Search Results
Search results 21-40 of 42.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
queen sylvia
Postzo zo 5 jaar team alweer :O hoe hou je het vol :O
-
Revenge
PostWelkom in het beste groen van Ogame xD succes met je trail maar uuhm welke secties heb je? miss wel handig om te weten hahaha
-
table#hoogste_gebouwen{ border-collapse:collapse; /*aangrenzende borders worden samengevoegd tot 1*/ } table#hoogste_gebouwen th{ border: #000000 1px solid; /* <- set borders black, 1 pixel, volle lijn */ color:#EEEEEE; background-color: #0A101D; /* background color voor table headers */ padding: 5px; } table#hoogste_gebouwen td{ border: #000000 1px solid; /* <- set borders black, 1 pixel, volle lijn */ /*background-color: 171E2F;*/ /* <- in commentaar, de standaard achtergrondkleur is nu die v…
-
MiniMe
PostVan harte kleintje! dit geeft hoop voor de andere trails nog een paar dagen! succes met je full kerel!
-
Lu koekjes
PostYesss LU bestaat weer een jaar langer! laten we dit gaan vieren met LU Koekjes! LU%20PIMS%20zachte%20sinaasappelkoekjes%20150%20g.jpg Vanharte LU
-
Red Dragon
PostGister was die jarig, en vandaag al weer 2 jaar bij het team.... sjonge wat gaat die tijd hard xD hoop op nog meer jaren met jou er bij red dragon!
-
Red Dragon
Posthet draakje is alweer een jaartje verouderd.... sjonge dat gaat snel hopelijk gaat hij nog geen vuur spuwen xD
-
Wish2Die
Postwhaaah go hide and don't seek!! welkom wish by gemini veel succes met je nieuwe uni
-
dit bericht heb ik net ook op ika geplaatst.... sjonge jonge: Alca, weetje wat mij (een Ogamer) opvalt... de mensen op ikariam zijn BANG voor de Ogamers waarschijnlijk omdat ze weten dat ruimteschepen beter zijn dan houte bootjes xD hier door willen veel mensen van ikariam niet komen dat vind ik erg heel erg jammer! Tevens de mensen die piepen over reistijd en over stappen (ja lady jou bedoel ik) ik reis iedere week minimaal 25 uur, met de trein en moet daarbij ook nog eens totaal 30x overstappe…
-
Quote from KickingAssAndroid18: “Als de tijd zo ver is, hebben vele waarschijnlijk ook nog het nadeel dat het kabinet de OV studentkaart naar een kortingskaart maken.. Zucht @ de politiek.. Ze maken het ook wel moeilijk (nou heb ik het voordeel dat ik al 18 jaartjes (tegen die tijd 19) vrij mag reizen. Vader die werkt bij de trein is wel handig). Ik denk dat nu ook weer veel mensen gaan afhaken door dat. Want 40% korting op €30,- ongeveer, maakt iets meer dan 16/17 euro. Maar ik kom hoe dan ook.…
-
queen sylvia
PostSCHANDE! de koningin van het team gewoon 1 na laatste dit kan echt niet! hier eventjes een BUMP (Hidden Content)
-
Red Dragon
PostOMG! hoe kan het nou weer zo zijn dat het rode draakje hele maal als laatste staat bij de teamlers 1 van de gezelligste draken die ik ken hoort geen laatste te staan! dus Red Dragon bij deze een mega bump. btw hoe gaat het met het modden en oppen? (Hidden Content)
-
Quote from Spacefighter: “ lijkt me lachen om te komen. OV ftw maar is er misschien een optie om mensen op te halen van het dichtstbijzijnde busstation, ik denk dat ik gemiddeld sneller loop dat wat 9292OV aangeeft, maar 45 minuten lopen vind ik nog steeds beetje veel :P. Als er een pendeldienst tussen de locatie en busstation zou kunnen zijn zou dat chill zijn ” nou space ik geef je daar groot gelijk in xD vanaf mij is het echter meer 21 minuten lopen Quote: “ Lopen (21 minuten) Vertrektijd Sta…