Search Results
Search results 381-400 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
Postwaarom hebben ze jou nooit als GO aangenomen Kreela? Zo'n bikkelharde nomercy banhamer was echt fantastisch geweest @swami.. Ik doe mn best... Maar mn cheats laten me maar niet stoppen met stijgen!!
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
PostQuote from Wickedness: “wat een overkill james ” Ik moet wel aangezien jij de buurman van deze mafkees bent Ik ben diep beledigd @Kreela dat je @Balaban de betere fleeter vind... Hoe kan hij fleeten vanuit vmode in zagrada?!?!?! of.... het is me allemaal ineens duidelijk!!! Balaban is ook een cheater! Maar dan nog geniepiger want zelfs 007-Kreela kan zijn praktijken niet aan het licht brengen...!!!! WAAAARRRRR ZIJN DE GO'S??????
-
PostZag dat hij vandaag vlak bij me was komen liggen. Wetende dat hij van full fleet planeetjes bashen houd de boel even in de smiezen gehouden... De eerste keer mis gegokt op percentage. Hij vertelde me daarna dat hij op plaatsing had gesaved, nouja.. jammer dacht ik. Zit ik door de melkweg te scrollen, zie ik ineens puintjes bij takeoff liggen. Ik dacht van... zit die smeerlap nou gewoon weer te bashen?!?!? Bleek dat takeoff gewoon wat kleine raidjes van iemand had geninja'd, maar daardoor heb ik…
-
aiai black... Dit is volgens mij de 3e ninja poging op Playbook in 24 uur? Dr moest toch eentje lukken.. Lekkere winst verdedigers. We komen het wel terughalen
-
whaha dit vind ik nou top! Lekker swami, niks mines maar rebuilden die hap ook nog door act heen gevlogen, zoals het hoort! Nog even en je zou Playbook kunnen joinen.... Def glrb
-
ouwe spammerd weer wat gsjes op de stapel... hoop dat het genoeg is want ik kom je halen gnagna def glrb
-
Waardeloze hit. Kun je beter 3 itjes raiden voor deze winst min de deutkosten
-
~HT @06-03-'20 | Niet langer een top10. Moved naar de Rustplaats. Het gaat de laatste dagen erg hard.. Ik zat eigenlijk nog behoorlijk mijn wonden te likken en langzaam maar zeker zonder dat mijn werfproductie eronder leed (voornamelijk door het hoofdonderwerp van deze hit ) te rebuilden. Na wat vaste targets afgegaan te zijn ff een paar rondes gedaan, toen ik plots deze spotte!!! Vond het al gek.. alle subjes van swami in save, maar de main die er doodstil lag en telkens wat act op een maan waa…
-
Zo'n grote muil hebben als 2 fleeters met verlies doorvliegen na een moonblow en dan zelf met 2.4k rips een winstje van krap 10m boeken. Over 'effectief en tactisch' fleeten gesproken.... Dit noem ik pesten. Van heel TROL btw. Def glrb
-
lekkere ripkill willy maar het mag wel wat meer damage zijn met jouw bootjes... def glrb!
-
~Abremsev [12-06-19][18:16] Van de troon gestoten --> tijd voor de rustplaats Story time Gisteren na de hit op fire rain op zoek gegaan naar een volgend target daar ik vrij was vandaag. MrSaw een beetje in de gaten gehouden, die ineens een timer liet zien! Wilde snel launchen, maar had geen deut ter plaatse omdat ik met de deut van die maan de vlucht van blackhawk gisteren op fire rain had gesponsord Ik wist dat hij ook wat ripjes had, dus ff rondgekeken of ik ze misschien op de lanx kon ontdek…
-
Stonden we dan... in de aanslag, bommen en granaten paraat... had de mafkees ffies vergeten te saven!! Simmen simmen... dachten eerst dat rips mee konden maarja.. nu moesten we snel zijn! Intussen het subje gepakt... Later wees de voorzichtige sim uit dat de rips zouden blijven staan, hierom 4k nietjes dr achteraan gestuurd. Impact, en hij ging toen in 1x volledig neer dus... 20miljoen minder winst geloof ik? Zware tegenslag... Pech.. geluk... aan het einde van de dag (nacht) is een concurrent i…
-
Een beetje voorpret.... Vuurbal was niet de enige die wat onvoorzichtig was.. On 15-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 44.081 Battlecruiser 15.000 Cruiser 1 _________________________________________ Defender fire rain ________________________________________________ Small Cargo 50.583 Large Cargo 701 Rocket Launcher 2.920 _________________________________________ After the battle ...…
-
Had deze gisteren gespot... helaas wat aan de late kant en lag hij ver dus ally genootjes geinformeerd. Helaas kon niemand bijtijds vliegen en kwam hij on... Vandaag was hij zo vriendelijk om naast me te gaan liggen, ook kwam hij netjes 30s na de hit online 33m gs in de veiling gestoken en 10m puin kunnen reccen... er is nog genoeg over gebleven Tijdens deze hit ging ik maar even de maantjes van vuurbal af. Resultaat staat in de spoiler De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-11-2018 --:--…
-
neuh niks laten rebuilden! krap 300m winst met zelfs puindieven moet je niet laten liggen... lekker winstje! kale glrb
-
Pip! Noob!! Lekker gespot swami gelukkig dat je naraids een beetje faalden
-
Normaal post ik dit soort hitjes niet... maar deze vond ik wel grappig Heb best wat deut op swammert verspeeld... soms moet je het dan ff terughalen. Innerstelsel is dat lekker snel... en goedkoop (overkill aangezien swami * bij zn main had op moment van launchen... ik doe liever niet aan thuisbezorgd natuurlijk!) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Kruise…
-
Tsja... kakken is natuurlijk harstikke lekker. Maar doe er niet te lang over als ik inner lig De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Interceptor 15.000 _________________________________________ Verdediger MR-X ________________________________________________ Klein vrachtschip 831 Groot vrachtschip 4.701 Licht gevechtsschip 7.682 Zwaar gevechtsschip 1.555 Krui…
-
ik snap dat je het spel 'eervol' wilt spelen, zo ben ik meestal ook. Maar met de hoeveelheden satjes die ik nodig heb moet ik veel def neerzetten, te veel def naar mijn smaak. Dus neem ik maatregelingen om te voorkomen dat dat niet te vaak gebeurt! Ik vloog trouwens op winst, dus technisch gezien niet eens een bash Lijkt mij vrij nutteloos dat heen en weer te doen, dus vandaar dit statement. P.S. Het doel zou natuurlijk altijd zijn om met (grof geschut) het vlootje van de satjessloper te prakken…
-
Ik heb er geen traan om gelaten. Dit is gewoon een tactische afweging. Ik snap ook niet waar je moeilijk om doet, het is sws normaal voor de hoger gerankte spelers elkaar niet dagelijks te raiden. Ik zet het gewoon een beetje kracht bij. Tis ook niet alsof je er onbekend mee bent, jillian heeft exact dit ook al eens gedaan bij jou