Search Results
Search results 141-160 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 3.183.041.000] Kapitein Haak [Jig Saw] vs. Roodrider [ESA] (A: 671.702.000, V: 2.511.339.000)
PostZo is het maar net... Schattig hitje, op naar meer!
-
Das toch een beste hit daar Lurtz! Wie had dat gedacht, ik niet Hf met de gs!
-
Misschien kan je naar GF een feedback puntje sturen dat je wanneer je naar een andere uni verhuist je maximaal 1.5-2x de hoeveelheid punten van de #1 mag hebben ofzo? En indien dit nergens is, dat je dan alleen naar uni's mag verhuizen die in de top 20 staan ofzo met hoogst gerankte #1 Dit is natuurlijk een beetje van de zotte
-
Vaak denk je dat de onkunde niet erger kan. Maar een merge 3 dagen van tevoren aankondigen met een rare top 20 regel die in een kleine community als .nl iedereen forceert een bepaalde uni te kiezen is me toch wel wat zeg.... Om maar te zwijgen over de informatie die op de dag zelf nog blijkbaar pas onthuld zal worden. Er is zo weinig te kiezen aan, wat toch de basis is van een merge? Kies de uni die het beste bij jou past (ookal is het een matig aanbod) En Buck en Zaph, bij een merge gaat je oud…
-
Mooie hit hoor Atlas! Maar Atlas krijgt van mij de credits
-
Is een mooie knal geworden HF met de winst!
-
Toch wel leuk dat mijn titel van James-de-Almachtige ondanks alles nog in stand is gebleven Niks geen melders, gewoon af en toe opletten en geluk hebben dit keer! Leuk hitje, was gezellig weer ff te pm'men en hopelijk tot snel
-
Oeff dikke hit man! Werd ook hoog tijd dat je je vlootje een keer ging showen Def glrb!
-
Ik haal het geloof ik een beetje door mekaar....
-
Quote from Nightmare: “lol felicitatie nodig voor 10k gv crashen Jens jongen je komt wel weer boven deze megaslag! kop op! ” Ik denk dat je het woord 'felicitatie' hier iets te letterlijk neemt Leuke hit Debster! Altijd leuk te zien als iemand wat weg snaait bij een dikker account, dat zie je niet zo veel.
-
[TOT: 133.405.000] Elon gaat slapen [Bro] vs. JamesCameron [Ex Play] (A: 3.365.000, V: 130.040.000)
PostIk kan hier stiekem wel van genieten! Lekker met ballen tussen mn checks door vliegen. Hf met de winst!
-
Dit acc kwam na lange tijd uit vmode. Vandaag lag die dichtbij en dus op goed geluk geprobeerd! Mars gaf vlak na de hit aan (weer) te stoppen. GLIRL! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 100.000 Slagschip 100.000 _________________________________________ Verdediger Mars ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.732 Groot vr…