Search Results
Search results 281-300 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.458.429.000] Middnight [GZV] vs. Articuno [Zen] (A: 209.854.000, V: 1.248.575.000)
Abremsev - - Rustplaats
Posthaha dat is net te veel om te laten liggen inderdaad, have fun spending.
-
Biem! lekkere klapper vesta en skelito. Op naar de volgende. Begint wel een eentonige oorlog te worden zo he?
-
Wie reageert er na jou?
Abremsev - - Thuisplaneet
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “klapstoel is nog aan bijkomen van ze sprong! ” ? ik begrijp niet zo goed wat je hiermee bedoeld? maar ik gok dat Middnight hierna reageert ” dagje overgeslagen, maar ben er weer. ScaAAAAP waar bende?
-
Quote from Anuvinda: “Quote from TheBunny: “Quote from Anuvinda: “Volgens mij verandert er niet zo veel in deze uni behalve dat, nu de helft van de uni in F-E-L zit, een normaal raidtarget nu opeens een warhit is. ” een belangrijk verschil is vooral dat je dan niet in de gaten hoeft te houden of je de persoon te vaak aanvalt of niet ” Hier is vast over nagedacht ” 18 moonblows heuj. Maar ja, dat is een fijne bijkomstigheid van de war. Gezien de hele uni ongeveer bij FEL zit, maakt dit het raiden…
-
haha wat wil je met vloot zonder fodder uberhaupt doen buiten paar expo's? enfin, ten goede van de aanvallers dus.
-
Wie reageert er na jou?
PostQuote from BeLikeMe: “nope denk nog maals @Unleasher ” scheelde niet veel! Scaapie?
-
Wie reageert er na jou?
PostQuote from TheBunny: “'Abremsev' denk ik ” Wejo gekke voorspelling. Scaapert, wa ben de?
-
Quote from halloa14: “Nou, dat was genadeslag voor Billy.. p.s. @Abremsev Wat zou volgens jou een goede vlootopbouw zijn? Billy bouwde ook weinig vloot, maar kreeg zijn schepen vooral uit expedities. ” Ligt er aan wat je wilt doen met je vloot. Als billy 100k lg'tjes er bij had liggen, was het een heel stuk moeilijker geweest om hem te slopen met zijn 2e. ik zou als je dan al met slagschepen wilt werken, want die 5k heeft hij echt nite alleen uit expo's, zou ik dit doen: 100 lg 50 kv 30 xx 5 ss …
-
Blijft toch bizar wat een ongekend slechte vlootopbouw mensen altijd hebben. Aanvallers al een stuk beter, maar die def is dramatisch haha! Naja lekker hapje heren. Def glrb
-
zo groeit die vloot wel!
-
Wie reageert er na jou?
PostJammer! Scaapie?
-
Wie reageert er na jou?
Postik was er even tussen uit, maar scaapie is er niet meer! Het inklapbare campingstoeltje is er nog wel toch?
-
[TOT: 452.327.000] Middnight [GZV] vs. Kayleth [AFTER] (A: 49.887.000, V: 402.440.000)
Abremsev - - Hall of Fame
Postlekkere winst pak je daar!
-
Wie reageert er na jou?
PostJammer klaplopert! Maar ik zie scaap nog wel komen ja!
-
Wie reageert er na jou?
Postnee, ik denk het niet. Maar Vechio misschien wel!
-
Handelaar
Abremsev - - Ideas Planet
PostGezien dit een voorstel is om een aanpassing te doen in het spel, verplaatst naar ideas planet Ik snap je frustratie, maar dan moet je gewoon beter je best doen om ze te winnen. Realistisch antwoord op je vraag: Nee, gaat niet gebeuren. Blijft zoals het is. Vanuit mijn persoonlijke optiek vind ik je bericht ook redelijk onzin, want er word niet zo veel geboden. Ik speel zelf in uni 3, hyperion, izar, japetus en kalisto. In elke uni kan ik veilingen winnen, of ik nu top 10 of top 200 sta. Helema…
-
Wie reageert er na jou?
PostJammer BLM! Ik gok op Dizzy!
-
[TOT: 6.263.823.000] Chizo vs. Maximillius [100] (A: 47.375.000, V: 6.216.448.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostBiem! lekker hapje grondstoffen achter dat muurtje!
-
flinke tikken aan het uitdelen, lekker bezig!