Search Results
Search results 21-40 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Kamikaze: “Zolang alle accounts van dit universum niet in de graveyard kunnen komen en dus niet kunnen mergen in andere uni's stem ik voor. Dit is in andere community's ook een groot hekelpunt. Maak met een groep bekenden allemaal een account aan, push 1 account omhoog naar bizarre getallen en hoppa mergen naar een andere uni. En dan daar vervolgens alles kapot maken... GF... ” Hoewel het Graveyard systeem behoorlijk f*cked is, worden 'chaos universa' wel goed behandeld. Je mag nameli…
-
[TOT: 402.805.000] Courage [Stu] vs. zekereenslechtesafe [ShadowRe] (A: 85.000, V: 402.720.000)
PostDat is hoe ik gecrasht ben. Nickjuh was 60 inactief en is toen gemerged naar zagadra, vanuit de graveyard. Maar dat is niet altijd legaal, en daar ben ik nog met de coma over aan het praten. Alleen die gast doet er standaard 1.5 week over om te reageren, dus dat gaat niet zo spoedig
-
Ik zie die mafkezen er iig wel voor aan dat ze hun gebrek aan skills moeten compenseren met DM en bots. Anders gooi je het ff in de discord server van ogame, Senna!