Search Results
Search results 61-80 of 93.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ben op zoek naar een accje, het liefst een fleeter met goede mines anders mag een mines ook. Graag een uni die niet loopt op 1000x speed, moet ook een btj knip kunnen kijken tussendoor en shit gaat eenmaal niet zo snel als je wat ouder wordt, dus ja 2x speed zo'n btj de max het liefst. Groetjes, uwe koninklijke maagdelijkheid. The Script 15-01-2018 -- Taalgebruik
-
Quote from Picker: “Quote from wickedmen030: “Ik ben weer gecrasht, nu 3 dagen op rij. Nu dacht ik Waarom geen dm optie waar je voor een dag of een paar dagen niet aangevallen kan worden. De grote spelers hebben bijv de dm optie om gs te kopen en spelers zoals mij met geld genoeg maar te weinig tijd willen best betalen om niet aangevallen te kunnen worden ” Als je lekker veilig in beginners bescherming zit, maar dan toch ondanks je ervoor gewaarschuwd word, jezelf vogelvrij laat verklaren.......…
-
Quote from Yoshi: “Speciaal voor Wickedmen en elke andere speler die hier gebruik van zou willen maken, zou ik dit per 24h 1mil DM laten kosten. Hoger mag natuurlijk altijd. ” 1 mil dm gaat niemand doen, je moet het wel marktconform en rendabel maken. Tenzij je niet serieus bent dan is het wel jammer dat je trollt
-
Ik ben weer gecrasht, nu 3 dagen op rij. Nu dacht ik Waarom geen dm optie waar je voor een dag of een paar dagen niet aangevallen kan worden. De grote spelers hebben bijv de dm optie om gs te kopen en spelers zoals mij met geld genoeg maar te weinig tijd willen best betalen om niet aangevallen te kunnen worden
-
Yakini
wickedmen030 - - Spel
PostIdd. En als de spelers die telkens lopen te janken nou wat eraan gaan doen valt dat ook wel weer mee.