Search Results
Search results 361-380 of 383.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
BEDANKT
Robbendinho - - Algemeen
PostSterkte kerel, volgens mij kort samen gespeeld in quantum of nekkar. Hopelijk tot ziens!
-
Quote from Bolder: “ Wat ik me wel afvraag: als ik in Marokko woon als Nederlander, en ik zou naar een meeting van ogame gaan, mits die er zou zijn, of ik dan niet genadeloos afgeschoten zou worden( figuurlijk gesproken voor de hittepetitten onder ons ) als ik zou vragen of het eten NIET halal zou zijn.” Kansloze reactie natuurlijk. Feit is dat jij van een geloof een troll probeert te maken en het nu een beetje aan het goed praten bent. Davy vraagt het namelijk niet alleen voor zichzelf maar voo…
-
Vraag blijft nog steeds of het eten halal is. Ik denk dat davy het avondeten bedoelde. Dit is toch niet zo een rare vraag? Blijkbaar kost het moeite voor mensen hier een normaal antwoord op te geven. Psst mensen er komen ook mensen uit de randstad. Die zijn niet allemaal Nederlands en blank. Niet schrikken dus.
-
Ik hoor net dat Wickedmen ook komt op de meeting. Ik probeer hem via hier te bereiken: Wickedmen? Kun jij mijn portemonnee meebrengen die per ongeluk in jouw zak beland is tijdens de n00dle meet? Dan zie ik je op de meet ok? Neem je naar die meet ook al je neven mee? En is er nog plaats in die Mercedes? Mij lijkt het wel leuk die meet. Jammer dat het zover weg nog is.