Search Results
Search results 361-380 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 664.001.000] Gier [GZV] vs. peter [Zen] (A: 101.804.000, V: 562.197.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostDie had ik ook al een tijdje op het oog, was je me toch voor! Congrats. Jammer Peter, gewoon weer rebuilden die meuk! Oh ennuh Stickiedddd natuurlijk!
-
Deff bash!! [TOT: 542.166.000] BeLikeMe [SpG] vs. DDD [TFL] (A: 17.806.000, D: 524.360.000) x2
Abremsev - - Hall of Fame
PostDit is toch geen def bash haha, gewoon dik pak lg slopen! Jammer 3D, herbouwen die zooi!
-
[TOT: 278.649.000] Plofkop [BIRDs] vs. Spartacus [LEEUW] (A: 34.625.000, V: 244.024.000)
PostQuote from davyyyh: “Quote from Abremsev: “Jup omdat ik dacht dat je daar had gesaved. Zoals ik al eerder beschreef begon ik daar te vroeg met IPR'en. Quote from davyyyh: “Abremsev hoeft er niet op want die pak ik toch wel ” uhh.. wat is deze? Ik dacht dat wij dikke vette maten waren? Je vroeg zelfs om snapchat enzo.. ” Geef dan, dan zal ik alles door de vingers zien. ” deeef... geldt dit nog steeds?
-
[TOT: 278.649.000] Plofkop [BIRDs] vs. Spartacus [LEEUW] (A: 34.625.000, V: 244.024.000)
PostQuote from davyyyh: “Quote from Abremsev: “Quote from Cathar: “ben je nog dat grapje met commander NOC vergeten @Abremsev 2 manen proberen te vernietigen (1 is kapot gegaan ) + def op verschillende planeten weggeschoten uit frustratie ” Jup omdat ik dacht dat je daar had gesaved. Zoals ik al eerder beschreef begon ik daar te vroeg met IPR'en. Quote from davyyyh: “Abremsev hoeft er niet op want die pak ik toch wel ” uhh.. wat is deze? Ik dacht dat wij dikke vette maten waren? Je vroeg zelfs om sn…
-
PostQuote from Cathar: “ben je nog dat grapje met commander NOC vergeten @Abremsev 2 manen proberen te vernietigen (1 is kapot gegaan ) + def op verschillende planeten weggeschoten uit frustratie ” Jup omdat ik dacht dat je daar had gesaved. Zoals ik al eerder beschreef begon ik daar te vroeg met IPR'en. Quote from davyyyh: “ Abremsev hoeft er niet op want die pak ik toch wel ” uhh.. wat is deze? Ik dacht dat wij dikke vette maten waren? Je vroeg zelfs om snapchat enzo..
-
PostQuote from Cathar: “ Eventjes over hypocriet zijn gesproken , welke alliantie heeft mijn def al verschillende keren met IPR aangevallen voor geen enkele winst ? eventjes in je eigen ally kijken plofkop , had ik u ingame ook al gezegt ” hehe that was me, oeps! 1x omdat je me puin had gejat en 1x omdat ik je maan ging ploffen, vrij zeker dacht te weten dat je daar savede en toen bleek dat niet zo te zijn.. iets te snel je def gecrashed!
-
[TOT: 662.319.000] Independence [BIRDs] vs. Hidozen [LEEUW] (A: 84.033.000, V: 578.286.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostKrik, krak, top 10 op je dak!! Weer een leeuwtje geprakt.. glrb hido! Stickiedert
-
PostMiauw! Lekker happie plofkop! glrb spartaan.
-
[TOT: 1.542.072.000] davy [n00dles] vs. TheBunny [FREE] (A: 164.595.000, D: 1.377.477.000)
Abremsev - - Rustplaats
Posthaha denk dat dit zijn kerkhof van vorige keer was! Bunny wat doe je man! sund! Lekker hapje gs weer zo deef
-
[TOT: 8.104.454.000] DDD [TFL] vs. TheRoaringLion [B-B] (A: 1.461.730.000, D: 6.642.724.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostLekkah happie zo! Doe je goed 3D! Stickied!
-
Jammer Ex! Volgende keer slimmer saven! deef, tijd om achter je pc vandaan te kruipen en lekker te gaan genieten van de buitenlucht? Blijft weinig over zo maat.. haha
-
[TOT: 214.769.000] Sprint [LEEUW] vs. Systemlord Ra [SysLord] (A: 41.185.000, V: 173.584.000)
PostPoah sprint die zijn vloot onder het stof vandaan haalt! Top om te zien!
-
Lekker hapje pakken jullie daar! Zonde Joost! Quote from davyyyh: “Mooi om te zien dat er wat vlootjes rondvliegen die ik binnenkort ga slopen. Mooie slag. ” oeh.
-
Quote from Gorilla: “Tja dat krijg je ervan als je jezelf de beste voelt en niet saved pannekoek GLRB Abremsev ” Beetje dimmen he apenkop! Mooi gedaan jongens! Nog ff aan het wachten op een laatste vlootje toen de ogen dichtvielen. Wel jammer dat het niet full fleet was, benieuwd hoe dat er uit zou zien! enjoy de goodies! Ohja, Stickied!
-
Quote from Knigge: “heeft een kruisers snelvuur tegen een rip dan? volgens mij is het alleen ontvangen. ” Dat is ook niet wat ik zeg, maar het idee is het zelfde. Echter klopt het ook niet helemaal wat ik net zelf zei, heb het even opgezocht. Een kruiser komt door bouncing niet door het schild van de rip heen, maar er is geen bouncing als een ion op een reaper schiet. Dus een ion tegen 1 reaper, is alsnog een kans dat de ion het pantser van de reaper verslaat. Dus veel ion zal dan door de snelvu…
-
Quote from Knigge: “Quote from TheBunny: “even een vraag Kan zijn dat ik gewoon "dom" ben Maar wat is het nut van de snelvuur tegen reapers wanneer de schildwaarde van de reapers hoger zijn dan de aanvalswaarde van de ion? ” snelvuur staat er los van, je moet het meer zien als een instant kill.Neem als voorbeeld ss tegen ic. als je 1 tegen 1 zou laten vechten zal de ic desondanks de lagere vuurkracht altijd winnen. ” Uhh dat klopt niet wat je zegt toch? En volgens mij heeft bunny wel een punt. A…
-
Quote from Jillian: “het is wat extra "gratis puin" waar mensen dan met rips voor gaan vliegen e.d. ” Misschien in een stadium van Gemini, maar bijvoorbeeld in Izar (nu 7 maanden ongeveer), komt niemand met sterren, en al helemaal niet voor een beetje gs. Als ik kijk naar gemini, of uni 3, dan heb je geen 100 mil def maar 2 miljard def per planeet liggen.
-
Quote from paul-maximilianus: “@ Abremsev, Ik heb het niet zo op def. hebben. Zal wel komen omdat ik een keer met Flugel25 in een uni zat. Soort PTF25SS vrees ik voor def hebben s-nachts en hadden s-ochtends... ” Mwuah, dat gebeurd wel eens, maar overall kan je tegen die tijd makkelijk 50-100K def neer pleuren zonder problemen. Ze gaan echt neit elke dag IPR schieten als jij je onenigheden aan de kant zet
-
Quote from paul-maximilianus: “Ow die crawlers kosten 50 energie, dat had ik niet goed gelezen. Ik dacht dat als er 50 energie op de planeet was dat je dan 1 crawler kon bouwen. En bij 100 energie de 2e crawler etcetc tot bij 83.000 energie de maximale 1667 crawler kon worden gebouwd. Ok geen crawlers voor mij als keuze. Dan maar Expo en dan bepaald niet voor de expo... Hoe zit dat met die 75% extra buit van itjes? Zie je dan op je spiorapport op een i tje 175.000-175.000-175.000 liggen als er m…
-
[TOT: 167.369.000] Cathar [LEEUW] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] (A: 19.758.000, V: 147.611.000)
Postja daar ging mijn deut...