Search Results
Search results 21-40 of 46.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Smakelijk hitje WaZ! Succes met de rebuild Tubs.
-
Smakelijk winstje pak je WaZ! Heather, succes met sparen
-
Jammer dat hij zijn vloot idd verplaatste, maar wel een leuk geweld om te zien zo
-
Lekker hitje heren! Had graag mee gewild, maar volgende keer beter In electra en barym wist je mooie dingen te laten zien. Veel succes met wat je gaat doen.
-
[TOT: 1.914.116.000] Road Runner [TROL] vs. CousaMortis [TFL] (A: 318.205.000, D: 1.595.911.000)
PostSmakelijke hap deut die je daar pakt. Prima winstje verder ook
-
[TOT: 2.587.451.000] Queen Elsa [TROL] vs. Eresjkigal (A: 256.625.000, D: 2.330.826.000)
The Script - - Rustplaats
PostLekker bezig met die vloot Smaakt naar meer! Def, succes met rebuilden
-
Manager
PostWelkom en veel succes met je trial!
-
Gewoon planeten koloniseren met 220+ velden. Dan heb je niks te klagen en valt alles prima op te lossen met een terra. Als je dan nog te weinig ruimte hebt en geen zin hebt om planeetvelden te kopen, kun je ook gebouwen afbreken. Tegen de tijd dat je die planeten vol hebt met bijvoorbeeld een eco x7 valt een terra 10, zoals aangegeven, makkelijk te bouwen Daarnaast wel een interessant idee, maar verwacht niet veel actie van GF hierin.
-
Fearlessz
PostWelkom in het team! Knigge als SGO, dat wordt dik feest :p
-
acc Draco gezocht!
PostZullen we het even bij de vraag van Fox houden? Reacties die niks toevoegen aan dit topic kunnen bestraft worden!
-
nieuwe uni
The Script - - Spel
PostGameForge is niet de snelste met het aankondigen van nieuws. Zelf haalde ik vaak nog wel eens wat informatie op via .org, maar ik heb geen idee of daar nog dingen besproken worden of zaken eerder naar voren komen. Zodra er informatie komt over een nieuwe uni of een merge zal dat asap met jullie gedeeld worden ga ik vanuit
-
Takumi
PostWelkom in het team Takumi! Veel plezier met de vragenlijst En volgens mij moeten de antwoorden inderdaad een leuk kleurtje hebben.
-
Nog een leuke miner in de aanbieding. Zo'n 150m gs op het account aanwezig met een prima vrachtvlootje. 5x mw 1 1x mw 2 1x mw 3 1x mw 5 1x mw 6 1x mw 7 Doe maar een gooi .:: Empire's total points - Points in Mines: 4.648.743 ( 46.2 %) - Points in Other Structures: 1.365.121 ( 13.5 %) - Points in Defences: 1.903.982 ( 18.9 %) - Points in Technologies: 1.400.845 ( 13.9 %) - Points in Fleet: 732.890 ( 7.2 %) Total Points: 10.051.581 ( with 71.9% Indestructible Points) .:: Empire's daily production …
-
Aantallen boosters
The Script - - The Docks
PostKom maar door
-
Rechten voor Likes
The Script - - Forum
PostQuote from Spacefighter: “doen we dan ook direct een "burn" knop, een "dislike" knop en een "Flame" knop? ” Zou een hoop gedonder schelen, ik ben voor Maar voor ik vind dat die like knop wel overal mag komen.
-
Veilingen Updaten
PostQuote from Thundersheep: “Quote from monfy: “ik heb er al eens aan gedacht om zelf maar eens een nieuwe spelregel aan uni3 toe te voegen. Flexie en first pakken daar ongeveer alle veilingen en in het verleden was het zelfs zo dat flexie lowranks ging bedreigen als ze op de veiling bezig gingen. Misschien leuk om de regel te hanteren dat ze maximaal 3 veilingen per dag mogen pakken als ze toch meer pakken komen daar gepaste maatregelen voor ” Dit is juist geniaal aan Ogame, ingame bedreigingen zi…
-
Donkere materie 9x event
The Script - - Algemeen
PostZoals knigge al zegt: het is een roll. Vaak vind je schepen, grondstoffen of niks. Soms heb je mazzel en soms heb je pech. Als het evenement je niet meer aanstaat dan stop je met het doen van expedities. Wees blij dat GameForge je een kans geeft om eens wat extra dm te vinden. De kans is groot dat je tussen de 2.5-3.5k vindt in plaats van 300+/-