________ Battleship 785 Bomber 23 Destroyer 89 Battlecruiser 155 _________________________________________ Defender Sunny Home ________________________________________________ Large Cargo 64 Light Fighter 2 Heavy Fighter 6 Cruiser 9 Battleship 301 Colony Ship 2 Recycler 11 Esp…
-
mooie slag klapstoeltje ga zo door puin heb je inmiddels in je bezit def gl irl
-
Quote from Abremsev: “Ondanks dat de hit weg valt tegen de grote klapper op MrSaw, heerlijke nieuwe AGS top 10. Predator, gefeliciteerd met je eerste top 10 in Zaga! Stickied ” dankje hij valt in het niks met de grote klapper maar die zijn hier in zaga nog maar zelden
-
yes me eerste top10 in zaga is een feit mrsaw nogmaals Gl irl
-
nette slag heren het was het waard om de nacht door te halen have fun spending Mrsaw Gl irl
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
PostQuote from barcodeplayer: “Quote from fire rain: “? Heb ik met homo lopen schelden? ” je hebt niet met homo lopen schelden je hebt wel vrij letterlijk men moeder een hoer genoemd en gemeld dat ze lekker was, waarvoor je nog vele vele maantjes gaat verliezen ongeacht welk account je zit. @predator3 moving up in tyhe world, gisteren een gevorderde vandaag een expert, wat brengt morgen ” jep hopelijk een top 10 hitje zou welkom zijn
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
PostQuote from Takeoff: “Quote from Supermercado: “lekker bezig pred jaag ze maar op Elon, misschien volgende x gewoon normaal communiceren ipv dreigen met trucker zn def en sats te slopen. Beetje kansloos om anderen te gaan slopen omdat je niet tegen je verlies kan ” predator verteld letterlijk dat hij eigenlijk Elon z'n sats wilde bashen en jij zeikt over dat Elon het wil doen als wraak lel. Als je het zo belangrijk vind dat Elon normaal communiceert waarom ga je dan niet met hem daarover in gespr…
-
PostNou aangezien sommige zaten te klagen dat me slagen die ik post niet aardig waren ugh plofkop ugh dan maar een goede plaatsen. @gambit thanks voor het goede voorbeeld @barcodeplayer en @Supermercado voor de steun nou ik wou eigenlijk een planeet van hem pakken en bij me spio ronde kwam ik zijn vlootje tegen altijd beter dan veel sats op een planeet. heb een hele sportieve reactie gehad van Elon die nu in een lange slaap gaat. nu maar de waardige slag laten zien No one can stop us!! ~Abremsev [26…
-
Quote from ReformeD: “Ik heb met enige regelmaat minstens zoveel gs liggen. Kom je ook gezellig bij mij langs? Dan kijken we wat er gaat gebeuren.. ” doet ie niet geloof me
-
Quote from Plofkop: “redelijk zelfde niveau als je andere hits ” dan heb je toch echt een bril nodig
-
sjonge gambit je maak het wel heel moeilijk voor me hoe kan ik deze mooie slag van je overtreffen? me 5k gs winst is hier niks bij dan moet ik maar ff nog beter zoeken. mooie winst en slag gambit def glrb
-
zag hem liggen en dacht heb gewoon die gs nodig voor die veilingen waar ik heel de dag al achter zit. en om de uni wat in leven te proberen te houden en te laten zien we bestaan en mocht zijn sats niet kapot maken dan maar een planeet zonder def en uiteraard zonder sats maar aanvallen. def Glrb kom binnenkort wel weer op de koffie want het was wel heerlijke koffie uiteindelijk is het wel een flawless attack On 22-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker predator [Playbook] …