Search Results
Search results 161-180 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Met zo'n lekker kippetje in de omgeving moet ik misschien mijn fodder ook maar thuis houden DDD, nogmaals glirl!
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lurtz [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 201.263 Slagschip 446.400 Interceptor 317.314 Licht gevechtsschip 9.055.485 Zwaar gevechtsschip 394.471 Pathfinder 132.153 Klein vrachtschip 8.503.492 _________________________________________ Aanvaller Plofkop [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 34.270 Slagschip 179.612 Interceptor 66.895 …
-
De helden van Ex-Play keken uit over Zagrada. Diverse delen, lagen in as, de rest stond in brand. Toen plots muziek begon te klinken.... [url]https://www.youtube.com/watch?v=YUY9Y9RFiHY[/url] Enige tijd terug was alles gezellig in zaga. Levendige appgroep, expogeweld en af en toe wat getrol op het forum. Dat laatste kon het pikkie van monfy echt niet hebben, dus die is er fors aan gaan sjorren. HT zat intussen het e.e.a. ook niet zo lekker, dus in plaats van daarover te praten vond hij in monfy…
-
Het hele verhaal is hier niet echt duidelijk geworden. In eerste instantie hebben HT en DDD(IWillBiBack) afgesproken de ss van DDD te crashen. Helaas de turtle def op de maan van DDD over het hoofd gezien in de sim dus HT is 400k ic verloren. Nadien is DDD uit de ally gestapt/gebleven en heeft al het puin gehouden, ook van die 400k ic. Vanaf de zijlijn vind ik dit drama wel mooi
-
[TOT: 2.412.034.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Pickle [RoT] (A: 289.196.000, V: 2.122.838.000)
PostIk zat al een tijdje achter het vlootje van Syrabi aan, al een paar keer geprobeerd zonder succes. Tot.... Helaas niet met ic kunnen vliegen want die hebben tegen de orders van de kapitein in de piratenvlootjes ontweken en zijn rechtstreeks het diepe-ruimte-hiernamaals ingevlogen... Nog geen reactie ontvangen maar glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ S…
-
Sinds ik wat meer let op werfproductie zijn er grote turtles uit de grond gestampt in zaga. Maar voor 2 mld winst peuter ik dat er wel uit Glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 50.000 Bommenwerper 5.500 Licht gevechtsschip 3.288.595 Recycler 1 _________________________________________ Verdediger I Wil bi back [RoT] _______________________________…
-
[TOT: 1.387.766.000] JamesCameron [Ex Play] vs. De Directeur [RoT] (A: 36.560.000, V: 1.351.206.000)
PostAccount overnemers zijn altijd goed voor de zaken Geen reactie ontvangen, wel het blauwe schild aangezet. Tot de volgende overnemert maar weer? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Slagschip 70.000 Reaper 1.600 _________________________________________ Verdediger De Directeur [RoT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.167 Groo…
-
[TOT: 3.187.145.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Swami_dude [BIER] (A: 369.050.000, V: 2.818.095.000)
PostHad een beetje deut tekort ter plaatse, maar alsnog genoeg om swami terwijl zn telefoon leeg was te kunnen prakken Alle puin binnen, sportieve reactie, glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Slagschip 30.000 Interceptor 28.561 _________________________________________ Verdediger Swami_dude [BIER] ________________________________________________ Klein vra…
-
[TOT: 1.977.455.000] Applejack [MLPF] vs. Kaiser Chief [Bananana] (A: 50.141.000, V: 1.927.314.000)
PostWat een gezeik weer. Het vlootjes kopen is jammer, maar het doelloos klagen op het forum nog erger. Deal with it, of stop. Expo's vind ik een toevoeging. Waar je voorheen achter minervlootjes aan kon gaan en "that's it" heb je nu tientallen leuke vlootjes rondvliegen ipv de standaard 50k gv + 1 rip. Verder kan je puin stelen en is er weer volop werfproductie... Kortom, er is weer wat te doen als fleeter. Saw maakt uitstekend gebruik hiervan gezien zijn xx vloot en kan dikke hits maken. Als je al…
-
Damn das een goeie hit! Enjoy de winst
-
Dit lag op de planeet waar z'n main lag, vergeten de dagwinst in het werfje te steken? Dat los ik wel voor je op Moest cross gala, maar op aangepast percentage waren de deutkosten rond de 35-40m. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.000.000 Bommenwerper 3.786 Klein vrachtschip 510.000 _________________________________________ Verdediger…
-
@Takeoff Zal ik hetzelfde onderwerp maar niet een 2e keer aanvliegen? OT: jeetje wat weinig raketlanceerders. Serves him right! Met zo'n vieze ally tag verdien je het ook gewoon extra! Enjoy de winst mede-professionele-bro-crashers
-
[TOT: 818.079.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Kim Jong Un [Bro] (A: 144.310.000, V: 673.769.000)
PostQuote from Takeoff: “Quote from Vogel: “Quote from Takeoff: “Quote from Vogel: “Quote from Takeoff: “Quote from Vogel: “wat een gejank weer zie je dat bro vol zitten met huilende 12 jarige meisjes!! dikke hit JC lekker alles slopen daar ” Je lijkt wel een gemiddelde playbooker met je uithalen naar Bro ” Jij bent gewoon boos dat ik na een betere ali dan bro ben gegaan in merkur ” Maar de brony's staan onder Bro, en jullie worden met minder spelers vaker gecrashed ” met 12 spelers gemiddeld 3,5m o…
-
[TOT: 818.079.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Kim Jong Un [Bro] (A: 144.310.000, V: 673.769.000)
Postbro is gewoon noob, daarom pak ik ze zo vaak
-
PostHeb ik nou stiekem een bro-burgeroorlog veroorzaakt met mijn noob hitje? Bolder vindt ook altijd weer een plekje om zijn zoutjes kwijt te raken.
-
Zooo net wakker, dit is wel een beetje genant Zeker niet GroteJamesCameron waardig Wat is er gebeurd? Expo wave had vertraging, ik zat te wachten, ik vergat dat ik aan het wachten was en boem Aardig wat kunnen rellen afgelopen tijd, jammer dat het zo stopt. Maar ergens wel blij dat klap het heeft. Ik ga gewoon rustig een expo vlootje bouwen. Hf spending klap! Lekker gespot
-
Deze komt heel vaak on, maar niet altijd! Helaas opnieuw niet genoeg vloot voorradig voor een naraid, en hij kwam vrijwel direct na de hit on. Maar dat mag de pret niet drukken RL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 30.679 Slagschip 58.194 Klein vrachtschip 272.037 _________________________________________ Verdediger Alien ______________________…
-
Zo gaat toch zo af en toe een RoT-je neer Deze zat in een vergadering, zag me aankomen, maar kon niet het vlootje saven Sportieve reactie, GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 299.365 Interceptor 27.287 _________________________________________ Verdediger Sweet Sacrifice [RoT] ________________________________________________ Klein …
-
PostTussen de expo-tjes door geprakt Helaas wat teveel def voor mijn noobvloot voor naraids... GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 30.000 Interceptor 21.000 Klein vrachtschip 100.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Kim Jong Un [Bro] ________________________________________________ Kolonisatieschip 4 Recycler 1…