Search Results
Search results 181-200 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.862.253.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Supermercado [RoT] (A: 14.170.000, V: 1.848.083.000)
PostEn dan het hoofdgerecht! Niet online zijn als je vloot terugkomt terwijl DeGroteJamesCameron uit vmode gehopt is.... Dan zit je in mijn recjes Aan deze RoT-er een GL@RB gewenst! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Slagschip 58.207 Interceptor 27.343 _________________________________________ Verdediger Supermercado [RoT] _____________________________________…
-
Beetje genoodle van mijn kant hier, had in eerste instantie met 5k rips gesimmed ipv 5k vn Kwam er net op tijd achter, maar kon toen mijn lg niet meer aanhaken... dan maar met kv Def glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Slagschip 46.029 Interceptor 17.454 Bommenwerper 1.688 Vernietiger 5.352 Reaper 879 Klein vrachtschip 1.293.663 ______________________…
-
Snackie tussen het RoT geweld door De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Pathfinder 15.000 _________________________________________ Verdediger Contractor ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.000 Groot vrachtschip 490 Raketlanceerder 261 Kleine laser 2.247 Kleine planetaire schildkoepel 1 _______________________________________…
-
Hitsu had deze keer beter op zijn spulletjes gelet, maar was toch nog iets over het hoofd gezien De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Slagschip 47.709 Bommenwerper 1.739 Vernietiger 5.306 Reaper 887 _________________________________________ Verdediger Hitsugaya Toushiro [RoT] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 21.313 Raketla…
-
Alles voor het goede doel De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 350.000 Slagschip 30.000 _________________________________________ Verdediger Hitsugaya Toushiro [RoT] ________________________________________________ Groot vrachtschip 104.023 Zonne-energiesatelliet 25.000 Crawler 1.000 Raketlanceerder 50.000 Kleine laser 50.000 Grote laser …
-
En we gaan nog ffies door De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 200.000 Klein vrachtschip 5.000 _________________________________________ Verdediger Hitsugaya Toushiro [RoT] ________________________________________________ Groot vrachtschip 151.340 Zonne-energiesatelliet 1.567 Crawler 1.000 Raketlanceerder 4.200 Kleine laser 4.200 Grote la…
-
Nu vond ik het toch wel een beetje zielig worden... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 600.000 Kruiser 1.000 Klein vrachtschip 10.000 _________________________________________ Verdediger Hitsugaya Toushiro [RoT] ________________________________________________ Groot vrachtschip 151.260 Zonne-energiesatelliet 2.001 Crawler 1.000 Raketlan…
-
En... weer.... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Slagschip 31.142 Interceptor 15.715 Bommenwerper 1.667 Vernietiger 5.286 Reaper 877 _________________________________________ Verdediger Hitsugaya Toushiro [RoT] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 150.362 Zonne-energiesatelliet 2.000 Crawler 1.000 Raketlanceerder 17.200 Kle…
-
NEXT De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.000.000 Kruiser 1.000 Klein vrachtschip 10.000 _________________________________________ Verdediger Hitsugaya Toushiro [RoT] ________________________________________________ Groot vrachtschip 149.564 Zonne-energiesatelliet 2.120 Crawler 1.000 Raketlanceerder 4.000 Kleine laser 4.000 Grote laser …
-
Heb na alle ongein van een tijdje terug lang gedacht voor eeuwig vmode in te duiken. Maarja... dat klerespel gaat toch wel weer wat kriebelen... Zeker als er nieuwe targets zich hebben aangediend! En als de RoT Rat van huis is danst deze muis op tafel De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Slagschip 31.447 Interceptor 15.844 ___________________________________…
-
Supermercado heeft helemaal gelijk. Het was 125 euro
-
Expeditie handleiding
JamesCameron - - Algemeen
PostIk was een van de eerste die begon met expo en de informatie deelde met ally leden. Helaas houden mijn ally leden niet zo van delen, zo is te zien in de top 10 van zaga, en zo blijkt ook uit de salty reactie van simba weken na dato en nadat hij alle grondstoffen van die bug zich eigen heeft gemaakt! Over graaien en binnen harken gesproken ... Na een sprong was door een bug mijn expeditievloot verdubbeld. Ik heb dit direct gemeld aan de GO en GA waardoor voor GFs doen in no-time een bug-fix is ui…
-
Expeditie handleiding
JamesCameron - - Algemeen
PostDoor recente ontwikkelingen in zagadra hoef ik dit niet meer geheim te houden Intro: In no time hebben ik en anderen in zagadra tijd keidikke accounts opgebouwd: door op de juiste manier expeditie te doen. Namelijk door expeditie te doen met het doel winst te maken op piraten en aliens. Mijnen, 100m metaal vondsten op expeditie en hofjes zijn kleingeld vergeleken wat je met expeditiepuin kunt binnen halen. Maar je moet het wel op de juiste manier doen, hierbij dus de uitleg. Achterliggende gedac…
-
Dat klopt niet helemaal swami! Ik zei vanaf het begin, ik wil niet met truck in de ally, ik werk niet met hem samen en op termijn wil ik hem graag crashen. Toen werd plofkop super groot, en moesten we hem truck samen werken om hem te pakken. Toen kwam truck in de ally en stopte mijn ambitie hem te willen prakken. Toen ging truck iemand crashen, en weigerde het op te lossen. Toen heb o.a. ik gekozen hem terug te naaien. Dat is wat ik nog even recht wilde zetten
-
De grote james cameron moet maar eens reageren jaja, nog steeds groot... In de hof sectie Deze vloot die je hier ziet is wat over is na 5 zwarte gaten in 5 dagen. Had daarvoor een lucky streak hehe Allereerst felicitaties naar monfy. Je krijgt een onvoldoende voor humor als dat draadje je zo dwars zit maar je hebt wel super georganiseerd mij neer te halen! Ik had dit echt niet aan zien komen en had het op een andere manier verwacht. Dus toch felicitaties. Dan, hoe is dit gebeurd? De afgelopen da…
-
Mijn verhaal
PostOeff die had ik niet verwacht! Sowieso een goede beslissing, nooit goed als het spelletje te veel van je vraagt. Hoop alleen dat afkicken gaat lukken, daar heb ik misschien nog wel wat twijfels over We spreken elkaar vast nog wel GLIRL!
-
Wat een noobs hebben we toch in de ally... Eerst @gambit en nu zelfs @Barney stinson .... Alsof Ind0 met Sint Maarten langs de deurtjes van Ex Play aan het gaan is. HF indo
-
Quote from monfy: “Quote from JamesCameron: “Deze 2e rangs James heeft namelijk exact gezegd wat ik ook had willen zeggen ” Ga jij jezelf eerste rangs noemen omdat je 1 keer een leuke vloot hebt op kunnen bouwen aan de hand van Trucker? ” Ik heb mezelf niet voor niets lange tijd "DeGroteJamesCameron" genoemd! Prutsers zoals jij kunnen enkel een af en toe een verdwaalde, half-van-ogame-afgekickte ambtenaar belachelijk te maken. Maarja, dat is net zoiets als dat je er kei-trots op bent dat je een …
-
Niks valsspelen. Gewoon anderen het vuile werk voor je op laten knappen Deze 2e rangs James heeft namelijk exact gezegd wat ik ook had willen zeggen! Dat de normale burger niks snapt van ambtenaren blijkt maar weer eens, en maar vloeken en tieren... Het is weer duidelijk dat je vrouw je weer een tijdje niet geslagen heeft. Nu ik het er toch over heb, doe *KNIP* nog de groeten van me! *KNIP* ~HT @22-04-'20 ~11:30 | Wegens privacy richtlijnen niet toegestaan om namen openbaar te maken. De rest is …
-
Quote from LoneRanger: “Wel lucratieve business zeker James? Ik zie op mmorpg toch vaak indrukkende cijfers voorbij komen. Bijna 700 miljoen in een maand. Ik vrees dat ik de verkeerde klasse heb gekozen, nooit aan deze optie gedacht. Gewoon hele dag op piratenjacht. ” 700m in de maand? Ik heb niet eens 700m punten... Je kan ook nooit rekenwerk aan een ambtenaar overlaten