Search Results
Search results 321-340 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
hahahaha leuk gedaan! was onze teruggetimede plaatsing maar zo'n feest geworden Lekker gedaan boys, heerlijke winst ook binnen geharkt. Enjoy! En scaap... jammer man, toch niet stiekem een langzaam rebuildje plannen? Je bent er aardig goed in gezien het vlootje hiero GLIRL iig
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Gambit [Playbook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 17.857 Licht gevechtsschip 192.100 Zwaar gevechtsschip 379 Kruiser 55.851 Slagschip 31.401 Vernietiger 3.003 Ster des Doods 117 Interceptor 11.850 _________________________________________ Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 171.432 Licht gevecht…
-
Bij deze slag hoort een verhaaltje De afgelopen tijd zoals te zien op het board is plofkop goed bezig dikke hits te scoren. Dikke winsten zijn voor een groot deel geinvesteerd in vloot, zodat hij gisteren zelfs de op 1 na laatste playbooker (op mij na :P) voorbij ging. Playbook begon ook ineens bij bosjes te sneuvelen, dus dr moest iets gebeuren. Helaas is plofkop oplettend, veel online en niet gemakkelijk te vangen. Paar keer het een en ander geprobeerd, maar helaas zonder succes. Dus dan maar…
-
Wat een prachthit! Op wie anders ook dan onze n00dle Hoe de hit op deze manier tot stand is gekomen snap ik alleen niet.. Want die klapstoel houdt het altijd meestal niet langer dan een minuutje vol in bed. Enige verklaring is dat je vastgeketend zat en jullie de handboeien niet meer open kregen... Hoe dan ook, de winst mag er zijn plofkop! Enjoy
-
tsja... van onze 'itjes-slayer' kan je ook niet veel meer verwachten dan dit.... We moeten positief blijven, klapstoel heeft zowaar wat anders dan vrachters verstuurd, ga zo door!
-
Het zit diep met de veiling... Maar het winstje mag er zijn, hf spending!
-
Tsjongejongejongejonge wat een winst Dat is nog eens lekker binnenharken, have fun met de goodies Jillian... gl@astro poging 2
-
[TOT: 3.782.311.000] JamesCameron [Playbook] vs. wessel [ESA] (A: 620.772.000, V: 3.161.539.000)
Post~HT @11-11-'19 ~17:30 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. Na vele (ik wil niet weten hoeveel ) mislukte pogingen op wessel.... En vandaag mislukkingen op sempi (2x) en fire rain.... Heb ik geloof ik net quitte gedraaid op de deut Wessel, wat een glibberige aal was je. En intussen ook nog ons deutboertje laten stoppen!! foei! Ben blij dat ik degene ben die tussen je checks heen glipt, wens je een goede rebuild of happy mining! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-01-2019 --:--…
-
die tool vertrouw ik ook niet als ik door de mw heen blader, dat gaat volgens mij te snel voor em maar dit is wel een leuk gevolg ervan, alleen jammer van het genoodle met de recs... slecht geleerd van mijn hit op fire rain
-
hehe, klapstoeltje doet ff een *poke* nice saw... zwaar dit... glrb
-
lekker bezig! dat er meer mogen volgen
-
SOLO TOP 10 [TOT: 1.898.894.000] Plofkop [Bro] vs. jedi995 [ESA] (A: 255.841.000, V: 1.643.053.000)
PostWat een lekkere hit zeg! Mooi gedaan en super winst aan over gehouden Toch wel aardig om weer eens iemand anders dan playbook in de top 10 sectie te zien.. Maar laat het niet teveel worden :p Hf spending, en def glrb!
-
oeff das toch een lekker winstje zeg! Hf spending
-
Zat ff wat te idlen... komt de kerstman ineens een pakketje aan de voordeur brengen Naja.. ook een beetje vlootshow... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller het gevaar ________________________________________________ Klein vrachtschip 9.000 Licht gevechtsschip 26.399 Zwaar gevechtsschip 1.142 Kruiser 7.965 Slagschip 976 _________________________________________ Verdediger JamesCameron [Playbook] __________________________________…
-
Vanochtend tijdens het verwerken van swami's gs nog even snel rondgekeken... Ik hoefde niet ver te kijken, want deze lag naast de deur Nu swami weg is ben ik de volgende in de rij voor dreadhead Helaas behoorlijk wat vrachters op transport gestuurd, dus niet genoeg om hem leeg te roven. De laatste raid is dan ook met recs De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] _______________________________________________…
-
AFSCHEIDSHIT [TOT: 3.284.032.000] Takeoff [Bro] vs. Elon Musk (A: 997.406.000, V: 2.286.626.000)
PostJammer dat je gaat elon! had je graag gecrasht hehe Maar... waar zijn je ripjes dan? glril
-
~HT @05-07-'19 ~19:30 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. Ik kwam gisteren wat laat op de avond thuis en wilde eigenlijk de boel direct op save gooien. Toch nog even wat appjes lezen en HT zei daar van, waag eens een gokje op swami want die ligt dichtbij. Spytje erover, kon best nog wel eens lukken dacht ik... dus een gokje gewaagd en dwars door * heengevlogen. Kon het toch niet geloven dat die uiteindelijk lukte. Swami kwam 30 seconden na de hit online en kon nog wat naraids dwarsbo…
-
Kerstlogo discussietopic
JamesCameron - - Algemeen
PostIk vind het wel grappig eigenlijk. Een coupon krijgen voor het afzichtelijk maken van het board Tussen de regels door kun je ook mooi lezen hoeveel .nl gameforge boeit.
-
Zit al behoorlijk lang achter wessel aan, net als bijna ieder ander in de uni Dat dit het eerste stukje is van zn vloot dat op het board verschijnt laat dan ook zien dat die behoorlijk lastig te pakken is. Zelf ook al een paar keer op misgevlogen... maar zag nu een subje liggen waar ik snel op kon vliegen Net te laat naar zn main gezocht ivm de bepaalde timers die er stonden en bijkomend sprongergevaar... daarom 70m deut gewaste op zn main waar die net 5 min voor tijd on kon komen .... glrb wes…
-
Wie anders dan odlaw kan zich laten ninja'en door een speler die offline is nee... geen waldo'tje (wat een oude term...) maar tsjongejonge dit is nog erger hahaha ik wil glrb zeggen tegen je... maar op de een of andere manier sta je in de plus onderaan de streep... nouja, geniet van de gs dan maar!