Search Results
Search results 181-200 of 432.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Draadjes idee 3.0
ReWinD - - Ideas Planet
PostQuote from Treinrek: “ls je kijkt naar mijn posts op dit board is hier niks getrolled. In april reageerde ik op een slag die gemaakt werd tijdens een aangekondigde attack ban. En daarvoor was mijn laatste post in november 2019. De laatste keer dat ik een warn heb gekregen? Geen idee. Jaren terug. Laatste keer dat ik een ban heb gekregen? Geen idee, jaren terug. Ik ben geen troll hier op het board. ” Je hebt zelf tegen mij gezegd dat meerdere perma bans hebt gekregen op het forum. Je bent misschi…
-
Draadjes idee 3.0
ReWinD - - Ideas Planet
PostQuote from Takeoff: “Ik snap de frustratie van beide kanten wel en ga een poging doen om het uit te leggen vanuit mijn perspectief. Het ontbreken van waardering van spelers voor de mods op het forum spreekt voor zich dat dat vervelend is. Daar tegenover hebben wij op dit moment te maken met spelers waarvan wij zien dat ze zich onethisch gedragen in het spel en vervolgens als mod jou de les moeten lezen op het forum over wat wel en niet mag. Dit is natuurlijk nogal frustrerend en deze mods verteg…
-
Mijn verhaal
ReWinD - - Afscheidsforum
PostQuote from Chuckles: “maar heb je na de laatste fusie niet wat veel hooi op je vork genomen door speeduni's te bespelen? ” Het begin in Gemini was aardig chill. Het koste niet echt veel om rustig mee te lopen. Uiteraard met een jaar achterstand door iets wat buiten je macht is voelt kut aan. Ik ging er van uit dat ik Ogame met gemak weer kon oppakken, maar het is een vacuüm wat je tijd steelt:P. Quote from Neon: “Anyway, t!daily t!rep @TDR @ReWinD of welke alters je allemaal had. ” Ik speelde on…
-
[TOT: 78.116.152.000] he-man & Apollo vs. AsschenSukar [WOM] (A: 13.971.732.000, D: 64.144.420.000)
PostLekkere hit man! Leuk om je weer te zien spelen He-Man.
-
damn mooie slag. Succes met de goodies. def Gl@RB
-
damn wat een slag. have fun with the goodies def GL@RB
-
Quote from Takeoff: “Prachtig hoe HT voor de ogen van heel .nl zijn eigen alliantie naait. Is hij nog mod? Ik weet nog goed hoe zo'n fanboy hij was in de ogame discord toen iemand zich voordeed als Monfy (jaartje of anderhalf geleden). ” HT speelt niet meer op het account. OT: wat een mega slag! Def gl@RB
-
Mijn verhaal
ReWinD - - Afscheidsforum
PostHallo allemaal, zoals al de meeste van jullie weten ben ik TheDutchRitual. In de draadje leg ik uit waarom ik stop met Ogame. Ik weet zo goed waar ik moet beginnen, wat ik wel en niet moet uitleggen (but let’s give it a try). Ik zit in een punt in mijn leven waar ik heftig verslaafd ben aan Ogame, mijn sociale verplichtingen vermijd en mijn werk niet goed aflever. Als ik zo door blijf gaan op dit pad waar ik nu op zit, zie ik mij niet op financiële, mentale en fysieke vlak groeien zoals ik wil. …
-
Eerst HOF: [TOT: 176.073.000] sepukku vs. Sempi [Pleebook] (A: 340.000, D: 175.733.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostEx-play is noob
-
mooie winst kerel. ga zo door!
-
[TOT: 1.088.086.500] ELEKTROGAST [B C] vs. QTEKK [EOD] & Monfy [EOD] & MrSaw [EOD] (A: 794.424.000, V: 293.662.500)
ReWinD - - Rustplaats
PostVoorspelbaar dat zit zou gebeuren. goed gedaan heren, geniet van de goodies!
-
mooie hit! lekker veel winst man
-
[TOT: 2.838.363.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Bou [ESA] (A: 429.125.000, V: 2.409.238.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostDeze helemaal niet gezien. lekker gedaan kerel!
-
[TOT: 1.586.376.000] Smiley [NGM] vs. Vondutch [U.S.O] (A: 253.046.000, V: 1.333.330.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostNetjes gedaan .
-
handelaar
PostMan wat ben je aan het zeuren. Kap er mee.
-
handelaar
PostJe bent ook net zo koppig als een nederlander XD