Search Results
Search results 161-180 of 317.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Takeoff: “Deze is voor James en @Legend.bdr (zie je reactie op EXACT zo'n zelfde slag hahahah) board.nl.ogame.gameforge.com/i…A-4-560-000-V-47-016-000/ ik sloopte voor dezelfde winst minder def zelfs! ” en dan loop je nu te janken dat het gebeurd bij jou? zakdoekjes zijn heel goedkoop behalve als je er een geurzakdoekje wil Quote from fire rain: “takeoff laat die kneusjes er valt niet mee te praten of te discuteren het is een vies trieste slag en sommige mensen kunnen een banaan recht…
-
Quote from Takeoff: “Het hele spectrum van Playbook is ook ontwaakt hahah. Blijkbaar hebben ze Bro gemist. Wel cute om te zien dat er flinke frustratie is opgebouwd richting mij sinds ik ben gestopt. Dus verder iemand nog wat frustraties die hij/zij kwijt moet? Ik ben er nu toch dus geniet ervan! En ja leuk iedereen kom terug naar Zaga! Meer dan dit soort zielige slagen op mij zit er niet in, maar gelukkig heeft Playbook meer dan genoeg ervaring met zielig zijn en zijn ze er zelfs trots op! Vand…
-
Quote from Gorilla: “Volgensmij is barney stinton gewoon rewind joh! ” zo en hoe man stiekem ben ik beide de ene is goed en de ander is slecht
-
Quote from Takeoff: “Quote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Quote from Barney stinson: “en wat is hier zo erg aan? ik zie ruim 20 miljoen winst. vind het meer typerend van jou niveau dat je dit moet posten omdat rewind anoniem wil blijven? post je dit om je vermoedens uit te spreken? post je dit om te denken dat je medelijden hoort te krijgen? wat wil je hiermee bereiken? heel nutteloos van je vind ik dit op zijn zachts gedrukt. rewind succes met je mooie winst ” Het was jouw alliantie…
-
Quote from Takeoff: “Quote from Barney stinson: “en wat is hier zo erg aan? ik zie ruim 20 miljoen winst. vind het meer typerend van jou niveau dat je dit moet posten omdat rewind anoniem wil blijven? post je dit om je vermoedens uit te spreken? post je dit om te denken dat je medelijden hoort te krijgen? wat wil je hiermee bereiken? heel nutteloos van je vind ik dit op zijn zachts gedrukt. rewind succes met je mooie winst ” Het was jouw alliantie die in Zaga kwam huilen over dat sats bashen nie…
-
en wat is hier zo erg aan? ik zie ruim 20 miljoen winst. vind het meer typerend van jou niveau dat je dit moet posten omdat rewind anoniem wil blijven? post je dit om je vermoedens uit te spreken? post je dit om te denken dat je medelijden hoort te krijgen? wat wil je hiermee bereiken? heel nutteloos van je vind ik dit op zijn zachts gedrukt. rewind succes met je mooie winst
-
[TOT: 2.899.055.000] Barney Stinson [Playbook] vs. Vmode [Bro] (A: 832.766.000, D: 2.066.289.000)
Posttot mijn grote verbazing kwam er een account uit v-mode en toevallig heet ie vmode natuurlijk gespioneerd en gekeken of ie vloot had en ja hoor dat had ie. tot mijn grote verbazing bleef ie ook nog offline aangezien ze in zaga veel online zijn maar dat mag de pret natuurlijk niet bederven. uiteraard heeft een kameraad een tegen slag gehad en nu heb ik een meevaller wat mij niet veel over komt aangezien ik niet had verwacht dat het ging lukken moest ik 45 minuten in totaal in spanning zitten of a…
-
Quote from Hysteria: “We krijgen geen resultaten van tests. Alle problemen die zich voordoen in de testuni worden meegenomen en zoveel mogelijk verholpen met updates. Overigens is het verzoek niet alleen slechte dingen door te geven. Ook horen ze graag positieve feedback. Dus mocht je nog tegen bugs of andere zaken lopen het laat het echt gerust weten in de juiste topics. ” geen bericht is goed bericht toch hysteria?? maar het zal leuker zijn als ze een mail sturen met datum wanneer het live gaa…
-
Quote from Airwave: “Belachelijk en dit allemaal omdat Fire Rain niet alles wint op de veiling!!! ” staat ie om bekend. hij is enorm actief op de veilingen en tja wint niet altijd
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “ik heb wel een gemini account maar nog heel klein kwa punten iets van 200k punten hoor het wel als je wil ruilen ” wahaha wat een grapjas ben jij pannekoek zijn wel betere acctjes dan het van jou hoor!! suc6 manoli je kan veel beter krijgen ” ik snap steeds meer waarom je uitgekotst word. maar oke als je zo graag tegenspraak wil kan je het krijgen ook. vroeg hij hoe hoog het account moest zijn? ik zie het nergens staan en draag nog wel een bril. …
-
ik heb wel een gemini account maar nog heel klein kwa punten iets van 200k punten hoor het wel als je wil ruilen
-
Quote from BeLikeMe: “wat een leuk verhaal van barcode de cheater tot aan dit !!!! na een spio barcode online wat doet die noodle met ze gemini acc geeft die die aan jou ? Hoi gl@rb ” iemand kan niet tegen zijn verlies ugh geen bewijs ugh aanvaller wel done def glrb
-
Quote from BeLikeMe: “haha wat zet jij je zelf voor schut man man ” tuurlijk geloof wat jezelf wil abremsev heeft gelijk
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “Quote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “als je niet zo geintresseerd ben in het spel waarom bemoei je je dan met alles wat tegen playbook en nbam is?? ” ” ” ” ” je zoek aandacht die kom je tekort blijkbaar en je mis ons blijkbaar waarom je blijf reageren.maar hehe misschien kan jij tot hem doordringen met er is geen bescherming die ik krijg maar gewoon zijn vloot te…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “Quote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “bro dit is Playbook!!! lekker gast sloop ze allemaal maar! ” lol, beetje gefrustreerd ofzo?gefrustreerd om jou wou dat ik een leuk acc had had ik jullie allemaal gesloopt!Ja fire sloop ons allemaal maar biggrin.pngdoe maar stoer in u10 was je net zo stoer als in zaga!! een pannekoek die fleet heb en zich 10 keer laat slopen groetjes van Mafkees!! ” ” Aan je schrijf stijl dach…