Search Results
Search results 81-100 of 198.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
mwaa met 5 a 6 actieve spelers in de meest saaie uni van ogame .nl toch een leuke spambak feit: met een nummer1 die zich verplaatst heeft van uni 3 naar deimos met 3.240.671.756 punten en een nummer 2 met 125.492.568 punten lijkt mij elke verder discussie over spec's ect zinloos en ronduit belachelijk met zo'n door GF gemaakte situatie i.m.o de ONfairste verhouding ooit in een UNI .... dank hiervoor....de DM wordt duur betaald Kniertje kortom spelbederf pur-sang door notabene GF zelf ! met de ui…
-
Quote from Kikero: “Quote from ressiv: “sigh... zat er aan te komen .. er was een levendige handel in navigators en reapers... maakte wss dat de klasse-verschillen minder werden en de noodzaak om duur om te switchen (500kDM) verviel.. by by verdienmodus GF dus puur een financiele beslissing zo te zien.. ” Er is héél veel geklaagd vanuit de community, hoor.Dit is juist een uitzonderlijk geval van GF luistert. Anders hadden ze wel DM gevraagd als handelscommissie ofzo. ” dat bedoel ik juist.......…
-
eco en onderzoek zeker omhoog
-
Uni3 stats discussie
Posthouden zoals het nu is
-
[TOT: 791.550.000] ressiv [EUWS] vs. Opa Koos [Next] (A: 70.008.000, V: 721.542.000)
ressiv - - Hall of Fame
Posttnx voor de bemoedigende reactie's heren ... hopelijk een opsteker voor anderen .. zooo onkwetsbaar zijn de "grote"jongen ook niet
-
[TOT: 791.550.000] ressiv [EUWS] vs. Opa Koos [Next] (A: 70.008.000, V: 721.542.000)
ressiv - - Hall of Fame
Postopa was zo netjes na zijn slag op mijn vrachtvlootje wat laat uit zijn bedstee te komen wat mij de gelegenheid gaf wat terug te pakken.:-) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ressiv [EUWS] ________________________________________________ Interceptor 100.134 Reaper 69.720 Klein vrachtschip 12.000 _________________________________________ Verdediger Opa Koos [Next] ________________________________________________ Klein vrachtschip…
-
[TOT: 115.455.036.000] Zippp [Next] & Sexxie Exxie [Next] vs. Tosti Speciaal [DEMA] (A: 20.518.575.000, V: 94.936.461.000)
ressiv - - Hall of Fame
Postlekkere knaller zippie en sexxie yep niet voor niets dat chizo op de vlucht was geslagen naar deimos haha have fun met de winst ! btw mooi aantal reapers zipp
-
[TOT: 2.871.137.000] Bukowski vs. Geologist Serpentis [bouwers] (A: 300.860.000, V: 2.570.277.000)
ressiv - - Top 10 Deimos
Postlekker hoor zo vallen de sub-accountjes van chico en de helaas gebande tim heerlijk om de perfecte raid accountje en maak je geen zorgen om chico hahaha die gaat niet werken voor zijn acc.. daar heeft ie inmiddels slaafjes voor gevonden zoals LR en de Ps.. ally die druk voor hem aant bootjes bouwen zijn have fun met de winst
-
[TOT: 22.163.097.000] Zippp [Next] vs. teletubbiebal [WOM] (A: 3.570.518.000, V: 18.592.579.000)
ressiv - - Hall of Fame
Postleuke knaller hmm teletub. ? wekt herinneringen op uit uni 8 en 10 met pika... (Uwe zaliger) verd GLRB zipp Have fun ..niet op mij... lolll :-))))))
-
hahaha... kan bijna niet wachten om mijn vloot uit uni 3 naar een beginnende uni over te plaatsen was toch wel een voordeel dat we overgehouden hebben van de laatste merge ...verschil van 1 miljard punten wordt getoleleerd door GF......... kan nooit een proleem meer zijn :-))))) en ja ..."HET TEAM "....GF is duidelijk daarover... slikken en stikken voor een paar voordeeltjes..tis en blijft liefdadigheidswerk... ong. zoals met een collectebus de straten afstruinen om geld te genereren voor de org…
-
ach er is wel meer mis in uni3 nu spookbericht........ heb niet geruimd enkel geplaatst.. Schoonmaak rapport voor puin op [******]. 09.09.2020 19:04:46 Van: Vloot Jouw Ruimer (***** schepen) hebben een totale bergingscapaciteit van ********. In het bestemmingsveld [*******], zweven 0 metaal en 2.500 kristal in de ruimte. Je hebt 0 metaal en 625 kristal opgehaald.
-
mss tijd voor de GO's om GF es voor het blok te zetten ???? het zal nu wel duidelijk zijn dat GF jullie knap aan het misbruiken zijn...de vrijwilligers zorgen voor de inkomsten en het opvangen van de shit die GF veroorzaakt door onvermogen in het uitvoeren van een degelijk spelbeleid...getuige de tragiek van een simpele migratie van een paar uni's .... gwoon staken en het probleem bij de top leggen!!!!!!
-
bij mij ook nog maar 499 erepunten over van de meer als 3000 in gemini... denk dat het karma is van gameforce ...eerst duiken in het diepe en er dan achter komen dat er water in het zwembad moet lollll achja....zolang er maar veeeeeel DM gekocht wordt toch? het "naaien" van spelers is ondergeschikt voor gameforce die hebben daar de GO's voor om de klappen op te vangen...
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Woozy: “@BeLikeMe , waarom ben je dan naar uni3 gemigreerd ipv Zagrada ” om dat cheatzo kapot moet!!en de meeste die in zaga zitten al in mijn recs hebben gezeten we wachten de stemmingen wel af ” ik had ook maar 1 keuze te migreren...nl uni3 verder niets...:-(