Search Results
Search results 221-240 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mega dikke raid! hier doen we het voor!
-
Oeff wat een winst! maar wat heb je weinig crawlers @Takeoff? Zulke noobheid is dus terecht afgestraft!
-
Quote from Alpatsjino: “Quote from JamesCameron: “Quote from Alpatsjino: “Grapje zeker. Dat is het bij lange na nog niet. Ze zijn voorzichtig op de goede weg, dat wel ” Ouwe zeur. De belangrijkste functies zijn er weer.Vind het al met al toch redelijk verlopen die update. Had veel erger verwacht. Bugs vallen mee, er moet her en der nog wat getweaked worden en ja de communicatie van GF was ruk. Maar ik vind de update inhoudelijk super! ” Nee de belangrijkste functies doen het nog steeds niet alle…
-
Quote from Alpatsjino: “Grapje zeker. Dat is het bij lange na nog niet. Ze zijn voorzichtig op de goede weg, dat wel ” Ouwe zeur. De belangrijkste functies zijn er weer. Vind het al met al toch redelijk verlopen die update. Had veel erger verwacht. Bugs vallen mee, er moet her en der nog wat getweaked worden en ja de communicatie van GF was ruk. Maar ik vind de update inhoudelijk super!
-
Quote from Takeoff: “Quote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Het is geen Bro, wij weten ook niet wie er op zit. Het is iig niet BeLikeMe want die zit gewoon in Bro. Dus de titel van de thread klopt niet. Dus @Smoothly aan wie heb je je acca gegeven Playbook wanhopig om Bro's te pakken dat ze gewoon iedereen maar Bro labelen, terwijl ze zelf allemaal accounts harvesten hahah ” oh dus jij heb je huidige account niet geharvest??takeoff misschien moet je de reacties eronder lezen voor je ve…
-
Er komen allerlei oude bro accounts uit vmode de laatste tijd, wat alleen maar positief nieuws is, want dan is er weer eens wat te halen Contractor kwam vlak na mn naraids on en heeft nog 60m puin kunnen pakken. Er is dus weer wat te halen zullen we maar zeggen! Ik heb ook gezien dat je uit bro gekicked bent inmiddels, snap het wel, zulke sweet profits wil plofkop ook weer Geen reactie gehad, maar gl@rb! On 10-12-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker JamesCameron [Playbook…
-
Vechio
PostQuote from Gorilla: “Welkom en weinig succes ” Sommigen hebben met weinig succes al veel meer succes dan anderen Zet hem op vechio! Top dat je in de lege vacature bij het team opvult
-
ik denk dat sommige mensen het belangrijkste punt in dit topic perfect benoemen: namelijk dat @Plofkop de grote noob van zaga aan het worden is. @Plofkop NOOB! Gl@rb zodat we je vaker kunnen crashen!
-
Het was weer even geleden dat er een groepsuitje was gepland! Was weer gezellig boys. Het e.e.a. kwam in versnelling doordat plof en meer bootjes ging maken, en 1 miljard deut van rewind had genakt Net zoals wel vaker op plof het geval is... We hebben een hit gemaakt op hem, maar het voelt niet alsof hij erop achteruit is gegaan! Van een dikke turtle naar 20miljard vloot, en bovendien hoor ik in de wandelgangen dat astro 24 aan staat... Ik kijk uit naar de actie die gaat volgen, tot dan, plof gl…
-
@Takeoff het verschil is dat ik niet ga huilen zoals jij en die sneue noobs uit gemini, maar je keihard pak met vloot. Kan je een voorbeeld aan nemen @BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes
-
Als zelfs barcode de noodzaak voelt om te reageren weet je dat het slachtoffer diep gezonken is. Vandaar dat ik je in mijn speurtocht naar de diepten van @INSIDIOUS ben tegengekomen op de zeebodem. Ik dacht al wat doet die takeoff daar? Maja, jij zat daar natuurlijk verwoede pogingen een zo diep mogelijk gat te graven om nog net ietsje dieper te gaan.... Met succes hoor, zelfs die sukkels uit gemini zitten je te verdedigen nu. Ben je die toevallig tegen gekomen daar? Blijkbaar is er een woonwage…
-
Quote from INSIDIOUS: “".."elke dag en nacht en nogsteeds pomp ik door en laten jullie het gebeuren XD ".." ".."stille wateren hebben diepe gronden ".." ” Doorpompen.. Diepe gronden... Geil... Ik zou wel eens jouw diepe gronden op diepte willen peilen De Mariana trog doortrekken zou er niets bij zijn Quote from davyyyh: “zeg ik wat raars als ik zeg dat ik @INSIDIOUS zou doen ” Als je maar weet dat ik eerst ga!! Jij slobbert toch maar een beetje aan de oppervlakte
-
[TOT: 1.680.601.500] JamesCameron [Playbook] vs. Lurtz [Bro] (A: 244.282.000, D: 1.436.319.500)
PostAl behoorlijk vaak op gevlogen, dus in totaal met deze hit sta ik nu ongeveer quitte op Lurtz Helaas zat je niet vol, maargoed, dat bewaren we voor de volgende keer glrb! On 16-11-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 50.000 Battlecruiser 75.000 _________________________________________ Defender Lurtz [Bro] ________________________________________________ Small Cargo 14.105 Large Cargo 52.…
-
Kan alleen maar zeggen netjes gedaan! Hebzucht en laksheid gaat niet samen zo blijkt maar weer balen voor je dat die snel weer on kwam, maar wel chill ook want er lag nog een aardige bult gs achter het resterende vlootje. Enjoy de winst! @HT noob, kan wel meer zeggen, maar is niet nodig
-
Zoals gezegd, netjes gedaan werd een tijdje niet meer gespyd dus dan wordt je wel eens een beetje laks... Enjoy de gs!