Search Results
Search results 201-220 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
In jouw schoenen had ik exact hetzelfde gedaan, en in mijn schoenen jij ook hetzelfde denk ik Aflossing van de vmode warrior wacht in zaga. Geniet van je gs en let the games begin!
-
Lekker aantal nietjes hoor HF spending
-
Dit is echt een bizarre winst zeg, haal je gewoon even 10% van je puntenaantal binnen met een hitje HF spending
-
[TOT: 70.438.391.000] El Presidente vs. Supermercado [TFL] (A: 12.300.541.000, V: 58.137.850.000)
PostDas een forse hit! Die vlootcombo komt mij ook ergens bekend voor... Enjoy the profits
-
Met pasen een aantal paaseitjes gevonden Sportieve reactie, glrb bou! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-04-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Vernietiger 56.610 _________________________________________ Verdediger Bou [ESA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.037 Kolonisatieschip 2 Spionagesonde 1.790 Ster des Doods 232 Raketlanceerder 12.591 Kleine laser 5.26…
-
Nice plof! Ziet er goed uit zo
-
pfoe! Wat een hit. Dikke winst ook zeg! Have fun spending Def gl@rb
-
Je zou denken dat mensen leren.... Was leuk vliegen plof! Def gl@rb!
-
Kan alleen maar zeggen nette hit! Jammer van het vmode, maja, zou opzich in jouw schoenen wel dezelfde taktieken gebruiken rene glrb! hoeft gelukkig niet zo lang te duren
-
Damn wat een hit! Benieuwd idd naar Truck zn kant van het verhaal, want hij heeft al die weken niks gezegd Lekkere vlootshow van Play, nice gedaan allen! En have fun spending
-
Super dikke hit man! Direct de bootjes ontstoft ook. Dat je geen zin hebt a la, maar dan niet saven.... Man man man Wel super zonde dat je in crappy 30% puin zit te spelen, zo word je niet fatsoenlijk beloond voor een lekkere hit. Maargoed, als je meer bootjes krijgt word dat weer beter. Hf spending!
-
Oeff dikke solo zeg! Mooi vlootje ook Hf spending!
-
Quote from fire rain: “ op een een of andere bagger manier hebben ze toch het puin te pakken hoe weet ik niet gaat nergens over maar goed ” Dat gaat met name over skills. Verder lees ik niets nieuws. Wel leuk om een afscheidsfoto te zien van de hitjes, zeker denkende aan de goede afloop En tsja, sommigen noemen het zielige bashes, anderen een reactie op een 'intense pm wisseling' Hf spending @play
-
Fire rain is een vmode fleeter geworden nadat het hem wat te heet onder de voeten werd. Zat telkens uit vmode ons te plagen vanaf een bepaalde maan dus om te voorkomen dat hij enkele leden zou verassen geprobeerd met een force pop zijn maantje te poefen toen die ff uit vmode kwam spieken. Ik 10 rips in 1 wave, barney 2x 18 rips, allemaal op de seconde met deze aanval drbij. Helaas zat mijn main aanval net later in de seconde, dus in theorie kon fire er wat voor gooien. Om die reden een aantal r…
-
Een half vergeten expeditie vlootje geprakt... Helaas de main niet kunnen krijgen, maargoed, er komen vast meer kansen Sportieve reactie, lurtz glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Vernietiger 30.000 _________________________________________ Verdediger Lurtz ________________________________________________ Groot vrachtschip 25.000 Kolonisatieschip 1 Sp…
-
@Takeoff heeft weer kerstcadeautjes achter gelaten hoor, wat een lieverd ook
-
ik stop zo veel veren in je r**t dat ik er net zo goed een hele gans in had kunnen stoppen... prachtwinst weer
-
prachtige gevorderde, fantastische hit, geweldige winst!
-
Te weinig crawlers = een terechte crash voor een meer dan prima winst @Takeoff noob!
-
Iemand moet wat veren hebben op een plek waar de zon nooit schijnt, dus ik laat ze hier maar achter... MEGA WINST!