Search Results
Search results 861-880 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
We hebben het wellicht allemaal wel eens meegemaakt. Lanx spam om een vlootje op plaatsing te kunnen terug timen. Wat ik me nu echter afvraag en waar ik nog steeds niet achter ben is hoe het zit met pulls die in de exacte seconde gebeuren als dat je lanxt. Je kan tegenwoordig vloten op dezelfde seconde crashen ongeveer, maar hoe zit dit met lanx. Stel ik zie een vlootje inkomen en ik lanx elke 5 seconden. XX:01 <-- vloot XX:06 <-- vloot XX:11 <-- geen vloot Ogame school leert me dan dat de vijan…
-
Kevin87 is back
Postwat is een trail go @Kevin87 en hoe beïnvloed dat mijn deals die ik al met Knigge had?
-
Blackhawk 4 president
Spacefighter - - Algemeen
Postin Uriel.org is pushen legaal. GP2000 en ik proberen hem dan ook legaal te pushen om te kijken hoe ver we komen :P. Anuvinda en ik sturen hem 1x daags gewoon grondstofjes, geen centje pijn. We hebben alleen nog een account in handen gekregen waardoor we nog een pusher zoeken. Vind je het leuk om legaal te cheaten, 1x per dag transportjes te doen en kijken hoe Uriel escaleert? Reageer dan even hieronder. (door omstandigheden is accountje nu outlaw accountje en wordt het helemaal kapot gebasht, ma…
-
Spica.org
PostUniverse Spica Opening Date: April 6th, 2017 Features: 3x Fleet- / 6x Economyspeed, 70% DF, 5 galaxies, +30 fields, 50% deuterium consumption + 8,000 Validation-DM Sinds juni bezig geweest met een accountje. Ondertussen naar de top 20 gerankt met bijna 25M punten. Mines 13.903.667 (56.1 %) Other Structures 924.461 (3.7 %) Research 4.984.098 (20.1 %) Armada 4.676.242 (18.8 %) Defences 293.205 (1.1 %) Indestructible 19.646.859 (79.2 %) rank : 22 Actieve alliantie met wat fleeters die grootse plann…