Search Results
Search results 901-920 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
laatste ronde en ik hoop nog 1 wolf, anders hebben we denk ik wel zo goed als verloren. Ik ben ziener en weet dat Trouble wolf is. Had de eerste ronde Anuvinda (had die al eerder opgevraagd) gezien, waardoor ik zo stellig op hem wilde en vorige rondes BartJ en straatveger die er helaas uit is nu :(.
-
AGS verdediging
Spacefighter - - Spel
Posten de aanval was op de lanx echt na de halt te zien in dezelfde seconde?
-
AGS verdediging
Spacefighter - - Spel
PostTest het uit en laat het weten
-
Quote from Yoshi: “Dat er een actieve wolf is, lijkt me ook duidelijk. Dit betekent echter niet dat deze ook mee heeft gedaan aan de lynch. Want zowel Tim, space, villain en straatveger waren actief voor de tijd maar hebben geen lynch uitgebracht. ” het is doorgaans geen "normale" tactiek om niet te stemmen, omdat dit vaak zwaarder gestraft wordt dan nu is gedaan. In een normale weerwolven vergeten een paar mensen te stemmen en ben je al snel een doelwit om te lynchen vanwege "inactiviteit". Daa…
-
Wat we wel weten is dat er onder de stemmers sowieso 1 wolf zit, omdat er anders ook geen lunch was geweest. Doordat er in de baddie chat wat meer incentive was om te stemmen denk ik dat er misschien wel 2 wolven bij de stemmers zaten. Ik zou of voor Wish of voor Anu gaan. Wish omdat hij zegt dat ik wolf ben, dus dan zeg ik dat hij wolf is enzo. Lekker volwassen. Anu omdat hij weleens de waarheid zou kunnen spreken XD
-
BB code board en spel
Spacefighter - - Forum
PostIk wil op een interne pagina graag een tabel neerzetten. Ik dacht dat voor het board en ingame BB code werd gebruikt. En had hiervoor even gekeken wat ik hiervoor moet neerzetten. Zie benedenstaande waar ik mee kom. Source Code (10 lines) Dit doet het perfect op het board * table 1 * table 2 * table 3 * table 4 als ik dit ingame probeer werkt het voor geen ene meter. Waarom?
-
Ik ben in Zag best actief met de veilingen en probeer in de laatste minuut eigenlijk alles wat mij overbied direct weer te overbieden. Echter heb ik nu al een aantal keren meegemaakt dat ik mee dood aan het staren ben op de veilingmeester, er niks gebeurt voor enkele minuten. Vervolgens refresh ik de pagina maar eens en blijkt het dat ik overboden ben. Andere keren zie ik direct dat iemand mij overbied, maar in deze gevallen dus niet. Super waardeloos natuurlijk, want dan loop je een leuk voorwe…
-
Yak
Postslotje
-
Zag
Postslotje