Search Results

Search results 121-140 of 440.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• @BeLikeMe je snapt het niet. DDD vindt het gewoon jammer dat die hem niet heeft kunnen prakken, maar koppelt daar niet zijn aanvalsban aan. Hij vraagt niet om een oplossing. Hij benoemt geen probleem. En hij kruipt niet in de slachtofferrol op het forum. Lees het nog eens na, misschien steek je er dan wat van op

• Ik had laatst weer eens zin om te cheaten. Ik zette mijn maanlanx aan en spotte een kolo missie. Om te voorkomen dat mensen weten dat ik een maanlanx heb, heb ik voor de zekerheid de maan ook geknald. Met mijn online-tijden tool was dat een makkie. Groetjes vanuit ZaCheatDra! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Ster des Doods 4.000 _________________________…

• Wat een tophit Altijd leuk als vhoppers neer gaan Bolder, glrb

• Whaha lekker DDD! Ben benieuwd of je meer uit kan richten dan nickjuh op zijn accje in zaga, zou niet moeilijk moeten zijn

• Belikeme zit zo hard te schreeuwen dat het vriendjespolitiek is dat het team wat voorzichtiger doet met zijn tere ego'tje en hem juist minder warns/bans geeft. En intissen maar blijven schreeuwen en janken vanuit de maxi-cosi dat het team je die tweede lolly niet geeft... Als je zo'n fan van rood bent inde kan je die peuter anders een flink pak voor zn broek geven tot die rode billetjes krijgt. Win-win! OT: mooie push hit rewind, thx dat ik ook gsjes kreef

• Universum zonder bashing

JamesCameron - - Algemeen

Ik denk dat dit voor de zieke expo-resultaten een prima idee was. Alleen als je 5m per expo krijgt, is het het niet echt waard om, nadat je al 6 waves geraid hebt (bijv: 60m - 30m - 15m - 7.5m - 3.7m - 1.8m) nog eens 3 waves nodig hebt om die 1.8m die er nog ligt op te rapen... Bovendien is met de huidige spelersaantallen iedereen eervol, waardoor de extra raids nog minder op leveren. Het volgende punt is maanknallen. 15x 1 rip sturen is vele malen goedkoper waardoor dit vaker gedaan kan worden.…

• Someone ziet gewoon terecht dat jij whoopass verdient. Verder leuke hits mister c, jammer dat ik geen spio's krijg Ik ben overduidelijk veeeel te angstaanjagend

• Ik krijg 51% van de winst @BeLikeMe. Hij komt dus speciaal voor mij uit vmode, DeGroteJamesCameron. Het account is namelijk van mijn zoontje, dus iemand anders moest de crash uitvoeren. Die strategie komt je vast bekend voor Nette hit Rewind! Gelukkig is er iemand nog actief hier

• De driftkikkertjes zijn weer op stang hoor, het zal weer niet. Lord zijn puike en volstrekt logische antwoord zal wel tegen woedende kikkeroortjes gericht zijn die er te hard doorheen kwaken om er ook maar iets van te begrijpen. En dat Hysteria alleen Rewind aanspreekt vind ik ook volstrekt onlogisch. Als je als een klein kind gaat stuiteren en blaten op het forum kan je een reactie verwachten.

• Heb altijd wel respect voor mensen die 'against the odds' achter de joekels aan zitten! Heerlijke winst, kan je mooi verder mee

• @dogwar Als mensen het op de man gaan spelen doen ze dat omdat ze niks inhoudelijks te melden hebben. Op dat moment is de discussie voorbij en is het een persoonlijke aanval. Beste om dan te stoppen OT: Heerlijke ninja! Zie je niet vaak meer

• Het siert je dat je dit zegt renegade! Maar het was niet voor jou bedoeld Verder... *bloos*

• Ik snap nooit zo goed dat mensen met gestrekt been ergens ingaan (HT beschuldigen van slag verwijderen op een acc die voor hem bootjes maakt), vervolgens te horen krijgen dat ze totaal mis zitten (slag was gepost door iemand die niet mee deed aan de hit en de post is verwijderd door iemand anders) en dan geen excuses aanbieden

• Discussiedraadje merge 2020

Laat ik voor het slotje iedereen hier uitnodigen voor de ogame-meet! Ik denk dat als we daar verder praten onder het genot van een biertje we een stuk gezelliger zijn met zn allen

Laat ik me dan toch maar verleiden te reageren... - Het team heeft mijn bug naar de coma gecommuniceerd en heeft geen enkel inhoudelijk aandeel gehad in de beslissing wel of niet de bootjes/punten in te leveren. - Als je denkt dat ik het op de man speel moet je nog maar eens terug lezen. Ik dien een volwassen man met een grote mond van repliek en hou ervan om een beetje de draak te steken. Dat jij en Bolder, de tolkenvriendjes van nick, de humor er niet van inzien verbaasd mij niets. - Ik kan er…

• Expo nerf

Er is nog steeds exponentiele groei. Alleen ik benadruk even de grillen die je in de praktijk mee zult maken. Waarbij er een grote kans is dat je na 10 maanden minder punten hebt dan aan het begin van je avontuur. Sta jij dan nog elke dag klaar om die expedities erop uit te sturen terwijl je deutvoorraad slinkt omdat je alweer een week geen piraat hebt gezien? Het 'a la ambtenaren' ogamen klinkt, zoals wel vaker, ineens een stuk aantrekkelijker

• Expo nerf

Het punt is dat de kans op piraten gehalveerd is, terwijl de kans op zwarte gaten gelijk is gebleven. Waar je eerst ongeveer 40 piraten per zwart gat kreeg, krijg je er nu 20 per zwart gat. En laat het aantal piraten dat je nodig hebt om quitte te lopen op een zwart gat nou net rond de 18 liggen. Dan sta je dus quitte op zwarte gaten, maar moeten de deutkosten nog steeds verrekend worden. Oftewel, alleen de meest winstgevende combinaties zijn nog net aan break-even tot winstgevend. De rest geeft…

Quote from Dutch Rebel: “Quote from JamesCameron: “Jezus het is een keer genoeg joh nick.... 1. De merge is een ramp en het team zit zijn stinkende best te doen gratis en voor niets de brokken bij elkaar te rapen voor ons. Je frustratie botvieren op hun werkt averechts 2. Je hebt gewoon te lang gewacht met het kopen van een merge ticket en je kans voor nu mis gelopen En als het je allemaal niet snel genoeg gaat kan je altijd nog wat woordjes kalken op een oud laken en dat omhoog houden voor het …

Jezus het is een keer genoeg joh nick.... 1. De merge is een ramp en het team zit zijn stinkende best te doen gratis en voor niets de brokken bij elkaar te rapen voor ons. Je frustratie botvieren op hun werkt averechts 2. Je hebt gewoon te lang gewacht met het kopen van een merge ticket en je kans voor nu mis gelopen En als het je allemaal niet snel genoeg gaat kan je altijd nog wat woordjes kalken op een oud laken en dat omhoog houden voor het hoofdkantoor van GameForge. Heb speciaal voor jou h…

• Tsja, met heel TROL in vmode en nickjuh die zodra de chizo kust veilig was al blaffend unie 3 in is gerend is dit de kwaliteit die overblijft... Alex die in zn (klap)stoeltje in slaap sukkelt en terwijl die door het krakkemikkige ding heen zakt een domme dief plet die het op de uit-zijn-zak-gevallen telefoon had voorzien. Zonder (al te veel) dollen, leuke hit! En leuk dat je weer in de ally zit Hf met de winst