Search Results
Search results 41-60 of 93.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Yoshi: “Wicked sws niet voor BM, zoals voorgaande ronde al aangaf, zat hij al niet al te best op te letten met votes en dergelijke en daardoor hebben de goodies die ronde dan ook verloren. Snapte sws niet waarom je het BM schap aan rob gaf. Ik zou het eerder toen aan Space hebben gegeven aangezien hij eerder de goodie kon zijn. (achteraf natuurlijk makkelijk praten en natuurlijk had dat niks uitgemaakt). Maar Wicked zelf heeft de beslissing niet goed genomen. Voor mij is het Space of …
-
Quote from Wadloper: “Quote from wickedmen030: “Quote from Villain: “Quote from wickedmen030: “Ik wil bm worden ” Zet er een paar argumenten bij waarom we jou zouden moeten kiezen.Zoals ik het nu zie lijkt hys mij de beste BM ” Omdat ik het ben ” Fair enough Wadloper voor BM , iedereen die niet op mij stemt is voor mij baddie ” Jij bent slechte bm
-
Quote from Villain: “Quote from wickedmen030: “De volgende keer wel graag een ww met wat minder baddies, ik snap niet waarom elke host er altijd een shitload aan baddies in gooit en speciale rollen waar alle newbies toch vrij weinig van snappen. Ideaal zou een ww zijn met tien man, een baddie, een ziener en acht burgers, dan heb je minder een gokspel en meer een spel. Daarnaast mag de host ook wat duidelijker zijn wanneer de volgende lynch is, etc. ” Als of het leuk is om een burger te zijn... D…
-
De volgende keer wel graag een ww met wat minder baddies, ik snap niet waarom elke host er altijd een shitload aan baddies in gooit en speciale rollen waar alle newbies toch vrij weinig van snappen. Ideaal zou een ww zijn met tien man, een baddie, een ziener en acht burgers, dan heb je minder een gokspel en meer een spel. Daarnaast mag de host ook wat duidelijker zijn wanneer de volgende lynch is, etc.