Search Results
Search results 21-40 of 142.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 9.649.000] Multi-account 4 [LEGEND] vs. KlaasJan18 (A: 312.000, D: 9.337.000)
Wadloper - - Hall of Fame
PostNog zo’n multiaccount, verdacht zaakie Maar desalniettemin lekker hitje
-
dikke ninja respect anu
-
Best geplande Dm ninja ever, had niks anders verwacht van de nummer uno in deze epic uni
-
Na die ongelofelijke eerste slag, gelijk gevlogen voor een dikke naraid De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller xyx [FNTC] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 _________________________________________ Verdediger Essor ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller xyx [FNTC] ________________________________________________ Klein…
-
Die weet er weer van On 30-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker xyx [FNTC] ________________________________________________ Small Cargo 1 _________________________________________ Defender Essor ________________________________________________ _________________________________________ After the battle ... Attacker xyx [FNTC] ________________________________________________ Small Cargo 1 ( -0 ) _________________________________________ Defender Essor ____________________…
-
Vriendenlink
Postmoet je wel accepteren eibert
-
Vriendenlink
PostBegin gwn nu
-
Anuvinda
Wadloper - - Ex teamleden
PostJij staat toch pushing toe in deimos
-
Go - Mod - Admin
PostDat is wel een feature die ogame momenteel mist, misschien een ideetje voor ideas planet
-
Go - Mod - Admin
PostHallo, Mijn vraag is simpel, waar kan ik solliciteren voor 1 van deze functies. Want niets lijkt me toffer dan wat bans uit te delen. Dus wie o wie kan mij hierbij helpen
-
WW130 STEMTOPIC
PostStem villian
-
Verbrandingsmotor
PostQuote from Coasterfreak: “wat dacht je van extra capaciteit kopen voor je vrachters met dm? dat is pas innovatief ” Dit zou wel een prima idee zijn voor GF. Wij meer opslagcapaciteit, GF meer geld. Neem aan dat per vrachter extra opslagcapaciteit moet kopen. ( uiteraard kun je wel wat tegelijk kopen ) Als deze dan gecrasht worden moet je dat weer opnieuw kopen, >>> meer geld voor GF Alleen moet dit nog iets beter uitgewerkt worden qua balans Dm - extra opslagcapaciteit