Search Results
Search results 921-940 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Yak
Postomdat ik dit account al kansloos hard verwaarloosde is het voor mijn doen dikke turtle Mines84.813 (44.8 %)Other Structures30.888 (16.3 %)Research25.262 (13.3 %)Armada13.757 (7.2 %)Defences34.479 (18.2 %Indestructible140.883 (74.4 %) rank : 98 6x 26-23-20 1x bijna
-
Yak
Post- mmorpg-stat.eu/0_fiche_joueur.…r=100711.dat&univers=_125 Mijn stats op mmorpg Gaat ook de deur uit. Staat nog commander shizzle op Astro 13 over 1 uur klaar Rang 50 ofzo Reply hier The Script 10:20 30/12/2017 -- Op verzoek van TS slotje
-
Zag
Postmomenteel 32ste. 3 planeten totaal. Nog niet in vmode. Voor mensen die even een kickstart willen. Pm ingame Kaladin OF reply hier The Script 10:20 30/12/2017 -- Op verzoek van TS slotje
-
maar als je ook alle vlootslots x6 doet heb je die aangepaste banregel misschien wel nodig?
-
Quote from Wadloper: “en vmode ook delen door unispeed ” nee man, dan zijn er gewoon mensen die even 8 uur in vmode gaan als ze gaan pitten xD
-
Dit is ongetwijfeld al eerder als idee geopperd. Of als klacht, maar ben te lui om te zoeken en wil het graag nogmaals onder de aandacht brengen. Ik doe nu een expeditie in Zagadra, 6x vloot snelheid en 1 uur voor een expeditie wachten. In de tijd dat ik 1 expeditie heb gedaan zou ik 2 aanvalsrondjes gedaan kunnen hebben. Totaal scheef dus. Eigenlijk mijn geheel originele idee (*kuch*) om danwel de tijd van expedities te delen door de speed van de uni, danwel de beloning te vergroten met de spee…
-
Zagadra
Spacefighter - - Spel
Postkunnen we niet gewoon Yakini direct naar deze uni mergen? Scheelt weer een maand opbouwen
-
ogame 15 jaar
Spacefighter - - Algemeen
Postwe hebben nog niemand voor de shift van 19:00 tot 22:00 daarnaast willen we eigenlijk nog wel een extra iemand hebben van 07:00 tot 15:00, anders heeft iemand anders wel een erg lange shift en extra mensen voor in de nacht (van 02:00 tot 07:00) zijn ook welkom
-
ogame 15 jaar
Postwe missen nog een paar mensen voor ons 24/7 deelschema. Wie doet er mee
-
ogame 15 jaar
Postde plaatjes bij werf, onderzoek en verdediging zijn anders wel weer heel erg gezellig +1 voor Gameforge?
-
Handelaar actie
Postah k, dat verklaard het. Ik had namelijk event poster gezien met de 2 dagen voordat je de mededeling had (ook op .org forum) ik stem VOOR een gratis handelaar voor iedereen slotje verder thnx wish
-
Handelaar actie
PostErg gul van GF om een actie die tot vrijdag 14 juli duurt te verlengen tot 14 juli xD. Worden de arme zieltjes die 3500 kwijt zijn ipv 2000 nog tegemoet gekomen? Gratis handelaar voor iedereen ofzo :)?
-
Rechten voor Likes
Spacefighter - - Forum
Postdoen we dan ook direct een "burn" knop, een "dislike" knop en een "Flame" knop? Dan komen er helemaal geen reacties meer in een topic
-
Structuur recyclen
Postik ben wel voor, vond het al nergens op slaan dat afbreken zooi kost
-
Ogame "Mentor"
PostQuote from Picker: “Space als ik ooit weer terug kom in Vega wil jij dan mijn mentor worden daar?? ” heb jij inderdaad wel nodig. Een mentor. Misschien leer je het nog wel eens.
-
Donkere materie 9x event
PostQuote from FriendlyNeighbour: “Als ik zo naar deze percentages kijk (nu wel met een redelijk N) dan denk ik dat er een grote kans is dat er bij een expeditie DM gevonden wordt kleiner is dan 9%. ” Ik ben overtuigd
-
Ogame "Mentor"
PostIk wil eigenlijk iedereen kunnen benaderen, dus niet mensen die beginnen. Nadat hun grondstoffen op zijn het spel stom vinden en dan stoppen. Ik kan niet actief telkens als er iemand bij komt berichten gaan sturen. Heb nu naar de laatste 20 mensen die er bij zijn gekomen een berichtje gestuurd. Ik zie wel of en wat er terugkomt. @Alpatsjino @Flugel25 ik weet dat het soms best intensief kan zijn, maar als je toch online bent om te raiden kan je ze naar een hoop handige dingen verwijzen. Ogame wik…