Search Results

Search results 81-93 of 93.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Yakini

wickedmen030 - - Spel

Quote from Flugel25: “Tja. De oude garde bedenkt zich wel 2x voor ze ergens starten. Een nummer 1 pompt er minimaal 100 euro in en gaat een straatlengte voorstaan terwijl deze spelers vaak 0 spelkennis/topervaring hebben. Voordat je zelf dan een beetje op gang bent in de uni en DM geen issue meer is zit je alweer in een dode uni (als die vanaf het begin niet dood is) waardoor de lol ook snel weer verdwenen is. Als ervaren speler valt er dus weinig lol en eer aan te halen in en zo'n nieuwe uni. S…

• Quote from Flugel25: “blog_169625_medium_800_w.jpg Dit vat het wel samen? ” Live vast, die joung.

• Te druk met werk en studie Laterz Misschien dat deze legende binnenkort weer terug komt

• Alle uni's mergen

wickedmen030 - - The Docks

Quote from MiniMe: “Zoals de meeste al weet hebben wij hier geen zeggen over en heeft gameforge hier alle macht. En aangezien hier al vaker gevraagt is na een merge is de vraag ook al na gameforge gegaan. Echter was er nog geen duidelijkheid wanneer er weer een merge komt. Over het idee internationaal merge te doen denk ik niet dat ze dat zullen doen. Ben bang als je in een uni wil beginnen wat internationaal is dat je daar een account moet maken (krijgen). ” Dat is altijd het standaard antwoord…

• Uni 3 lijkt me wel tof omdat het oldskool is Iemand acc?

• Quote from Galadriel: “Ik denk uni 3 ” denk het ook, 1,2k spelers zag ik op Invicta (dat die shit nog bestaat)

• Alle uni's mergen

wickedmen030 - - The Docks

Kunnen we alle uni's gwn niet gaan mergen tot een uni. Zo ook internationaal?

• Geen vrienden in Zagadra

wickedmen030 - - Forum

Wie wilt mijn vriend zijn

• Zie TT Wat is de uni met de meeste activiteit, de perfecte snelheid en meeste crashes en miners

• Wickedmen is terug

wickedmen030 - - Account gevraagd

Ewaa jullie boi is terug, voor evve. Ik zoek een goed acc in een goede uni met veel floot zodat ik de uni en ogame.nl in het algemeen op zijn kop kan zetten

• Algemene WW offtopic

wickedmen030 - - RP & WW Corner

Pffff dit is ook dood

• Zagadra

wickedmen030 - - Spel

Hahahahaha wat is Ogame een lachtertje geworden, waarom niet gwn 99 speed? Voor GF is het een kleine stroom van geld wat het oplevert maar waarom niet terug naar de basics? Zou best wel eens weer willen beginnen zonder elke minuut te moeten kijken of ik aangevallen word. Zoals Flugel zegt, vroeger was het een spel voor de tactics, om 5 uur s'morgens wakker worden en de uni afspioneren. Nu is het een kwestie van no lifen en het meeste geld hebben. Het concept is mooi voor de lange termijn, de nie…

• Meeting Ogame.nl

wickedmen030 - - CommunityNL Meeting

Pfffff