Search Results
Search results 361-380 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
De plofferkolo ninja's doen het nog steeds! Goed uitgevoerd, lekker winstje zo! wazieflo glrb
-
Lekker hitje man! Fijne totaalwinst ook zo glrb!
-
Hehe, leuk dat je em bewaard hebt Gelukkig waren het er maar 15... Rebuild is al gedaan Enjoy de gs!
-
Damn zeg! Zieke hit geworden. Ik dacht dat de DuB'jes voor altijd de baas zouden blijven... maar niets is minder waar! Wat een geweld, ben benieuwd naar wat komen gaat... Balaban, glrl!
-
Beetje lukraak door act heengevlogen... Overkill omdat het dichtbij was en ik niet zeker wist of die wat rips had of niet glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 74.382 Slagschip 20.000 Interceptor 20.000 _________________________________________ Verdediger Nero [TRE] ________________________________________________ Groot vrachtschip 23.…
-
Discussiedraadje: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum
JamesCameron - - Algemeen
Post@DJ Tiësto @RoadRunner Het is in een democratie toch ook niet zo dat mensen met een hoger IQ een extra stem krijgen? Actief of niet actief, wie zijn wij om iemands spelplezier te graderen? Iedereen heeft dus een even grote stem. Bovendien doe je meer kwaad met veranderen van specs dan ze hetzelfde houden (afgezien van de gemergde spelers). Dus die 70% is al redelijk royaal. Ik snap de teleurstelling wel, al heb ik het idee dat sommigen in TROL deze stemming wel een beetje hebben uitgelokt...
-
lekker hitje man! Eindelijk wat geinvesteerd in mooie bootjes zo te zien Def glrb
-
Discussiedraadje: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum
JamesCameron - - Algemeen
Postik vind dit eigenlijk een mooie manier om het aan te pakken. Vind ook dat je eerder strenger dan losser om moet gaan met veranderingen. Je hebt ergens voor gekozen en er jaren gezeten. Als dat dan ineens verandert ben je misschien de sjaak, terwijl de mensen die kiezen voor verandering dat nooit zijn. Wat ik eerder raar vind is hoe scheef de verhoudingen zijn. 1x vloot en 5x eco??? 2x vloot en 7x eco??? Zijn we in .nl allemaal oude van dagen geworden die tussen de theekransjes door een gebouwtje…
-
Whahaha super nice klappie!! Dit is gewoon een prachtige yolo actie die bijna perfect is verlopen Jammer van de puintjes.. Maar dat komt een andere keer wel weer goed Def glrb!
-
[TOT: 183.716.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 18.096.000, V: 165.620.000)
PostZat ff op mobiel wat gebruikelijke targets te checken... vond ik ineens een gaatje bij deze. Heel kort daarop werd mijn deutvoorraadje wat gespekt Director Tau glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Kruiser 40.000 _________________________________________ Verdediger Director Tau [ESA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 8.0…
-
pfff zit ik hem de hele tijd in de gaten te houden... Pak jij em weer!! Tijd om je maar weer eens te crashen... Def glrb!
-
[TOT: 2.156.167.500] Thomas Shelby [LoT] vs. SIC Bonsai [SIC] (A: 150.765.000, V: 2.005.402.500)
Postlekker slagje hoor lieverd! Ik maakte me al zorgen Schattig winstje ook, kun je mooi gebruiken om mij weer wat bij te komen qua vloot Bonsai glrb
-
oeff lekker winstje zeg!! Jammer dat je een boel winst hebt laten liggen... Voor de volgende keer zullen we maar zeggen Jillian glrb
-
Tsja... gevorderde he.. Ging voor de lol eens de planeetjes af, gambit lag naast de een dus die heeft de kleinere te pakken. Niemand die on was lag bij deze in de buurt dus zelf maar het klusje geklaard. ~ 3m deutkosten viel toch wel mee. Takeoff glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Vernietiger 6.000 _________________________________________ Verdedige…
-
whahaha Eerlijk is eerlijk... Takeoff heeft wel een punt .. Die arme fnatic, is de bombersquad van de ene mafkees uit te lucht geknald, komt er een andere om de hoek kijken hahaha
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
PostQuote from swami_dude: “Quote from JamesCameron: “waarom hebben ze jou nooit als GO aangenomen Kreela? Zo'n bikkelharde nomercy banhamer was echt fantastisch geweest @swami.. Ik doe mn best... Maar mn cheats laten me maar niet stoppen met stijgen!! ” Hij heeft wel een punt, je zei zelf al in de slag op mij dat je twijfelde om weer deut te wasten, maar jouw cheats lieten natuurlijk zien dat ik in een welness centrum zat... Laag hoor, als je zo moet winnen ” Hoe weet jij dat ik je vriendschappelij…