Search Results
Search results 841-860 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
WW130 STEMTOPIC
Postver na deadine
-
WW130 STEMTOPIC
Postwish2die villain
-
WW130 STEMTOPIC
Postwish2die
-
ok, even wat orde in de chaos Alive 1. Robbendinho 2. Spacefighter 4. Villain 5. Wadloper 6. Wish 7. Hysteria 9. Straatveger 11. Gambit 14. Treinrek Dead 3. Yoshi, r2, lynch, heks 8. Vliegende Hollander, r2, i, burger 10. Anuvinda, r1, lunch, burger 12. Davy, r1, lynch, burger 13. Apoc, r2, lunch, cupido onder de levenden zitten dus nog minstens 2 en ik denk 3 wolven. Nog 3 normale burgers en nog 3 goodie specials Van alle overlevende dus ook nog het cupido stel. De mensen bij wie ik wel een goe…
-
WW130 STEMTOPIC
PostWish2die
-
WW130 STEMTOPIC
Poststem: davy
-
dank voor jullie vertrouwen in mij dit burgemeester schap. Ik zal proberen mijn termijn in goede orde af te ronden en mijn onderdanen als een herder beschermen tegen de wolven. Ivm druk weekend persoonlijk nog niemand lastig gevallen in board pm. Als iedereen die wolf is even mij wilt aanspreken in pm kan ik er voor zorgen dat de goodies het spel winnen. Bij voorbaat dank. Mijn stem gaat voor nu op een inactieve @davyyyh
-
Kevin87 is back
Postde respons tijd van Kevin op berichten geeft me veel vertrouwen
-
dat is dus weer zo'n cirkel redenatie: men kan denken dat een wolf burgemeester wilt zijn voor de "zware stem" men kan denken dat een wolf dat denkt en daarom juist geen burgemeester wilt zijn men kan denken dat men denkt dat een wolf dat denkt waardoor een wolf juist wel een burgemeester wilt zijn men kan denken dat men denkt dat men denkt dat een wolf dat denkt waardoor een wolf juist geen burgemeester wilt zijn
-
WW130 STEMTOPIC
PostBM Stem: Spacefighter, zeh one and only