Search Results
Search results 401-420 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Er zijn verschillende manieren om spulletjes van jezelf te beschermen. Wanneer je de grotere vloot hebt komen daar nog wat manieren bij Als je van plan bent om mij met bashes en meer raidjes op andere gedachten te brengen heb je aan Playbook een verkeerde, daar wij gewoonweg de meeste vuurkracht kunnen verzamelen. Draaien je maantjes ook op fusie? P.S. Mijn voorgaande post blijft natuurlijk staan.
-
Goed dat je het post! Zo zien meer spelers het Ik heb ervoor gekozen om met meer satjes te werken (en met meer vloot). In 6x speed en 80% puin betekent dat dat ik of hyperactief mn planeten moet legen, of ogame hyperactief moet checken, of mega veel def moet maken. Ik vind ogame leuk, maar ik heb geen zin in hyperactief alles dichtpoetsen. Dus daarom ontmoedig ik het mensen aangezien ik een redelijk vlootje heb weten te maken! Dat is nog winstgevend ook (mijn sim liet in 2.5m winst zien, daar gi…
-
[TOT: 1.939.059.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. jedi995 [ESA] (A: 453.125.000, D: 1.485.934.000)
Postwhaha swami Lekkere hit man! Je hebt ong quitte gedraaid dus prima waard voor zon top 10 Snel meer (en snellere) recs halen Jedi... Ik mocht het niet zijn glrb zodat ik het alsnog af mag maken :p
-
daarom noem ik dat ook niet, maar de 6x speed factor daar heb je wel voor gekozen! In zon uni is het gewoon opletten... Je bent ook online als je ff facebook zit te checken, en als je je zit te focussen op andere targets verlies je soms je eigen vlootje uit het oog. Hoort er imo bij..
-
hehe, leuk dit idee te lezen naar aanleiding van mijn (zeeeeeer korte) vluchtje Tsja, je zit in 6x speed, en ligt inner bij iemand met veel bootjes.. Dat is gewoon opletten geblazen. Je hebt er met 6x speed zelf voor gekozen dat je veel moet checken. In alle andere gevallen moet je wel heel lang de melkweg door scrollen om hiermee gepakt te worden dus wat mij betreft hoeft het niet aangepast te worden
-
wat een matig hitje willy.. zo ken ik je weer
-
Mooi hitje weer hoor! Lekker weinig losses ook
-
lekker bezig! Die nietjes zijn toch best fijn zo
-
Gisteren gespot, terwijl ik zat te simmen kwam die online... Zag op de lanx dat die nog meer gsjes op de stapel aan het gooien was dus vanochtend langzaam erheen getufd Beetje vlootshow ook zo... Def glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 70.525 Groot vrachtschip 20.000 Licht gevechtsschip 151.406 Kruiser 44.206 Slagschip 20.231 Verniet…
-
Had hem nog nooit gespot... en toen ik em spotte had die een timer! En toen had die geen vloot meer... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Slagschip 20.432 Interceptor 20.162 _________________________________________ Verdediger Palpatine [FSA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 50 Groot vrachtschip 10.500 Licht gevechtsschip…
-
[TOT: 190.106.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 20.387.000, V: 169.719.000)
Post1x misgevlogen, maar dat heeft zich wel terugbetaald De laatste raid was een beetje gierig op deze def.. maar je moet wat als je deut tekort komt Def glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Kruiser 40.000 _________________________________________ Verdediger Director Tau [ESA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Groot vrach…
-
kan iemand deze man crashen voordat de hof sectie nog bevuilder raakt? Schattig winstje hoor klap, lekker doorgaan zo
-
bah, nog een target voor mn neus weggesnoept :p Lekker winstje hoor! En def glrb
-
aiaiai vooral die deutwinst is heeel erg chill! Lekker bezig hoor, def glrb
-
Nieuwe Specs Gemini!?
JamesCameron - - Algemeen
Postik zeg def naar puin en def 100% rebuild!
-
Nieuwe Specs Gemini!?
JamesCameron - - Algemeen
Postik zat zelf te denken aan: 1. eco naar 0 (geen opbrengsten uit mines) 2. vlootspeed naar 1/10 van normaal (10% vlootspeed) 3. Puin uit vloot 1% (-29%) 4. Def 100% rebuild 5. Planeetvelden + 200 (mines leveren toch niks op) 6. 70% deuteriumverbruik voor vloot. Daar tegenover staat dat het ook deuterium kost om vloot op een maan/planeet te hebben liggen. De schepen staan daar immers met draaiende motoren. Het is onrealistisch dat deze in die situatie geen deut zouden verbruiken. Exacte kosten kan …
-
de vraag is natuurlijk of je de deutkosten eruit hebt met die stinkende vervuilers... lekker winstje man! next?
-
[SOLO #2] [TOT: 980.707.000] Swami_dude [Bro] vs. Octopussy [UWS] (A: 189.509.000, V: 791.198.000)
Postgeen slecht winstje hoor! Concentreer je hier maar op ipv mijn werfproductie Hf spending, en def glirl
-
Hehe, was ff druk op werk en had geen idee dat het puin er nog lag... iig erger voorkomen.... Rebuild gsjes zijn atm wel aanwezig zullen we maar zeggen
-
Zooooo wat een nachtje! HT zag een kans om een maanknal te proberen, geluk voor ons dat we het op precies op het goede moment uitgevoerd hadden! Hadden al eerder plannen namelijk Het was nog ff kielekiele qua vloot en een hoop gepuzzel aangezien saw in notime zat te rebuilden en zwaargewichten blackhawk en gambit off waren gegaan.. Gelukkig was onze noodle klapstoel present die net genoeg vuurkracht verzorgde! Naraids door trucker laten doen omdat mrsaw nog 2k ss uithet werfje had laten rollen e…