Search Results
Search results 261-280 of 432.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Sempi: “Mocht er op korte termijn een nieuwe uni komen, lijkt het mij belangrijk om een topic te openen met zaken die je graag in de nieuwe uni wilt hebben. Hierboven staan al enkele voorbeelden van dingen die graag wel of niet toegevoegd worden. Als er een nieuwe uni komt.. maak een thread aan en maak specs bespreekbaar. Misschien niet via een poll (zoals Hysteria ook al aangeeft.. iedereen met een linker of rechterarm of een dikke teen kan een poll aanklikken), maar vertel met gegro…
-
Quote from Bolder: “Maar denk eens aan : Pendragon Syrabi Lu koekjes.. ” In het verleden gangen is te gemakkelijk met deze namen. Syrabi is de enige die hier van nog in het team zit. plus als je van hele team maar drie oude teamleden vertrouw.... denk ik dat het probleem meer bij jouw licht dan bij het team.
-
Quote from Bolder: “Iets van goed voorbeeld??? Een teamler een naai hit maken, right, dat gebeurde nog niet?? O ja, ook nog iets van vertrouwen in het team hebben?? Eng antwoord wat je geeft Abremsev..... ” Welke leden van het team vertrouw je dan wel Bolder? Quote from Lownub: “Sorry als ik mijn ongevraagde mening heb gegeven, ben helemaal niet uit op gedonder maar we kunnen best wat socialer met zijn allen zijn om het spelersaantal zo hoog mogelijk te houden. ” Het forum is juist bedoeld om je…
-
Quote from Lownub: “Vind het gewoon jammer wat er gebeurt is en er wordt behoorlijk ophef over gemaakt, ik bedenk iets om het in de toekomst te voorkomen. ” Ik snap dat je dit jammer vind. Als je iets wilt veranderen moet je het wel op de juiste manier doen. Quote from ReWinD: “Wil je het veranderen dan moet je een thread maken in de ideeën bus waar een mod of admin het kan oppakken om het door de voor benoemde protocollen te leiden ”
-
Quote from Lownub: “laten we het dan eerst als een ongeschreven regel houden met zijn allen om dit soort ge-eikel in de toekomst te voorkomen. Niemand vind dit een nette slag en we kunnen er lang over discussiëren maar een oplossing bedenken lijkt me beter! ” Ongeschreven regels helpen niet(ze nemen niet opgeschreven). Deze slagen maken een deel uit van Ogame in het geheel. Het is namelijk een oorlog's spel, daar hoort verraad bij, al vinden spelers dat niet leuk. Zelfs al zijn de spelers die he…
-
Quote from Lownub: “Kan het zo 1,2,3 niet vinden maar gaat een oorlog ook niet pas in na 12 uur? Kunnen we niet afspreken dat na een kick uit een alliantie ook een minimaal van 12 uur aanhouden voor deze speler pas aangevallen wordt? ” Daar voor moet een regel verandering voor komen. Dat moet via de admin naar de coma die het naar de afdeling Ogame brengt voor goed keuring. Het team mag zelf niet zomaar een regel toevoegen, wijzigen of verwijderen zonder de toestemming van GF.