Search Results
Search results 401-420 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Dank voor je uitleg. Ik heb het battlereport nog en zie nog wat kleine verschillen met wat je schrijft. Soms is er wel schild en soms niet. Ik heb maar 7x geschoten als ik het goed zie: +++ Ronde 1: De Aanvaller vuurt een totaal van 1 schoten naar de Verdediger met een totale sterkte van 560. De verdediger`s schilden absorberen 0 schadepunten. De Verdediger vuurt een totaal van 1 schoten naar de Aanvaller met een totale sterkte van 640. De aanvaller`s schilden absorberen 0 schadepunten. +++ Rond…
-
Fijn speldenprikje zo toch en fijne tegenreactie. Might versus magic eigenlijk, maar magic heeft de meeste Gs winst deze keer. Flugel25 en def hebben... de tijden zijn veranderd.
-
Als ik de sim een aantal keer doe geeft hij bijna altijd 100% winst in 2 ronden aan. 1 van die sims geeft 98% winst aan voor aanvaller in 2 ronden en dus ook 2% winst voor verliezer. Remise komt nooit in de uitslag van de sim voor. Misschien is 1 op 1 net te krap en kritisch waar 100 tegen 100 beter zouden zijn. Bij 10 tegen 10 win in 3 ronden met 10 over Bij 100 tegen 100 win ik in 3 ronden met 96 over. Bij 1000 tegen 1000 blijven er 963 over 10000 - 10000 blijven 9621 over, ok daar zit het hem…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Dus als ik het goed begrijp heb je daar een slag mee geprobeerd te maken om te testen? Heb je daarvan de api? ” De slag die niet lukte met 1 tegen 1 cr-nl-116-86fb41d22aa541cfcacab9209f4e30159fbbc220 De slag die wel lukte met 2 navs tegen 1 arme kruiser... cr-nl-116-501432a93cb2230c0b62a6f52ea00608dd8012f9
-
Mijn oude allymaatje gecrashed en ontdaan van vrachters. Moet hij maar saven. Dikke winst en fijne rebuild. Dit helpt zeker ja.
-
Zelfs als defender 1000 ster erbij had was het een loss remise. Benieuwd naar het verhaal. Nu maar hopen dat je het niet alsnog zag na vakmode activeren, dan zou ik een nachtje slecht slapen denk ik. Mooi doorgezet aanvaller.
-
IC heeft een deutverbruik van 200, navigator heeft 240 als deutverbruik. In mijn uni dan, maar het gaat om de relatie van de verbruiken dus IC is iets minder. Mja, het wordt meer een tombola game ipv old ogame. Een soort roulette waar de 0 het verlies van je vloot is en 10 cijfers betreffen dan die winsten op aliens en piraten en de bulk van de cijfers betreft GS of vloot winst waar je dus niet op zit te wachten. Zal je zien dat GF verzint dat alle aliens die de vloot killen met een zwart gat ku…
-
Quote from Alpatsjino: “Quote from paul-maximilianus: “Dank, ik dacht dat het alleen met 1 m navigators werd gedaan om ook altijd het puin daarna simpel te kunnen ophalen. Blijkt dus ook goed met andere typen vloot te kunnen. Zeker in snelle speedunis is dat snel genoeg en hebben de speeds van de navs weinig extra. ” Navigators zorgen wel zo'n beetje voor de minste winst, zijn veel meer vlootcombo's veel voordeliger hoor ” Vanwege dat de deut die ze kosten om te bouwen niet terugkomt in het puin…
-
[TOT: 13.266.697.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 2.565.568.000, V: 10.701.129.000)
PostWeer een vette slag op hem. Ja de koek zal op zijn op dit moment schat ik zo in. Dan maar een tijd vakmode en kijken of je het spel gaat missen en dan wel weer netjes "de rommel" saven, daar draait het toch om in ogame. Prima slag zo Adama!
-
Vette slag weer, veel Gv geen kv bij defender zozo Aanhouder weer eens gewonnen zoals zo vaak. .
-
Mja zo te zien moeten ze wat vaker (hun GS) gaan saven bij Trol. Veiling war met de Queen zo te zien om een kraken brons... Fijn weer wat extra puntjes dan hier verdient.
-
[TOT: 1.472.154.000] de zwerver [JIGSAW] vs. Illuminati [NPK] (A: 119.964.000, V: 1.352.190.000)
PostPrima reden om dan niet online te zijn, en prima reden om hem dan wel mooi te crashen. Duur lesje dat wel. Fijne slag.
-
[TOT: 22.831.072.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 4.912.043.000, V: 17.919.029.000)
PostYup, ziet er mooi uit en essentieel gezien de remise eerder. Hier komen de winsten los.
-
[TOT: 34.040.864.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 14.861.102.000, V: 19.179.762.000)
PostMooie top slag hoor. Fijne voorbereiding en mooie afmaak. 2e slag op de rips had er van mij ook best mogen bijstaan. Zo te zien blijft The Script ook -gewoon- weer doorspelen, na zoveel jaar maakt ogame voor sommigen deel uit van het gewone leven.
-
Snelvuur is een ogame hoax ja. Behalve als het 1 type schip tegen 1 type schip is. Dus 10 lg tegen 1 kruiser bv. Maar als je bij de andere schepen wel het snelvuur tegen de betreffende andere schepen benoemd en dat niet bij de Navigator ben je niet objectief in mijn ogen. Ben benieuwd naar je handleiding snelvuur. (Navigator wordt voornamelijk gebruikt om expo's te doen, maar ja als je er dan per expo-planeet een 8000 hebt kan je je er tussendoor ook prima kleine battles mee doen is mijn ervarin…