Search Results

Search results 341-360 of 440.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• leuk snackje hoor! de aanhouder wint

• Quote from Django: “Quote from Alpatsjino: “Oh, ik begrijp prima wat je bedoelt, maar jij snapt blijkbaar niet dat jij kunt bedenken en roepen wat je wilt: HET VERANDERT NIET Zijn al dozijnen van dit soort het-is-niet-eerlijk threads geweest, en zoals altijd worden de bekende zinnetjes weer uitgekauwd ” Tuurlijk begrijp ik dat, maar eens in de zoveel tijd mag je hier toch wel wat van zeggen. Zeker als je je favo game hebt zien afglijden. Dat is gewoon jammer. En in dat opzicht, kun je dit niet v…

• Quote from Django: “Quote from JamesCameron: “"Iedereen heeft zonder dm abuse wanneer een nieuwe uni begint een eerlijke en gelijke kans" -> niet waar, mensen met meer tijd en meer kennis over het opbouwen van een account hebben een mega voorsprong op ieder ander. Het duurt alleen 3 weken voor je daar wat van merkt in plaats van 1 dag. Een verwaarloosbaar verschil als je een jaar speelt. ” Je bagatelliseert de rol van DM nogal. Spelers die het spel door en door kennen en zich dan naar de top kop…

• Bijna elke uni is een merge uni... Ik vind dat niet uitmaken. Het gaat om de langere termijn in de discussie dm vs geen dm. En als ik niet gemerged was stond ik op #1 in cygnus, zonder dm abuse. Ik noem dm gebruik niet per se abuse, ik heb zelf ook dm gebruikt. Maar hoeveel van die dm was ook daadwerkelijk nodig om te komen waar ik nu sta? Dat heeft maar beperkt invloed gehad. Het gaat zoals de topicstarter zegt over het veelvuldig kopen van gs om zo een zeer grote voorsprong te kopen. De huidig…

• luister, bepaalde zaken zijn gewoonweg niet waar. "zonder DM abuse heb je geen kans" -> huidige top van zagrada bestaat voornamelijk uit niet-DM abusers "Iedereen heeft zonder dm abuse wanneer een nieuwe uni begint een eerlijke en gelijke kans" -> niet waar, mensen met meer tijd en meer kennis over het opbouwen van een account hebben een mega voorsprong op ieder ander. Het duurt alleen 3 weken voor je daar wat van merkt in plaats van 1 dag. Een verwaarloosbaar verschil als je een jaar speelt. Ik…

• lekker geprakt hoor! Ik zocht hem al ff maar het wilde maar niet lukken... Mooi vlootje heb je al gebouwd, maar ik zoek de vernietigers alleen nog.. ben je daar geen fan van ofzo? .....oooooohhhh enjoy de gs! kylo rlrb

• Quote from Spacefighter: “waarom ook een halt met 666xx 100 is al genoeg. En 200 meer dan voldoende ” Quote from Deurwaarder: “Quote from Spacefighter: “waarom ook een halt met 666xx 100 is al genoeg. En 200 meer dan voldoende ” Ik vind dit nog het meest bizarre van deze hele slag!Maar we wisten al dat James een klein duiveltje aan zijn kant heeft staan. ” Nou nou nou!!! tsjongejongejonge Ik wil gewoon een beetje die arme blackhawk zn defje beschermen en dacht 'hmm, 666 is een mooi getal'... kom…

• ik vond het hilarisch eigenlijk zat rustig black zn verloren gegane maantjes aan ruzies ( ) te sponsoren, dacht nog hmm inner bij wessel maankansjes doen.. puin is waarschijnlijk niet voor mij.. maar boeie, ik ga verder met studio voetbal terugkijken Blackhawk was ook aan het werk... dusja, dan krijg ik niks te horen beetje vergeten dat je mn halt natuurlijk ook kan prakken hahaha rebuild gsjes zijn gelukkig al aanwezig dankzij swami

• Geen gevorderde.. maar ik had het gevoel dat ik weer eens van me moest laten horen. Fftjes tussen de checks van swami door een subje geprakt Beetje overkill omdat ik geen toevallige spronger ninja tegen wil hebben Sportieve reactie ontvangen, rebuild is zo gedaan De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 10.000 Slagschip 30.000 Interceptor 30.0…

• hmmm lekker winstje hoor..! jij hebt em ook gevonden helaas enjoy de gsjes

• Dit vind ik nou mooi, gewoon weer lekker rebuilden. Zie je niet zo vaak meer enjoy de gsjes

• Opstart gs

JamesCameron - - Handelswaar & Diplomatie

Van mij heb je in ieder geval al ontvangen

• Plofkop is heel moeilijk op foutjes te betrappen. Vandaag met een beetje geluk zijn nietjes op de lanx gespot. Beetje gegokt op percentage en succesvol teruggetimed Sportieve reactie ontvangen, nogmaals gl@rb! Helaas net geen top 10 meer... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1 Licht gevechtsschip 300.000 Slagschip 30.000 Vernietiger 10.0…

• het was al een wonder dat onze noob tot de 30k vernietigers kon komen... Jongens, kan niet anders zeggen dan mooi gedaan. Heerlijk winstje gepakt en dat smaakt denk ik naar meer. Ik heb van horen zeggen dat er nog een paar grote vissen rondzwemmen... Klapstoel nogmaals congratz! Je nieuwe planeetje kan meteen zijn eerste nieuwe inwoner verwachten glrb!

• Die welness gaat swami nog wel enige tijd achtervolgen Leuk gedaan robbendinho!!

• Nadat Robbendinho een super topic had aangemaakt (Zaga's Sinterklaasloterij) begon ik ook te denken dat zagrada best wat meer nieuwelingen verdient! Het is de enige uni in .nl waar zometeen alle maximale specials actief zijn. (7x eco speed, 6x vloot speed, 80% vloot naar puin en 50% vliegkosten) Bovendien is het ook een van de weinige servers waar relatief gezien nog een behoorlijk aantal vlootjes rondvliegt. De merge heeft de verhoudingen vrij scheef gemaakt, maar in welke uni is dat nou niet a…

• Ik dacht mwoah... laat ik maar weer eens langsgaan De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 23.095 Kruiser 20.000 Interceptor 20.000 _________________________________________ Verdediger Director Tau [ESA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Groot vrachtschip 6.700 Licht gevechtsschip 69 Kolonisatieschip 3 Recyc…

• Ik zat ff lekker te douchen... Kom ik terug zie ik fire rain ineens op een subje vliegen! Activiteit verder beperken... beetje simmen... vlak voor tijd springen... Nieuwe solo top 10 Sportieve reactie ontvangen van fire, dapper geprobeerd maar helaas! Je hebt je recs getimed en 100m puin voor de rebuild vast binnen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vracht…

• Mijntje vergeten aan te klikken? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 35.000 Licht gevechtsschip 175.000 Kruiser 1.000 _________________________________________ Verdediger Robbendinho [ESA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.000 Spionagesonde 50 Zonne-energiesatelliet 629 Raketlanceerder 10.000 Kleine lase…

• Ik scrollde toevallig langs zijn planeet en ik dacht mwoah, laat ik maar een spy droppen. Er stond eerst geen activiteit, maar vlak voor mijn spio's aankwamen ineens wel! Vloot lag er dus eigenlijk zonder activiteit... dacht ik.. voor de zekerheid ff tijd afwachten. Die verscheen keurig dus snel gelauncht! Volgens mij dacht iemand dat de act die ik had gemaakt betekende dat die on was, en dus heb ik em net weggesnoept Palpatine glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-12-2018 --:--:--,…