Search Results

Search results 261-280 of 317.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• a best case scenario 10 mil extra winst On 15-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker predator [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 2.000 Light Fighter 12.467 Cruiser 5.147 Battlecruiser 998 _________________________________________ Defender Sneeuwwitje ________________________________________________ Large Cargo 1.875 Colony Ship 1 Recycler 1 Solar Satellite 180 Rocket Launcher 5.100 Light Laser 2.500 Heavy Laser 1.000 Gauss Cannon 250 I…

• On 14-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker predator [Playbook] ________________________________________________ Light Fighter 16.748 Cruiser 5.398 Battlecruiser 1.000 _________________________________________ Defender turner2123 ________________________________________________ Large Cargo 200 Light Fighter 125 Cruiser 30 Battleship 175 Espionage Probe 50 Solar Satellite 90 Destroyer 50 Rocket Launcher 12.600 Light Laser 1.150 Heavy Laser 2.799 Gauss Cannon 350 Ion Cann…

• ja de enige die uberhaupt een hit kan maken is plof de rest spioneer wat rond wauw. je bent een hypocriet als jezelf een topic over dat vmode dm moet kosten en uiteindelijk zit zowat heel bro in vmode op plof en fire rain na. vogel hoe kun je een grote naam worden als je hem verander? alsof mensen elke keer gaat kijken oh welke naam zal die nu hebben en welk plaatje bruh serieus en zo wil je een grote naam worden? leuk dat je trial GO bent geworden congrats daarvoor maar daar houd het bij op. tj…

• je verhoogd de capaciteit van schepen oke goede keuze. dit is alleen goed voor fleeters?? en omdat te compenseren voor de miners en turtle verhogen jullie de vliegkosten? hoe is dit een compensatie?? iedereen heeft baat bij meer opslag ruimte! waarom vlieg kosten verhogen? wil je geen fleeters meer ofzo? dan moet je de gevechtschepenfunctie weg nemen en niet de kosten gaan verhogen. eerst waren jullie goed bezig maar nu zeg ik dit is de domste beslissing ever! verhoog dan de mijnproductie met 2%…

• een spot van gambit die hem aan mij over liet en omdat het me eerste ripkill is in de uni. even gewacht tot ie offline was en dan maar gaan. thnx gambit On 16-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker predator [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 1 Battlecruiser 500 _________________________________________ Defender cmeilink [FSA] ________________________________________________ Colony Ship 1 Deathstar 1 Rocket Launcher 19 Light Laser 1 ___…

• mooie slag barcode. een slag is een slag hoor 160 mil winst is gewoon lekker al moet je er 100x overheen rips kost weinig deut om ze te vliegen. dus eigenlijk moet ie meer rips bouwen om een turtle te verslaan? en met minder rips is het zielig of nog beter val geen turtle aan? beetje raar je mag miners en fleeters aanvallen maar val geen turtle aan deal with it ook turtles worden welis gesloopt das een risico neem met je stijl. def glrb

• dankzij een lieftallige ally genoot kon ik deze slag maken. dankje voor de support en steun sneeuwwitje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller predator [Playbook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.000 Kruiser 15.000 _________________________________________ Verdediger Sneeuwwitje ________________________________________________ Klein vrachtschip 63 Groot vrachtschip 1.200 Kolonisatieschip 1 Recycl…

• Quote from Anuvinda: “Quote from predator3: “Quote from Anuvinda: “Quote from predator3: “omdat de helft van hun leden de oorlog niet wilden en dacht agh het word toch een stille oorlog die uit gaat als een kaars waarom niet de vrede sluiten ” Waarom verklaar je in eerste instantie dan de oorlog? ” omdat hun graag oorlog wou met ons.en als je hun leider wil spreken wijzen ze elk een ander aan.dan weet ik al genoeg dat het sowieso niet serieus was ” Maar je zegt net dat ze geen oorlog wilden en n…

• Quote from Anuvinda: “Quote from predator3: “omdat de helft van hun leden de oorlog niet wilden en dacht agh het word toch een stille oorlog die uit gaat als een kaars waarom niet de vrede sluiten ” Waarom verklaar je in eerste instantie dan de oorlog? ” omdat hun graag oorlog wou met ons. en als je hun leider wil spreken wijzen ze elk een ander aan. dan weet ik al genoeg dat het sowieso niet serieus was

• omdat de helft van hun leden de oorlog niet wilden en dacht agh het word toch een stille oorlog die uit gaat als een kaars waarom niet de vrede sluiten

• Quote from Robbendinho: “Raar dat TRC eerst bijna huilerig doet over een oorlog en hem daarna zelf verklaart met arrogante eisen. Zou bijna gaan spelen om dat af te straffen. ” ze begonnen met dreigen van nog een oorlog tja dan kan je ze beter voor zijn dan niet. arrogante eisen? vind het wel mee vallen

• Quote from davyyyh: “Sorry maar als leider ga ik niet akkoord met deze oorlogsverklaring. Als jullie voor morgen 20:00 de oorlog niet stopzetten dan laat ik onze spionnen in jullie alliantie al jullie onlinetijden doorgeven aan ons en de rest van het universum. Ik houd niet van vals spelen maar als het moet kan ik het goed. PS: De spionnen zijn echt 100% niet Multi account 2 en 3! ” trek je nu ineens terug? volgens mij gaf je ons 3 a 4 dagen de tijd om Multi 2 en 3 over te dragen aan jullie ande…

• als je hun leider ben moet je even in je prive box kijken

• Quote from Edelachtbare: “Quote from predator3: “Quote from Edelachtbare: “Quote from predator3: “tja dan had je dat tegen je leider moeten zeggen tot dan succes ” Zoek een leven. ” die heb ik.je moet niet boos worden nadat jullie oorlog teniet verklaard is en dat jullie eisen niet doorgaat kan ik niks aan doen moet je bij je leider zijn.ik zet het goed en verklaar jullie de oorlog die jullie graag willen alleen dan met onze eisen. take it or leave the alliance ” Ik heb gewoon niet zo'n zin om v…

• Quote from Edelachtbare: “Quote from predator3: “tja dan had je dat tegen je leider moeten zeggen tot dan succes ” Zoek een leven. ” die heb ik. je moet niet boos worden nadat jullie oorlog teniet verklaard is en dat jullie eisen niet doorgaat kan ik niks aan doen moet je bij je leider zijn. ik zet het goed en verklaar jullie de oorlog die jullie graag willen alleen dan met onze eisen. take it or leave the alliance

• tja dan had je dat tegen je leider moeten zeggen tot dan succes

• De alliantie TRC verklaren de alliantie n00dles de oorlog omdat wij niet houden van hun manier van leden te werven voor hun alliantie. Wij eisen als alliantie: 1. n00dles verander hun naam in WZN oftewel Wij Zijn Noobs. 2. jullie geven elke speler van TRC minimaal 1 maan. 3. jullie worden onze farm plekken voor gratis gs. alleen als de bovenstaande eisen voldaan zijn is de oorlog over. Oorlog begint om 12:07 uur <- Om 0:05 uur is de post gemaakt. Meer info onderaan de post. Met vriendelijke groe…

• Quote from davyyyh: “Quote from Willy: “Quote from davyyyh: “Als leider van n00dles wil ik graag even met een MOD/GO praten want ik ben het niet eens met deze oorlogsverklaring. Dit is een eenmansactie van een member van ons, dus ik zou graag deze oorlog willen veranderen. Extra voorwaarde: TRC moet Multi account 1 terugnemen in hun alliantie, anders is het menens. In ruil willen wij dat Multi account 2 en 3 naar n00dles komen. ” Wanneer laat je die arme kinders is met rust. Van jou komen we ook…

• serieus een oorlog verklaren omdat je Multi 2 en 3 wil? praat met ze en wie weet. niemand die ze tegen houd en waarom moet Multi 1 terug? zijn jullie hem nu al zat