Search Results
Search results 301-320 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 626.861.000] JamesCameron [Playbook] vs. Jurgiejejo [SIC] (A: 115.090.000, V: 511.771.000)
PostToch maar ff posten Voor snelheid gekozen ipv iets meer winst.. had achteraf niet gehoeven, maarja, dat weet je niet van tevoren Jurgie glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Interceptor 40.000 _________________________________________ Verdediger Jurgiejejo [SIC] ________________________________________________ Klein vrachtschip 638 Groot vrachtschip 2.2…
-
[TOT: 153.177.500] barcodeplayer [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 19.288.000, D: 133.889.500)
Postahh ik zag em 's avonds noodlen. Hij heeft toch geleerd van die counter
-
Oefff had hem ook wel eens bekeken, maar nooit lag dr een vlootje achter die def..!! toch wel een heerlijke turtle slap geworden, enjoy de gs
-
[TOT: 153.177.500] barcodeplayer [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 19.288.000, D: 133.889.500)
PostQuote from Plofkop: “Komt meer omdat ik mijn bashes (op jou) en mijn raids niet op het forum zet. Wanneer kom je weer uit vluchtmodus? ” Bashes zijn prima, maar het is veel leuker zijn bombersquad te counteren Levert ook nog eens prima topics op! OT lekker snackje
-
ik klikte voor de lol eens wat spio's aan bij julius... dacht wow! daar ligt een lekker hapje! helaas zat ik zelf nog in save, dus snel een ally maatje drop af gestuurd... Zegt die... huh... wat doet al dat puin ineens daar? naja... dat was hiervan dus lekker gedaan hoor! dat is een behoorlijk slapje geworden en plof, glrb
-
[TOT: 7.302.614.000] Durrsaku [FREE] & Gier [GZV] vs. Yaws [LoT] (A: 792.845.000, V: 6.509.769.000)
PostQuote from Atoompje: “Toch jammer dat de ooit zo dominerende speler in Yakini zo af gaat. Nu al 3 keer gecrasht, en niet eens een reactie. Dat valt dan toch wel weer tegen. Maar ondanks dat blijft het een heerlijke slag hoor, de winst mag er ook wezen ” Heel erg eens! yaws glrb
-
Quote from Klapstoeltje: “welkom terug hahah nette hit, bij ons ging het luchtalarm vanmorgen in de groepsapp toen je uit smurfenland kwam xD ” AAAAAAH HIJ IS TERUG Welcome back plof, leuke turtle slap om mee terug te komen
-
Ik zat rustig iets anders te doen dan ogame, zegt barcodeplayer ineens in de app dat swami er ligt met een timer! Hij moest vanwege een ernstig tekort aan subjes cross gala vliegen, dus vroeg zich af of iemand anders sneller zou zijn. Zodoende kwam Speedy Cameron in actie Barcode veel plezier met je vinders bonus! Tijd om overal weer subjes neer te leggen.... Swami, thx voor je reactie, je hebt je crash reputatie erg lang geen eer aan gedaan, maar nu zijn de 'floodgates' weer geopend zo lijkt h…
-
Voordat mensen denken dat MrSaw de hele uni leeg zit te roven... ik ben er (soms) ook nog Jedi was ff vergeten te checken... tsja.. dodelijk! glrb! On 11-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 22.222 _________________________________________ Defender jedi995 [ESA] ________________________________________________ Small Cargo 5.500 Large Cargo 44.252 Light Fighter 5.000 Battleship 500 Col…
-
[TOT: 330.685.000] barcodeplayer [Playbook] vs. Haru_Kitsu [ESA] (A: 50.446.000, D: 280.239.000)
PostDe hitjes worden steeds leuker! Netjes, enjoy de winst
-
[TOT: 271.688.000] barcodeplayer [Playbook] vs. Haru_Kitsu [ESA] (A: 50.846.000, D: 220.842.000)
PostZe beginnen lekkerder te worden! Ga zo door
-
hmm ik zat stiekem ook al een beetje te zoeken... Netjes gevonden weer plofkop, enjoy
-
Aanpakken die noob!!! Netjes gevonden plof, enjoy!
-
[TOT: 870.216.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 49.300.000, V: 820.916.000)
PostSwami was met zijn vlootje wat gaan minen, en bleef op gepaste afstand van me zodat er niet echt een mogelijkheid voor me was om iets te ondernemen. Vandaag kwam hij ineens inner liggen... Had eigenlijk geen deut op die maan omdat ik die voorraad daar had opgeofferd voor een projectje, dus snel wat dagproductie van de planeet verscheept en met de ic'tjes op gevlogen... Hij kwam on, dus ik dacht de kans is vast verkeken. Maar zoals je hieronder kan zien ging ik later nog eens kijken. Had gelukki…
-
Na al die successen in bro-land gelukkig iets terug kunnen doen Ik zag en timer en de rest zie je beneden De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Interceptor 30.000 _________________________________________ Verdediger Sempi [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 6.109 Groot vrachtschip 2.482 Licht gevechtsschip 20.000 Zwaar ge…
-
TOP 10 [TOT: 6.219.911.000] Plofkop [Bro] vs. Momentum [CIE] (A: 2.179.926.000, V: 4.039.985.000)
Postoefff mooie solo top 10! onze actie heeft duidelijk niet zo veel schade uitgericht def glrb!
-
oefff lekker winstje! en mooi aantal ic ook al, hf spending!
-
Guess who's back? Lekker man, op naar meer
-
altijd leuk om een nieuw gezicht te zien, enjoy de winst
-
Quote from LoneRanger: “Ik probeerde dat met vloot bij te bouwen, maar dat lukte helaas niet. ” Je moet ook niet al te hoge eisen stellen aan een ambtenaar, dat blijkt maar weer leuke knal! def glrb