Search Results
Search results 81-93 of 93.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Yakini
wickedmen030 - - Spel
PostQuote from Flugel25: “Tja. De oude garde bedenkt zich wel 2x voor ze ergens starten. Een nummer 1 pompt er minimaal 100 euro in en gaat een straatlengte voorstaan terwijl deze spelers vaak 0 spelkennis/topervaring hebben. Voordat je zelf dan een beetje op gang bent in de uni en DM geen issue meer is zit je alweer in een dode uni (als die vanaf het begin niet dood is) waardoor de lol ook snel weer verdwenen is. Als ervaren speler valt er dus weinig lol en eer aan te halen in en zo'n nieuwe uni. S…
-
Alle uni's mergen
PostQuote from MiniMe: “Zoals de meeste al weet hebben wij hier geen zeggen over en heeft gameforge hier alle macht. En aangezien hier al vaker gevraagt is na een merge is de vraag ook al na gameforge gegaan. Echter was er nog geen duidelijkheid wanneer er weer een merge komt. Over het idee internationaal merge te doen denk ik niet dat ze dat zullen doen. Ben bang als je in een uni wil beginnen wat internationaal is dat je daar een account moet maken (krijgen). ” Dat is altijd het standaard antwoord…
-
Alle uni's mergen
PostKunnen we alle uni's gwn niet gaan mergen tot een uni. Zo ook internationaal?
-
Geen vrienden in Zagadra
wickedmen030 - - Forum
PostWie wilt mijn vriend zijn
-
Zagadra
wickedmen030 - - Spel
PostHahahahaha wat is Ogame een lachtertje geworden, waarom niet gwn 99 speed? Voor GF is het een kleine stroom van geld wat het oplevert maar waarom niet terug naar de basics? Zou best wel eens weer willen beginnen zonder elke minuut te moeten kijken of ik aangevallen word. Zoals Flugel zegt, vroeger was het een spel voor de tactics, om 5 uur s'morgens wakker worden en de uni afspioneren. Nu is het een kwestie van no lifen en het meeste geld hebben. Het concept is mooi voor de lange termijn, de nie…